Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście że lepszy w uciągu jest T25 niż c330! Ja mam pług do niego 3x33 ale mam ustawione na 30 więc 90 cm za jednym razem ciągam! moi sasiedzi c330 ciągają 2x33 i ciapki mają przy tym co robić! U mnie mało jest tego typu ciągników na okolicy w obrębie 30 km chyba z 5! U mnie Władka nazywają małą mtz! gdy widzą jak jade z bronami 5 i pługiem 3!

 

P.S. Czy wiecie od czego ma napęd przedni most z T30! Chodzi mi skąd są pobierane obroty na przedni most? A i jeszcze nikt nie odpowiedział czy dolewa jakieś dodatki do oleju? np. Doładowywacze kompresji!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie moderatorze wiem ze to przeczytasz wiec putam sie jak wstawić obrazek z dysku???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź np. na www.fotosik.pl i tam możesz wstawić obrazek, dostaniesz linki które możesz wstawić np. na forum i obrazek się wyświetli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a oto moc i potega czyli silnik mojego władka my.php?image=img0717xf0.jpg

 

 

 

 

 

p.s tam nie ma zadnych przecieków zeby nie było niedomowień poprostu filtr oleju był czyszczony ia takie coś sie ostało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cos chyba własnie tak ale do trzech razy sztuka jeszcze moze mi sie uda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście że lepszy w uciągu jest T25 niż c330! Ja mam pług do niego 3x33 ale mam ustawione na 30 więc 90 cm za jednym razem ciągam! moi sasiedzi c330 ciągają 2x33 i ciapki mają przy tym co robić! U mnie mało jest tego typu ciągników na okolicy w obrębie 30 km chyba z 5! U mnie Władka nazywają małą mtz! gdy widzą jak jade z bronami 5 i pługiem 3!

 

P.S. Czy wiecie od czego ma napęd przedni most z T30! Chodzi mi skąd są pobierane obroty na przedni most? A i jeszcze nikt nie odpowiedział czy dolewa jakieś dodatki do oleju? np. Doładowywacze kompresji!

Dowcipny to Ty jesteś !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście że lepszy w uciągu jest T25 niż c330! Ja mam pług do niego 3x33 ale mam ustawione na 30 więc 90 cm za jednym razem ciągam! moi sasiedzi c330 ciągają 2x33 i ciapki mają przy tym co robić! U mnie mało jest tego typu ciągników na okolicy w obrębie 30 km chyba z 5! U mnie Władka nazywają małą mtz! gdy widzą jak jade z bronami 5 i pługiem 3!

 

P.S. Czy wiecie od czego ma napęd przedni most z T30! Chodzi mi skąd są pobierane obroty na przedni most? A i jeszcze nikt nie odpowiedział czy dolewa jakieś dodatki do oleju? np. Doładowywacze kompresji!

Dowcipny to Ty jesteś !

 

Jest szczery i mówi prawde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce podciągnąć hamulce we t25 śruby pod siedzeniem trzeba dokręcić, wszystkie 4 czy odkręcić Jak dokręciłem to zaczeło coś strzelać. Proszę o radę, dopiero śię uczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie pod siedzeniem pod kabiną na półosiach są pokrywki na 4 śrubki ( trzeba je odkręcić ) i pod nimi jest śruba regulacyjna ( więcej nie pamietam bo już dawno nie ruszałem ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak chodziło mi pod kabiną,żeby wymienić okładzine trzeba zdejmować zwolnice slyszałem ze nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz racje nie trzeba zdajmowac zwolnicy ale za to trzeba sie niezle nagimnastykować ja jak zmieniam to siagam zwolnice i mam leprzy dostęp do wszystkiego mam widok na bębne hamulcowe moge obadac co i jak ...! ty rób jak uwazasz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się z Wami przywitać na początku Witajcie

Od kilku ładnych lat posiadam T-25 z... 1976r. Wcześniej obrabiał 12h a teraz odpoczywa na 5h Kupiłem go od kuzyna a on miał go od nowości

W 2004r sam robiłem pierwszy raz (dla ciągnika) kapitalny silnika Robione było wszystko od A do Z. Robiłem tylko dlatego, że pękł pierścień i olej poszedł w komin nie wiem ile miał moto ciasów bo linka była zerwana

To wyjątkowy egzemplarz zawsze palił nawet przy 25 stopniach mrozu. Elektrykę zrobiłem mu po swojemu-alternator od Poldka i cała instalka na przekaźnikach dzięki temu akumulatory od sześciu lat nie były ładowane

Dzięki niewielkiej przeróbce układ kierowniczy pracuje bardzo lekko można kręcić dwoma palcami

Dużo w nim sam robiłem więc od strony technicznej z przyjemnością pomogę

 

Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
masz racje nie trzeba zdajmowac zwolnicy ale za to trzeba sie niezle nagimnastykować ja jak zmieniam to siagam zwolnice i mam leprzy dostęp do wszystkiego mam widok na bębne hamulcowe moge obadac co i jak ...! ty rób jak uwazasz...

 

Ja bym robił jak Łukasz! Bo niewiem jaka gimnastyka by była to fachowo się tego nie zrobi jak się nie rozbierze! Wiec rozbieraj lub podciągnij hamulce, jeśli wiesz że masz co podciągać to podciągaj! sruba regulacyjna jest jak ktoś wcześniej wpomniał pod pokrywką z 4 śrubkami! A i śrubki do skoku pedała są wokól bebna bodajże 3, w obudowie łaczącej skrzynie biegów z zwolnicami! Ja swoje robiłem przy przebiegu 1250 mtg to znaczy podciągałem bo taśmy były ok! co sprawdziłem przy rozbieraniu skrzyni biegów! A uwierzcie że ten ciągnik ciąga przyczepy z 10 tonami beż hamulców przyczepy, a hamulce tylko przy ciągniku! wiec uwarzam że to są dobre hamulce, szerokie bębny i ta listwa!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do Paffa!

Witam nowego gościa i właściciela T25!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiam cie serdecznie Paffa juz sie nie moge doczekać opowiesci zacznij od czegos konkretnego moze od tej kierownicy....ja tez mam zamiar instalacje przerabiac:P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Dzięki za miłe przyjęcie

 

Przeróbka kierownicay jest dziecinnie prosta! Dowiedziałem się o nie od znajomego, który też ma Władka. Jednym się podoba innym nie, ale ja postanowiłem spróbować Teraz nie pamiętam dokładnie, ale jeśli koła w ciągniku ustawione są na wprost to do maksymalnego skręcenia wystarcza około1.5 obrotu koła kierownicy (czy w jednączy drógą stronę) Natomiast jeśli odepniemy drążek przy przekładni to sama przekładnia (od położenia 0) kręci się 3 obroty do oporu (w jedną jak i w drugą stronę):shock: Więc teraz tak to ramie, które jest przykręcone do osi przekładni i do którego przykręcony jest drążek kierowniczy trzeba zdemontować! Wyciąć ze środka (skrócić) 6 cm materiału, zrobić duże fazy (na obóch końcach) i pospawać normalną elektrodą w takim samym położeniu jak było wcześniej. Efekt jest taki, że trzeba troszeczkę więcej kręcić kołem kierownicy przy skręcie, ale za to jak lekko

Nic się po tym zabiegu nie ma prawa urwać! Nie jestem spawaczem z zawodu a sam spawałem! Jeżdzę tak już ze trzy lata i jest ok

Jeśli ktoś jest zainteresowany mogę zrobić fotki jak to teraz wygląda i przesłać Fotki najwcześniej mogę wysłać w niedzielę bo teraz mieszkam w Stolicy a na wieś jadę na weekend

Pozdrawiam Paweł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niechodzi nam o lekie skręcanie ale o pozbucie się luzów! a taki układ kierowniczy przeidzie przez przegląd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jasne ze przejdzie przeciez on nie ma luzów ma tylko skrócone ramie przekładni w taki sposób uzyskujemu mniejszy momoent siły z prostego wzoru z klasy podstawowej ( M=F*r) gdzie F-siła a r- ramie wynika

ze zeby otrzymać ten sam moment przy skróconym ramieniu musimy zwiekszyć sile czyli u nas posiadając ślimakową przekładnie >przekłada sie to na ilośc obrotów im teraz wiecej to ramie zostanie skrócone tym liczba obrotów kierownicy wzrasta a co za tym tez idzie bedzie sie lzej nią kręcić jak to nazwał kolega >> dwoma paluszkami.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego tak narzekacie na układ kierowniczy ( chyba że były jakieś modernizacje ). Mój z 92r. założyłem kulkę na kierownicę i spokojnie kręci się jedna ręką, a jak założy sie z tylu z 800kg to i jednym paluszkiem . Po pierwsze musi być napompowane co najmniej 1,5 atm w przednich kołach, jeśli wiecej to łatwiej się skręca, tylko będzie bardziej trzęsło, ale ze 2,5 atm spokojnie można napompować.No chyba że ktoś słabeusz, ale ja chyba Herkulesem też nie jestem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba za dużo ode mnie oczekujesz Nigdzie nie pisałem o pozbyciu się luzów Powoli... a wszystkiego się dowiesz

Odnośnie ptyania czy przejdzie przegląd: TAK

 

Luzy na kierownicy też skasowałem i to bardzo skutecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no jasne ze przejdzie przeciez on nie ma luzów ma tylko skrócone ramie przekładni w taki sposób uzyskujemu mniejszy momoent siły z prostego wzoru z klasy podstawowej ( M=F*r) gdzie F-siła a r- ramie wynika

ze zeby otrzymać ten sam moment przy skróconym ramieniu musimy zwiekszyć sile czyli u nas posiadając ślimakową przekładnie >przekłada sie to na ilośc obrotów im teraz wiecej to ramie zostanie skrócone tym liczba obrotów kierownicy wzrasta a co za tym tez idzie bedzie sie lzej nią kręcić jak to nazwał kolega >> dwoma paluszkami.....

 

Jak ktos nie ma luzów na kierownicy to oczywiście że przeidzie przegląd, ale takie modyfikacie ucinanie i spawanie drążka( lub cięgna) to jest zabronione jeśli oczywiście ktos diagnozyjący to zobaczy! ale jak spowodujesz wypadek to Tobie takie coś znajdą to nie bedzie tłumaczenia! Znajomy jechał c360 bez doczepionych hamulców przyczepy, i gośc mu czołuwke bmw zrobił to do teraz płaci, a przecież i tak by 360 nie wychamował jak ten mu na maske wleciał, to było 3 lata temu. Dlatego ja mam ciągnik ubezpieczony a na przegląd jade w przyszłym roku z przyczepą jak zrobie hamulce pneumatyczne! a ostatni przegląd to robiony był w 1999 bez przyczepy! Dlatego muszę usunąc luz na kierownicy i na zaczepie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...