kserkses 0 Napisano 5 Maja 2007 czyli ponad 600kg spokojnie dzwigał Wielkie my mecyje, wstawiłem zdjęcie mojego ze skrzynką z kartoflami czyli 210+600 = 810, normalnie jeżdzę pilmetem 412LM który pusty waży 260. A jak podrywa przód to się go dociąża.A na poznaniaku woże czsem i cztery worki czyli 200kg + w skrzyni. Co prawda już urwałem ucho od korpusu i go wymieniałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 5 Maja 2007 no właśnie ja wiem że takie rzeczy sie zdarzają więc wydaje mie sie że 600kg to taka bezpieczna waga! mój kuzyn też urwał to ucho moim zdaniem to najsłabszy elemant TUZ-u takie jest moje zdanie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuś 0 Napisano 6 Maja 2007 Opowiadacie ze takie macie silne podnosniki, a mój na tych otworach co jest najmocniejszy nie chce podnieść tyłu traktora, tylko po jednym kole podnosinatomiast obu nie da rady na raz. W czym tkwi problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Maja 2007 Może to być spowodowane zużytą pompą olejową, zużytym siłownikiem (uszczelnienia), lub źle wyregulowanym zaworem w rozdzielaczu - z biegiem lat elementy zaworu równierz się zużywają, przez co zawór nie działa jak należy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuś 0 Napisano 6 Maja 2007 Mozna to sprawdzic bez koniecznosci rozbierania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Maja 2007 Możesz podkręcić zawór w rozdzielaczu i zobaczysz co będzie, a jeśli chodzi o podnośnik, to czy pod obciążeniem opada sam?, jeśli tak, to masz również uszczelnienia w siłowniku do wymiany (na tłoku). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrzuś 0 Napisano 6 Maja 2007 Pod obciązeniem odada jakieś 20 min, gdzie jest ten zawór w rozdzielaczu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Maja 2007 Pod obciązeniem odada jakieś 20 min, gdzie jest ten zawór w rozdzielaczu to coś jest schrzanione albo na tłoku, albo w rozdzielaczu, bo i przez 2 godziny nie powinno opaść. zawór masz u dołu pod nakrętką kołpakową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Maja 2007 daruj sobie podnośnik jak opada w takim tempie zacznij od rozdzielacza masz już zużyte suwaki i w tym tkwi problem a siłownik swoją drogą! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 Robi ktos teraz opryski na rzepak Władimircem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Maja 2007 narazie jeszcze nie ale jak bedzie czas na desykacje to przestawiam swojego na wysokie położenie i jazda! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 No własnie i ja mam problem bo mam ustawionego na najnizszym polozeniu.jak go przestawic na najwyzsze?? luki21 o ile sie nie myle to wisze Ci foty pneumatyki,tak?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Maja 2007 Przestawianie masz na zwolnicy - przekręcasz zwolnicę w stosunku do pochwy wystarczy odkręcić nakrętki i trochę wysunąć zwolnicę, a przód przykręcasz półosie do zwrotnicy na innych otworach. Ja mam go na średnim, oponach 9,5x32 i rozstawie 130cm - uważam że jest optymalnie do wszystkiego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 6 Maja 2007 Opowiadacie ze takie macie silne podnosniki, a mój na tych otworach co jest najmocniejszy nie chce podnieść tyłu traktora, tylko po jednym kole podnosinatomiast obu nie da rady na raz. W czym tkwi problem Jeszcze jedna sugestia odnosnie tego podnośnika, u mnie pomogła wymiana uszczelniaczy na siłowniku, bo też już powoli zaczynały się kłopoty z podniesieniem cięższych narzędzi, no i podnośnik sam opadał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Maja 2007 No własnie i ja mam problem bo mam ustawionego na najnizszym polozeniu.jak go przestawic na najwyzsze?? luki21 o ile sie nie myle to wisze Ci foty pneumatyki,tak?? no już dałem sobie spokój bo tak dawno to pisałem do ciebie ale jak już sobie przypomniałeś to bede bardzo wdzieczny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 kserkses- Ty piszesz o rozstawie kół??a ja potrzebuje go podniesc do gory.narazie nie bede go przestawial na zwolnicy bo mam sciezki porobione i by mi sie nie miescil.ma ktos moze w instrukcji obsługi jak go podniesc do gory i moglby tutaj wrzucic? luki21-pamietam caly czas ale nie mialem czasu a jak juz mialem troche to nie mialem aparatu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Maja 2007 pisałem o zmianie wysokości, przy T-25 nie trzeba nawet dotykać się do kół by to zrobić, tylko podobnie jak w C-330 odkręcić zwolnicę od pochwy i ją przekręcić w zależności od potrzeby przykręcić ją w takim położeniu jakim chcesz. Wszystko zależy od tego jak będą szły śruby, jeśli pójdzie dobrze to roboty jest na pół godziny. O rozstawie napiosałem tylko w jakim mam położeniu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 no teraz juz czaje o co kaman.a masz moze w instrukcji pokazane jak to tam wyglada i jak to zrobic?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Maja 2007 Nie wiem gdzie leży instrukcja a choćby nawet to przy moim łączu wysłanie czegokolwiek odpada, ale jeśli nakrętki idzie łatwo odkręcić to nic trudnego - tylko zwolnicy nie odsuwaj zbyt daleko bo nie wiem czym to się skończy tylko tyle aby można było przekręcić nad śrubami. i oczywiście musi być lewarek żeby łatwo można zmienić wysokość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 a kolo musze zdejmowac zeby to zrobic?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Maja 2007 nie wiem nad czym tak debatujecie! robisz tak:zdejmujesz koło nastepnie odkręcasz wszystkie śruby mocujące zwolnice do pochwy zostają ci tylko kołki ustalające położenie odciągasz zwolnice tak żeby zeszło z kołków i przekręcasz o dany kąt i znów nakładasz na kołki które zostały w pochwie skręcasz śruby zakładasz koło i po robicie! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Maja 2007 ja tam nawet kól nie zdejmowałem tylko lewarek i samo się podnosilo czy opuszczało po odepchnięciu zwolnicy by mijała śruby.A śruby ? tam są szpilki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 6 Maja 2007 tzn tak jak odkrece te sruby zwolnicy i ja odciagne to wtedy mam podniesc ciegnik do gory na lewarku??i pozniej przykrecic te sruby?tam jest tylko polozenie dolne i gorne?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 7 Maja 2007 Tak, a położenie możesz wybrać takie jakie będzie ci pasować, byle koło nie ocierało się o coś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 7 Maja 2007 okej.a jak dam najwyzsze polozenie to wysoki bedzie??zeby mi sie nie przewrocil gdzies.i tak z jednej i drugiej strony mam odkrecic ta zwolnice i to zrobic??njapierw jedna strone a potem druga?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach