Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! To mój pierwszy prost na tym forum. Niedawno zakupiliśmy wladka do drobnych prac np. zwózka drewna itd. będziemy jeździć raczej więcej po lesie jak po polu więc hamulce muszą być sprawne i mam pytanie właśnie odnośnie hamulców jak hamują wasze T25 bo nam znajomy niby wymieniał taśmy hamulcowe (czy coś takiego) ale rewelacji nie ma jak próbuje zjechać samym ciągnikiem (bez przyczepy) z nawet niewielkiej górki to naprawdę dość słabo hamuje. Czy wladki maja tak słabe hamulce czy u was jest inaczej ?
Napnij taśmy tylko tak żeby nie tarły bez hamowania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak trzeba naciagnac tasmy pod dekielkamia na łaczniku miedzy skrzynia a zwolnica... Zacznij od dwa obroty na strone sprawdz jak działaja... Ja mam zylety ze koła w miejscu staja jedynie z tasmami jest gorzej na wstecznym... nie blokuje ale tez bardzo dobrze hamuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Miras Ty może wiesza jaki jest kolor przewodu w stacyjce od rozrusznika ?
szanowny kolego podaje kolory w/g instrukcji z roku 1987 biały-świeca żarowa różowy-na przekaźnik rozrusznika a z przekaźnika na rozrusznik -kolor szary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba to prasa poradzi sobie z władkiem i to ona będzie nim rządzić! robić pewnie się da ,ale z doświadczenia wiem ,że sprzęgło jednostopniowe nie pozwoli na płynną pracę i nierównomierny pokos może zmusić do zatrzymania ciągnika i pracy prasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TO ZALEŻY JAKĄ PRASE ZAPNIESZ DO WŁADKA?????
A spróbuj na jednej tarczy jechać na pół-sprzęgle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakoś przez 14lat nie miałem problemu z ciągnięciem pras wysokiego zgniotu???Mój Władek sobie radził dobrze,fakt że polskiej prasy nie polecam zapinać do niego.a na pół-sprzęgle jedzie gamoń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Kto większy gamoń,ten co przewiduje różne sytuacje czy ten co myśli że wszystkie rozumy zjadł?Jeżeli mi się w pewnym momencie prasa zaczyna zapychać z powodu nierówności pokosu to przytrzymam chwilę na sprzęgle na pierwszym stopniu(prasa nie traci obrotów) i jadę dalej.Oczywiści jak by taka sytuacja występowała cały czas -to sprzęgło do wymiany.A swoją drogą byłem ciekawy jak ten ciągnik daje sobie radę w takich sytuacjach.Pomyślności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem juz ta świece zarową. Świeci mi juz ta lampka na desce rozdzielczej .Ale jak sprawdzic czy ona grzeje naprawdę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosty sposób-przytrzymaj kluczyk jak byś grzał (ok 20s.)ją a potem dotknij ręką kolektora czy ciepły.lub wymontuj i zmasuj.ale uważaj by się nie sparzyć????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Władki mają sprzęgło jednostopniowe i nie ma możliwości jazdy na "półsprzęgle" jeśli chodzi o nadrobienie obrotami WOM ( są zawsze proporcjonalne do prędkości jazdy) ,chyba ,że po wyłączeniu biegu i pracy w miejscu .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co się stało . Dzisiaj chciałem odpalic traktor i przed odpaleniem nagrzalem troche Swiece żarową (ok30s) i lampka sie swieciła .nagle pojawił sie lekki dymek i tam pod desko rozdzielcza bardzo nagrzała sie taka puszka .i pozniej chcialem jeszcze sprobowac czy grzeje. To ta lampka sie delikatnie swieciła a pozniej juz całkiem zgasła ale swieca cały czas dobrze grzeje . co sie mogło stac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tu jest ładnie opisane.http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic723057.html .Pomyślności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj to zes przegrzał cos... NIe wiem dokładnie co bo nie mam czasu szukac w istrukcji... Ale zacznij od rozebrania tej puszki i zobaczyc co sie tam stało... I po co grzejecie swiece zarowe ja nigdy jej nie uzywam tylko odpreznika do zapalania uzywam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do prasy to zalezy kto jak uzywa prase... Ale wiadomo tutaj władki maja minus pod tym wzgledem... Ale rozbierajac skrzynie zobaczyłem ze duzej trudnosci przerobic to by nie było... Moze władki z napedem 4x4 miały juz dwustopniowe sprzegło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oj to zes przegrzał cos... NIe wiem dokładnie co bo nie mam czasu szukac w istrukcji... Ale zacznij od rozebrania tej puszki i zobaczyc co sie tam stało... I po co grzejecie swiece zarowe ja nigdy jej nie uzywam tylko odpreznika do zapalania uzywam

ale chyba właśnie one po to są aby jak jest niska temeratura ich uzywać i lepiej palił bedzie, a ze poszedł dym to gdzieś zwarcie musiało być...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, dostałem od dziadka w spadku władymirca T25A, chciałbym zamontować tam kiper oraz układ hamulcowy abym mógł hamować przyczepa podczas transportu, jak to zrobić, od czego zacząć, proszę o pomoc....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepiej moze tak ale dla mojego bez roznicy na odprezniku pale i swiecy nie uzywam nigdy...

 

Kolego deny96 zacznij od kompletowania całej instalacji pneumatycznej... Ja nie długo skoncze zakładanie u Siebie instalacji pneumatycznej... a co do kipru to prawie wszystko we władku jest tylko szybko złacza trzeba załozyc i dodatkow zbiornik oleju... Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego miras od czego może to być układ pneumatyczny?? od c330? a co do kipru to znalazłem coś, nie wiem co to jest, leżało w skrzynce z dźwignią (taka jak od pompy tylko że druga strona) domyśliłem się że to może być do kiprowania... jaki ten zbiornik oleju musi być? jak to zamontować i w którym miejscu? dane: model T25A z ogrzewaną kabiną, 82rok, 22,5KW...a z jakiego układu pneumatycznego skorzystałeś?? podeślesz mi kilka fotek jak skończysz montowanie?? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem od czego to zależy mój sąsiad ma taki sam rozrusznik bo razem kupywaliśmy (bosha) ma tez takie same akumulatory taki sam rocznik (195Ah)

i jemu pali -20 bez problemu a ja przy -8 mam problem.Pomóżcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem Was zapytać jak można usunąć luzy z układu kierowniczego?

Da radę coś z tym zrobić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

należało by również sprawdzić tulejki w zwrotnicach,nogą być już wyrobione,wymienić wkładki w gałkach drążków,sprawdzić luz na sworzniu i tulejkach wahania osi przedniej,dopiero regulować kolumnę pod warunkiem że dolne łożysko jest całe a ono lubi się rozlecieć.a jak jest walnięta śruba regulacyjna w kolumnie to szukać takiej w sklepie z częściami do żuka to jest to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...