Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Do tatamarty...

Jesli w pompie wtryskowej tam gdzie ma być olej jest paliwo czy to wynika z nieszczelności pompki zasilającej czy też z winy pompy wtryskowej, Czy tę nieszczelność można usunąc samemu czy też wymaga to rozebrania pompy wtryskowej a zatem i regulacji na stole probierczym.

[/url]

 

poprostu padło Ci uszczelnienie na sekcji nie masz co się bawic oddaj do kogoś kto się na tym zna bo i tak nic nie zrobisz...bo trzeba będzie na nowo ustawić ciśnienie! Wiem bo sam to przechodziłem...!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady, w takim razie ze sprzęgłem powalczę , a pompa trafi chyba do pompiarza . Dziś na allegro widziałem ofertę sprzedaży nowych T25 , czy to naprawdę możliwe ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak są nowe Władki do sprzedania i to jak najbardziej mozliwe. A co do pompy to ja taka rozpuszczona tak jak ty mam juz 20 lat. Przed kazda wiekszą robotą spuszczam rope z pompy korkiem kontrolnym jak i po kazdej cieższej robocie spuszczam. Bo inaczej to mi wywala rope przec ciegno pedału gazu. Uwierz mi da sie z tym zyć i zaoszczedzic kase. A jeszcze po za tym czesto po naprawie pompy są nie wyregulowane i silnik gorzej chodzi niz przed.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli cieknie Ci ropka z napędu pompy to daruj sobie regenerację.

Tak jak miras napisał "da się z tym żyć" a, żeby to naprawić to trzeba całą sekcję wymieniać- tania nie jest!!!

U mnie też cieknie i spuszczam jakieś dwa razy do roku, poza tym wszystko chodzi tak jak trzeba

 

>>>miras- jeśli cieknie Ci przy cięgnie gazu to załóż na tą ośkę (między dzwignię a pompę) zwykły oring. Ja tak mam i nie cieknie już spod tej dzwigienki tylko odpowietrznikiem na górze. Przynajmniej tak często nie trzeba spuszczać ropy z pompy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie tak samo, co 3-4 miesiące zaczyna odpowietrznikiem wypływać paliwo, spuszczam korkiem kontrolnym i dalej do roboty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukuje instrukcji obslugi do T25. Bede bardzo wdzięczny za wysyłkę na maila jak ktoś ma. Krish@vp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

da sie z tym zyć i zaoszczedzic kase.Zgadza się .jaczęściej zmieniam olej

to przecież tylko 100ml.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyjmował może Ktoś sworzeń kółka rozrządu -tego pomiędzy wałkiem wyrównoważającym a kołem napędowym?( wewnątrz jest mosiężna tulejka)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyjmował może Ktoś sworzeń kółka rozrządu -tego pomiędzy wałkiem wyrównoważającym a kołem napędowym?( wewnątrz jest mosiężna tulejka)

Niebardzo wiem o czym piszesz Rozbierałem silnik w drobny mak, więc napisz o co chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, mam taki problem, który się dzisiaj pojawił, zdarzyło się to mi po raz pierwszy, chodzi o siłownik od podnośnika, zablokował się tam ten mały sworzeń, który jest wciskany przez zderzak gdy się opuszcza cylinder na dól i gdy podnośnik był w górze to nie można go już było opuścić w dół, dopiero po wykręceniu śrubki i spuszczeniu oleju, gdy już opadł na dól udało mi się go podciągnąć kombinerkami ten mały sworzeń do góry. Myślałem że to jakieś jednorazowe zacięcie, ale po chwili sytuacja się powtórzyła i znowu się zablokował. Czy wie ktoś jaka może być tego przyczyna, dodam, że jakieś 9mcy temu były zmieniane wszystkie uszczelki w siłowniku i chodziło to bez zarzutów. Jeśli ktoś wie w czym problem to bardzo prosiłbym o pomoc, pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazbierało się tam brudu i się zacina!

Jeśli masz na tłoczysku założoną obejmę (która wciska ten trzpień) i jej nie używasz to ją poprostu zdemontuj. Jak opuszczasz podnośnik do dołu na max to ten trzpień jest wciskany i później przycina się i nie chce wyskoczyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam taki mały problemwe władku, nie wiem czy to głowica czy może coś innego, bo po remoncie silnika z jednej z głowic wyrzuca olej do komina.

Głowice obie były robione. A wygląda to tak że jak pochodzi na wolnych obrotach to gdy da mu sie ostro gazu to idzie ogromna chmura białego dymu, który po pewnym czasie znika ( pewnie po wypaleniu nagromadzonego oleju). No i chyba na tych wolnych obrotach to troche za małe ciśnienie bo ok 1 ...

Zakładałem inna głowice tylko że nie nową i jest to samo (no chyba że tez ma wade). Nie chce kupowac nowej bo jesli to nie jest wina głowicy to po cholere mi magazyn głowic...

 

Ps.

Post wczoraj napisałem tylko poszedł na ogólne forum MASZYN, prosiłem moderatora o przerzucenie do tego tematu, ale widze że go nie ma ani tam ani tu...

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej ci idzie do komory spalania przez pierścienie, przy składaniu mógł jeden pęknąć, lub też założyłeś jakieś lipne i szlag je już trafił, stąd ten dym, to raczej nie wina głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na sto procent pierścienie.

Albo odwrotnie założyłeś środkowy zgarniająco- uszczelniający,

albo pękł któryś przy zakładaniu.

Szybko ściągaj głowice i cylinder, żeby nie narobiło Ci przy tym większych szkód!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołączę się i ja do dyskusji o oleju w komorze spalania. Jak będziesz miał zdjęta głowicę to sprawdź też luz pomiędzy dźwigienkami zaworów a ich osia oraz luzy pomiędzy trzonkami zaworów a ich prowadnicami . Podaj też bliżej na czym polegał remont silnika. Wielu użytkowników podaje, że robili remont kapitalny silnika a wrzeczywistości polegało to na tym, że założono nowe panewki na wał i korbowody oraz na tłokach wymieniono pierścienie a remont głowicy polegał na docieraniu przylgni zaworów. Jest to oszukiwanie siebie i innych. Czy robiłęś ten remont sam lub ktoś inny na podwórku lub w szopie. Po kilkudziesięciu lub kilkunastu mtg w zależności od obciążenia pokazuja się własnie takie objawy odwalonego lipnie remontu.

Sprawdź też czy prawidłowo założono pierścienie na tłoku - kazdy z pierścieni musi mieć przestawiony w innym miejsu zamek względem sąsiedniego pierścienia jeśli są ustawione zamki jeden nad drugim to efekt jest taki jakby pierścienie były popękane.

Podaj też w jaki sposób zakładałeś tuleję cylindra na tłok, jeśli składałeś na tłok zamontowany na korbowód i zmontowany na silniku to mogły popękać pierścienie - ludzie robią różne cuda starając się naprawić maszynę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jescze, że z problemami ale za pomocą łyżki wymieniłem dwie złamane sprężyny przytrzymujące dźwigienki wyciskowe sprzęgłą - robiłem to przez otwór w obudowie . Wyregulowałem też luz na 1,5 mm pomiędzy łożyskiem wyciskowym sprzęgła a dźwigienkami , jak też skróciłem cięgno sprzęgła o 1 obrót na widełkach ustalając luz pedału sprzęgła na ok. 40- 50 mm. Jest już duża poprawa działania skrzyni biegów przy przełanczaniu biegów.

Wypuściłem też, paliwo z pompy wtryskowej jak radziliście i wlałem tam olej.

Forum jest bardzo OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pierścienie! moze je poprostu zle założyłeś może pokryły Ci się dwa łączenia nie dałeś na przemian i olej teraz zasuwa do komory spalanie a może odwrotną stroną założyłeś olejowy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba mnie przekonacie ze to pierscienie, którys pewnie pekł.

Zapomniałem dodać że po remoncie (wymiana tłoków cylindrów pierscieni i regeneracji głowicy) na poczatku wszystko było OK, dopiero po dwóch miesiącach po wymianie oleju zaczeło sie to dziać..

 

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

jestem nowy na tym forum!!

 

mam problem z moim t-25

nie zbiera sie na obroty szatkuje tak jakby paliwo nie dochodziło albo sie zapowietrzał albo jakby miał slabe cisnienie wtrysku!!

wyczyscilem uklad paliwowy i nic wymieniłem koncówki wtryskiwaczy tez nic!!!

mysle kupic pompke zasilajaca bo tam jest wielki luz na tym tłoczku i moze ciagnie tam powietrze a jak to nie pomoze to co?? trzeba bedzie kupic pompe??

 

moj t-25 ma 2013mth i ma jakies 23lata dbalem o niego no ale czasem dostał po garach

 

na pompie nie bylo nic regulowane nie była zwiekszana dawka!!!

 

POMÓZCIE!!!

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze to pytanie czy to aby napewno wina układu zasilającego???

Być może (tylko przypuszczam) masz nieszczelną głowicę, powypalane zawory i gniazda?

Ale skoro piszesz, że to raczej zasilanie to:

-sprawdź czy rurką do pompki zasilającej nie lecą pęcherzyki powietrza?

-powymieniaj pod wszystkimi śrubami podkładki miedziane!

-jak dawno były wymieniane wkłady filtrujące paliwo?

-przyjrzyj się dobrze śrubie na filtrach (czy ten mały otworek nie jest zapchny) i sprawdź czy jak silnik pracuje to powrotem z wtrysków nie lecą pęcherze powietrza.

Wymień tą pompkę i zobacz co będzie później, możliwe, że to wina pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dobra a czym sie objawia np nieszczelna głowica(nigdzie ne cieknie olej silnik jest suchutki) czy te powypalanne gniazda i zawory???jak to sprawdzic??? mysle ze to zasilanie bo chodzi tak jakby nie dostawał wystarczajacej dawki paliwa!! traktor jest słaby!!! cos tak wyglada jakby chodził na 1 moze 1,5 tłoka!!! ale obroty ma dobre do 4000 a potem własnie idzie na 1 tłok ale jak ma lekko to przeskoczy te słabe obroty i jak złapie drugi tlok to juz idzie jak burza ale jak dostanie dociązenie to zesłabnie i znowu ciagnie na 1 tłok!!! do pompki idzie paliwo bez pecherzyków powietrza a dalejto nie wiem jak sprzawdzic bo tam sa metalowe rurki ale jak dorwe przejzroczysty wezyk to sprwdze!!!wklady sa nowe orginalne rosyjskie były wymieniane jak czysciłem układ czyli ze 2 tygodnie temu!!! aha i tak na oko to cisnienie na wtryskiwaczach ma dobre bo pyli bardzo dobrze!!!

 

dzieki za odp

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no dobra a czym sie objawia np nieszczelna głowica(nigdzie ne cieknie olej silnik jest suchutki) czy te powypalanne gniazda i zawory???jak to sprawdzic??? mysle ze to zasilanie bo chodzi tak jakby nie dostawał wystarczajacej dawki paliwa!! traktor jest słaby!!! cos tak wyglada jakby chodził na 1 moze 1,5 tłoka!!! ale obroty ma dobre do 4 na liczniku a potem własnie idzie na 1 tłok ale jak ma lekko to przeskoczy te słabe obroty i jak złapie drugi tlok to juz idzie jak burza ale jak dostanie dociązenie to zesłabnie i znowu ciagnie na 1 tłok!!! do pompki idzie paliwo bez pecherzyków powietrza a dalejto nie wiem jak sprzawdzic bo tam sa metalowe rurki ale jak dorwe przejzroczysty wezyk to sprwdze!!!wklady sa nowe orginalne rosyjskie były wymieniane jak czysciłem układ czyli ze 2 tygodnie temu!!! aha i tak na oko to cisnienie na wtryskiwaczach ma dobre bo pyli bardzo dobrze!!!

 

dzieki za odp

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha przypatrzyłem sie dokładnie jak te wtryskiwacze rozpylaja i tak mie sie wydaje ze jeden chodzi slabiej od drugego ale to jest minimalna róznica!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...