Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Kol Piotrek 1990 tam jest wysokie ciśnienie, a uszczelnienie metal na metal. Trzeba dobrze oblukać końcówkę, mogą być rysy lub inne ślady i na nic dokręcanie.

 

Kolo. piotrek1990 LUB JEST PĘKNIĘTY PRZEWÓD

 

 

Przewód raczej nie jest pękniety bo to sączy sie na przykreceniu do pompy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek 1990 .

Jeżeli dokręcałeś na siłę i nie pomogło, to trzeba wymienić przewód wysokiego ciśnienia.Jeżeli cieknie niżej spod śruby dwustronnej to pompę trzeba oddać do naprawy.Pompy wtryskowej nie naprawia się samodzielnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się jeszcze spytać, czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenie w przerabianiu układu kierowniczego Władka na wspomaganie? Zroiłem tura i mam szerokie koła na przedzie, zwiększyłem przełożenie ukł kierowniczego, nie jest żle ale może być lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T25 jest takim ciągnikiem,zwłaszcza gdy naprawia się samodzielnie,to można wykonywać remontu silnika częściowego lub całkowitego.

1. Gdy silnik tylko bierze olej a ciśnienie jest normalne wystarczy wymienić pierścienie. Radzę używać pierścieni oryginalnych.Były przypadki trzykrotnego wymieniania pierścieni. Sprawdzić wał +Panewki korbowowe nominalne.

2.Gdy na tulejach tlok,są już ślady zużycia a ciśnienie jest normalne,to trzeba wymienić tłoki z tulejami.Panewki w główce korbowodu.Sprawdzić panewki na korbowodzie i gdy dobry wał zalożyć panewki nominalne .Mój rocznik 1983 chodzi jeszcze na nominalnych panewkach.

3.Wał korbowy robimy, gdy brak ciśnienia oleju ,zużycie wału i j.w.

Prawidłowa eksploatacja pozwala unikać częstych napraw.

Należy pilnowć stanu oleju,ciśnienia oleju,ciśnienia podczas pracy na pochyłościach.Dbać oczystość powietrza zasysanego.Powietrze niefiltrowane wykończy silnik w ciągu kilku dni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z poprzednikiem, tylko dodam, że ciśnieniem oleju są smarowane koła rozrządu, gdy są nadmiernie zużyte, to też będzie spadać ciśnienie. Z doświadczenia wiem, że po zrobieniu kół rozrządu ciśnienie wzrosło ok. 1 1,5bara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1990 .

Jeżeli dokręcałeś na siłę i nie pomogło, to trzeba wymienić przewód wysokiego ciśnienia.Jeżeli cieknie niżej spod śruby dwustronnej to pompę trzeba oddać do naprawy.Pompy wtryskowej nie naprawia się samodzielnie.

 

 

A gdyby ciekło z tej sruby dwustronnej to droga będzie naprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek1990.

Dokładnie nie wiem,ale wg mnie wymieni Ci sekcję.W porownaniu z innymi pompami to sa niedrogie naprawy i będzieszz miał jakiś czas spokój.Jak są bardzo małe wycieki to daj sobie spokój .Ciągnik nie będzie rdzewiał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.piotrek1990 czy jesteś na sto procent pewny że przecieka u góry i u dołu?Bo sądząc po zdjęciu,to paliwo ścieka z góry?Wówczas wystarczy zmienić rurkę i problem rozwiązany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chciałem się jeszcze spytać, czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenie w przerabianiu układu kierowniczego Władka na wspomaganie? Zroiłem tura i mam szerokie koła na przedzie, zwiększyłem przełożenie ukł kierowniczego, nie jest żle ale może być lepiej.

 

Ja sobie przerobiłem władka na wspomaganie, i przy tym wyrzuciłem rozdzielacz i założyłem polski od bizona 2-sekcyjny, bo mi słabo podnosił tura, założyłem większą pompę hydrauliczną NSZ 16(100zł) . Co do wspomagania to kupiłem siłownik od MTZ(240zł) , orbitrol 100(420zł) , przewody dorabiałem(około 400zł z nyplami, kolankami i innymi) , ramię do siłownika dorobiłem,i założyłem przeguby kulowy od C-360 do drążka poprzecznego, zrobiłem podstawę na orbitrol, kierownice zostawiłem tą samą,frez do orbitrola kupiłem (50zł) . Tylko że zasilanie orbitrola zrobiłem z jednej pompy przy tym wykorzystałem regulator przepływu oleju od bizona ( trzeba było go wyregulować aby dobrze działało wspomaganie i podnoszenie tura) i jeszcze jedno założyłem większy filtr oleju bo akurat miałem. Jak chcesz to mogę zrobić kilka zdjęć, jak pojadę do dom. Ogólnie to całą hydraulikę przerobiłem, tura wzmocniłem bo mi pękał i dołożyłem większą łyżkę. Jak byś kupował siłownik do wspomagania to kup sobie polski, bo kupiłem ruski to mi po pół roku zaczął mi cieknąć, i teraz będę musiał go robić, ostatnio na allegro widziałem za 220zł polski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Słuchaj bronkuRB. Mam taką sytuację wyjściową. Mam tura, rozdzielacz 3-sekcyjny, wykorzystuję 2 sekcje, do podnoszenia i przechył łyżki. Pompa oryginał, za pompą dałem zawór 3drożny, wyjście na rozdzielacz-podnoszenie listew-kiper lub rozdzielacz od tura. Także przekładam wajchę i albo podnosi przód albo tył. Tura robiłem sam żeby mógł dzwignąć bele. Dzwiga dobrze, ale troche ciężko kierować, częściowo z powodu ciężaru jak też z powodu szerszych opon na przodzie. Do roboty skłoniła mnie wizyta na allegro, 1300zł za komplet od jakiegoś busa czy co. Byłbym wdzięczny za fotki. Chciałbym to zrobić na osobnej pompce. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzisiaj jak poszedlem odpalic mojego wladka to odpalił bez problemu . Tylko wskaznik cisnienia oleju wzrósł do 2 nawet na wolnych i wysokich prawie nic sie nie zmienial moze troszke drgnal jak przygazowalem . Do tej pory to to na wolnych mial 2 a na wysokich 3.5 i wskazówka sobie latala wraz z obrotami .Co sie mogło sie stać czy to wina wskażnika Pomóżcie szybko bo traktor mi jest potrzebny a boję sie jeżdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam! piotrek1990 zanim zaczniesz robić silnik, to zobacz regulator ciśnienia oleju. Może trzeba przeczyścić i wyregulować ewentualnie. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej się musi rozgrzać.Jak się jest niepewnym ciśnienia w każdym ciągniku zakładamy manometr w miejsce czujnika.Rusek ma pomiar ciśnieniowy nie elektryczny,ale tak samo można skontrolować ciśnienie innym manometrem ,dopiero gdy pomiar się potwierdzi szukać dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Słuchaj bronkuRB. Mam taką sytuację wyjściową. Mam tura, rozdzielacz 3-sekcyjny, wykorzystuję 2 sekcje, do podnoszenia i przechył łyżki. Pompa oryginał, za pompą dałem zawór 3drożny, wyjście na rozdzielacz-podnoszenie listew-kiper lub rozdzielacz od tura. Także przekładam wajchę i albo podnosi przód albo tył. Tura robiłem sam żeby mógł dzwignąć bele. Dzwiga dobrze, ale troche ciężko kierować, częściowo z powodu ciężaru jak też z powodu szerszych opon na przodzie. Do roboty skłoniła mnie wizyta na allegro, 1300zł za komplet od jakiegoś busa czy co. Byłbym wdzięczny za fotki. Chciałbym to zrobić na osobnej pompce. Pozdrawiam!

 

Jak chcesz mieć pompe odzielnie to musisz zrobić łożyskowanie pomy z podstawą do przykręcęnia w miejsce sprężarki, zbornik oleju z filtrem , jest coś podobnego na allegro tylko do C-360 można sie na nim wzorować : http://www.allegro.pl/item942212201_wspomaganie_do_c360_c_360_c355_orbitrol_160_raty.html

To są moje fotki wspomagania: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9d3797b29acd4883.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/97c50f403f09e762.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d0fb6338011b9fa2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2432363baf65a948.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/088c6e706c9b5faa.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7361b04d1d9f3045.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam! Dzięki bronekRP za fotki. Gdybym zasyosował pompę od busa, to odpadłoby łożyskowanie koła? Zaczne chyba zbierać części do kompletu. Jeszcze jedno pytanie. Czy pompa NSZ16 pasuje bez przerubek do Władka? Jeśli tak to bym zmienił, a starą zastosował do wspomagania. Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa NSZ 16 pasuje, nic nie trzeba przerabiać. A co do pompy od busa to chyba też może być, czytałem gdzieś że ktoś założył pompę od audi 100,chyba na allegro ktoś sprzedaje wspomaganie do C-330 z pompą od audi. Ja teraz planuje sobie założyć wspomaganie do C-330 bo ze wspomaganie o wiele lepiej . Zastanawiam się czy nie założyć orbitrol 125 żeby mniej obrotów kierownicy było, ale najpierw kupie siłownik potem orbitrol i wyliczę ile obrotów wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciał bym zakupić przewracarkę do siana 4 karuzelową składaną do tyłu tylko jest mały problem czy t 25 da sobie radę ?

Jaką byś cie polecili przewracarkę do tego ciągnika ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Znalazłem orbitrol 160 za 420zł i niewiem czy nie zaduży . Nie bardzo wiem jak się przelicza orbitrol na wielkość siłownika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak22 podaj swojego e-mail to Ci wyśle moje materiały do wspomagania, tam są obliczenia, zdjęcia, i takie tam, pewnie ci się przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

w mojej ofercie pojawił się katalog do T25 po polsku

zainteresowanych zapraszam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestał mi działać odprężnik,jest non stop wciśnięty.Co może być przyczyną ze nie reaguje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przestał mi działać odprężnik,jest non stop wciśnięty.Co może być przyczyną ze nie reaguje.

 

co masz na mysli że przestał działać????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...