kamil 23 0 Napisano 23 Listopada 2009 Witam ! To mój pierwszy prost na tym forum. Niedawno zakupiliśmy wladka do drobnych prac np. zwózka drewna itd. będziemy jeździć raczej więcej po lesie jak po polu więc hamulce muszą być sprawne i mam pytanie właśnie odnośnie hamulców jak hamują wasze T25 bo nam znajomy niby wymieniał taśmy hamulcowe (czy coś takiego) ale rewelacji nie ma jak próbuje zjechać samym ciągnikiem (bez przyczepy) z nawet niewielkiej górki to naprawdę dość słabo hamuje. Czy wladki maja tak słabe hamulce czy u was jest inaczej ?Napnij taśmy tylko tak żeby nie tarły bez hamowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 23 Listopada 2009 tak trzeba naciagnac tasmy pod dekielkamia na łaczniku miedzy skrzynia a zwolnica... Zacznij od dwa obroty na strone sprawdz jak działaja... Ja mam zylety ze koła w miejscu staja jedynie z tasmami jest gorzej na wstecznym... nie blokuje ale tez bardzo dobrze hamuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 24 Listopada 2009 Miras Ty może wiesza jaki jest kolor przewodu w stacyjce od rozrusznika ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 24 Listopada 2009 Miras Ty może wiesza jaki jest kolor przewodu w stacyjce od rozrusznika ? szanowny kolego podaje kolory w/g instrukcji z roku 1987 biały-świeca żarowa różowy-na przekaźnik rozrusznika a z przekaźnika na rozrusznik -kolor szary Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 24 Listopada 2009 chyba to prasa poradzi sobie z władkiem i to ona będzie nim rządzić! robić pewnie się da ,ale z doświadczenia wiem ,że sprzęgło jednostopniowe nie pozwoli na płynną pracę i nierównomierny pokos może zmusić do zatrzymania ciągnika i pracy prasy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 25 Listopada 2009 TO ZALEŻY JAKĄ PRASE ZAPNIESZ DO WŁADKA????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Listopada 2009 TO ZALEŻY JAKĄ PRASE ZAPNIESZ DO WŁADKA????? A spróbuj na jednej tarczy jechać na pół-sprzęgle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 25 Listopada 2009 jakoś przez 14lat nie miałem problemu z ciągnięciem pras wysokiego zgniotu???Mój Władek sobie radził dobrze,fakt że polskiej prasy nie polecam zapinać do niego.a na pół-sprzęgle jedzie gamoń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Listopada 2009 Witam.Kto większy gamoń,ten co przewiduje różne sytuacje czy ten co myśli że wszystkie rozumy zjadł?Jeżeli mi się w pewnym momencie prasa zaczyna zapychać z powodu nierówności pokosu to przytrzymam chwilę na sprzęgle na pierwszym stopniu(prasa nie traci obrotów) i jadę dalej.Oczywiści jak by taka sytuacja występowała cały czas -to sprzęgło do wymiany.A swoją drogą byłem ciekawy jak ten ciągnik daje sobie radę w takich sytuacjach.Pomyślności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 26 Listopada 2009 Zrobiłem juz ta świece zarową. Świeci mi juz ta lampka na desce rozdzielczej .Ale jak sprawdzic czy ona grzeje naprawdę ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 26 Listopada 2009 prosty sposób-przytrzymaj kluczyk jak byś grzał (ok 20s.)ją a potem dotknij ręką kolektora czy ciepły.lub wymontuj i zmasuj.ale uważaj by się nie sparzyć???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 27 Listopada 2009 Władki mają sprzęgło jednostopniowe i nie ma możliwości jazdy na "półsprzęgle" jeśli chodzi o nadrobienie obrotami WOM ( są zawsze proporcjonalne do prędkości jazdy) ,chyba ,że po wyłączeniu biegu i pracy w miejscu ..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Listopada 2009 Witam.Dzięki za wyjaśnienie.Pomyślności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 27 Listopada 2009 Nie wiem co się stało . Dzisiaj chciałem odpalic traktor i przed odpaleniem nagrzalem troche Swiece żarową (ok30s) i lampka sie swieciła .nagle pojawił sie lekki dymek i tam pod desko rozdzielcza bardzo nagrzała sie taka puszka .i pozniej chcialem jeszcze sprobowac czy grzeje. To ta lampka sie delikatnie swieciła a pozniej juz całkiem zgasła ale swieca cały czas dobrze grzeje . co sie mogło stac ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 27 Listopada 2009 Witam.Tu jest ładnie opisane.http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic723057.html .Pomyślności. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Listopada 2009 Oj to zes przegrzał cos... NIe wiem dokładnie co bo nie mam czasu szukac w istrukcji... Ale zacznij od rozebrania tej puszki i zobaczyc co sie tam stało... I po co grzejecie swiece zarowe ja nigdy jej nie uzywam tylko odpreznika do zapalania uzywam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Listopada 2009 A co do prasy to zalezy kto jak uzywa prase... Ale wiadomo tutaj władki maja minus pod tym wzgledem... Ale rozbierajac skrzynie zobaczyłem ze duzej trudnosci przerobic to by nie było... Moze władki z napedem 4x4 miały juz dwustopniowe sprzegło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 28 Listopada 2009 Oj to zes przegrzał cos... NIe wiem dokładnie co bo nie mam czasu szukac w istrukcji... Ale zacznij od rozebrania tej puszki i zobaczyc co sie tam stało... I po co grzejecie swiece zarowe ja nigdy jej nie uzywam tylko odpreznika do zapalania uzywam ale chyba właśnie one po to są aby jak jest niska temeratura ich uzywać i lepiej palił bedzie, a ze poszedł dym to gdzieś zwarcie musiało być... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 28 Listopada 2009 witam, dostałem od dziadka w spadku władymirca T25A, chciałbym zamontować tam kiper oraz układ hamulcowy abym mógł hamować przyczepa podczas transportu, jak to zrobić, od czego zacząć, proszę o pomoc.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 29 Listopada 2009 Lepiej moze tak ale dla mojego bez roznicy na odprezniku pale i swiecy nie uzywam nigdy... Kolego deny96 zacznij od kompletowania całej instalacji pneumatycznej... Ja nie długo skoncze zakładanie u Siebie instalacji pneumatycznej... a co do kipru to prawie wszystko we władku jest tylko szybko złacza trzeba załozyc i dodatkow zbiornik oleju... Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deny96 0 Napisano 29 Listopada 2009 Kolego miras od czego może to być układ pneumatyczny?? od c330? a co do kipru to znalazłem coś, nie wiem co to jest, leżało w skrzynce z dźwignią (taka jak od pompy tylko że druga strona) domyśliłem się że to może być do kiprowania... jaki ten zbiornik oleju musi być? jak to zamontować i w którym miejscu? dane: model T25A z ogrzewaną kabiną, 82rok, 22,5KW...a z jakiego układu pneumatycznego skorzystałeś?? podeślesz mi kilka fotek jak skończysz montowanie?? pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 29 Listopada 2009 Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slavo88 0 Napisano 29 Listopada 2009 WitamChciałem Was zapytać jak można usunąć luzy z układu kierowniczego?Da radę coś z tym zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 30 Listopada 2009 Tam kolumnie kierowniczej masz taka śróbke do regulacji.Jesli to nie pomożę to trzeba wymienić slimak . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koko 0 Napisano 30 Listopada 2009 należało by również sprawdzić tulejki w zwrotnicach,nogą być już wyrobione,wymienić wkładki w gałkach drążków,sprawdzić luz na sworzniu i tulejkach wahania osi przedniej,dopiero regulować kolumnę pod warunkiem że dolne łożysko jest całe a ono lubi się rozlecieć.a jak jest walnięta śruba regulacyjna w kolumnie to szukać takiej w sklepie z częściami do żuka to jest to samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach