Piotru$ 0 Napisano 13 Lutego 2007 Ja w sobote z Ojcem jezdzilem po 400l ropy do CPN i placilismy po 3,57a mielismy mozliwosc kupna taniej ale trzeba bylo jechac duzo dalej a w samochcodzie haka nie mamy a ciapkiem jechac to by dlugo zeszlo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 13 Lutego 2007 skąd masz te ceny? W tej cenie na pewno jest doliczona marża pośrednika - on kupuje po 2,2 ... Na szczęście nie potrzebuję dużych ilości paliwa dlatego nie kombinuję z szukaniem tanich źródeł bo tak jak już mówiłem leję ropkę i mam spokój. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 13 Lutego 2007 wszystko zależy ile tysięcy rocznie wypala się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 13 Lutego 2007 I od tego czy ścigają za jazdę na czerwonym... U mnie na jesieni była masakra wszyscy przerzucali się na ropę bo strach było jeździć - coraz radiolka śmignęła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 13 Lutego 2007 w sąsiedniej wiosce to smerfy przynajmniej 2 razy na tydzień są. Znajomy ma tam ziemie i jak tam ma więcej razy jeździć (wczasie wzmożonych prac polowych) to przechodzi na ON a jak kręci się koło domu to opał (fm255). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Liberacki 0 Napisano 16 Lutego 2007 Czy ktoś się orientuje ile oleju wchodzi do skrzyni i tylnego mostu w ciapku. Jeśli ma ktoś instrukcję to proszę o podanie dokładnych objętości Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 16 Lutego 2007 Poczytaj tutaj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek 0 Napisano 16 Lutego 2007 23 litry do skrzyni razem z tynym mostem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Liberacki 0 Napisano 16 Lutego 2007 Dzięki. Kupiłem nowy ciągnik dlatego teraz muszę zadbać o to aby we wszystkich ciągnikach mieć taki sam olej żeby nie mieszać starego z nowym np. przy wywrocie przyczepy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marko 0 Napisano 18 Lutego 2007 Witam Mam pytanie czy ktos robil regeneracje pompy wtryskowej w ciapku. Bo moj mial ostanio wymieniane wtryskiwacze ustawany kat wtrysku i nowe pierscienie i nic dalej pali tak jak palil a wiec czy regeneacja pomy cos da i ile to moze kosztowac? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 18 Lutego 2007 Ja mam do sprzedania nowa jak i po regeneracji pompe wtryskową! Bedzie taniej niż w sklepie! Ale jak bedziesz mógł to mi podaj po ile teraz chodzą pompy to tobie powiem za ile dla Ciebie bede miał! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 19 Lutego 2007 Witam Mam pytanie czy ktos robil regeneracje pompy wtryskowej w ciapku. Bo moj mial ostanio wymieniane wtryskiwacze ustawany kat wtrysku i nowe pierscienie i nic dalej pali tak jak palil a wiec czy regeneacja pomy cos da i ile to moze kosztowac? Maskymalny koszt regeneracji to 250 zł w okolicach Krosna. A głowicę w jakim masz stanie ? Bo jak zawory są nieszczelne to nic nie pomoże. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agresor 0 Napisano 19 Lutego 2007 witam. Zamontowałem nową pompę hydr. do swojej c 330 zalałem tez nowiutki olej i tur nie chodzi tak jak powinien. Czasami coś mu odbija i słabo podnosi. Wtedy muszę przełączyć ta dźwignię od pompy na pozycję wył. i po chwili znów działa. wie ktoś co to jest??????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Lutego 2007 Oczyszczałeś filtr zobacz jak będzie chodzić bez filtra, czy podnośnik chodzi dobrze ja jak jest mróz to filtr wywalam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agresor 0 Napisano 19 Lutego 2007 Filtr nowiutki siedzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Lutego 2007 To go wywal i zobacz jak chodzi bez filtra, a może pompa zasysa powietrze i jeszcze powtórzę czy podnośnik działa dobrze czy tylko TUR słabuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 19 Lutego 2007 Czasami coś mu odbija i słabo podnosi. Wtedy muszę przełączyć ta dźwignię od pompy na pozycję wył. i po chwili znów działa. wie ktoś co to jest???????Może źle zazębiają się koła zębate napędzające pompę. Jest tam taki pierścień zabezpieczający koło, mógł się ściąć lub poluzować i wtedy będzie tak jak piszesz(skrzynia podejrzanie głośno nie pracuje w chwili kiepskiego podnoszenia?). Inną przyczyną może być źle przeprowadzony montaż pompy(LUZY NA STRONIE SSAWNEJ). Ja obstawiam jednak pierwszą przyczynę,tak miałem i trochę się naszukałem zanim znalazłem usterkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agresor 0 Napisano 19 Lutego 2007 Janek 44. Jest tak jak mówisz dochodzą jakieś dziwne dźwięki ze skrzyni. Wytłumacz które to koło i co mam zrobić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrektk 0 Napisano 19 Lutego 2007 Siema koledzy ! w mojej 30-stce ostatnio przy średnio rozgrzanym silniku powyżej 1500 obrotów słychać klekot wydobywający się spod pokrywy zaworów regulowałem je i nawet pomogło ale klekot dopiero ustaje gdy silnik dobrze się rozgrzeje . Czy nie wiecie co to morze być? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 20 Lutego 2007 Janek 44. Jest tak jak mówisz dochodzą jakieś dziwne dźwięki ze skrzyni. Wytłumacz które to koło i co mam zrobić.Jak zdejmiesz pokrywę podnośnika to te koło zobaczysz,( jest to, koło które jest przesuwane dźwignią włączającą podnośnik- pompę w C330).Sprawdź czy nie ma luzu, czy jest pierścień zabezpieczający. Naprawa jest dość pracochłonna, trzeba wyjąć skrzynie. Zresztą zobaczysz na miejscu, u mnie wystarczało podłożyć podkładkę i ponownie założyć zabezpieczenie. Jest to, co prawda doraźna robota, ale mnie pomogła, nie chciało mi się rozwalać ciągnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel24 0 Napisano 20 Lutego 2007 co myślicie o tych zdjęciach? http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_id=53 najbardziej mi się podoba C325 z prasą PZS-Robot Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinus 0 Napisano 21 Lutego 2007 WitamChcę zapytać szanowne towarzystwo o sprawę czujnika temperatury.Mam ciągły problem ze wskaźnikiem temperatury, wymiana trójwskaźnika co kilka miesięcy dużo kosztuje. Mam elektroniczny czujnik temperatury (taki jak są np. w samochodach). Co myślicie o zastosowaniu takiego czujnika, a może ktoś już ma zainstalowane.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik11 0 Napisano 21 Lutego 2007 Mam pytanie Jak wyregulować mechanizm różnicowy? Zauważyłem że są luzy całego mechanizmu nie wiem jak to naprawić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 21 Lutego 2007 co myślicie o tych zdjęciach? http://www.retrotraktor.pl/readarticle.php?article_id=53 najbardziej mi się podoba C325 z prasą PZS-Robot No nie wiem,czy to prasa w ogole jest predzej podajnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel5314 0 Napisano 21 Lutego 2007 Mam pytanie Jak wyregulować mechanizm różnicowy? Zauważyłem że są luzy całego mechanizmu nie wiem jak to naprawić.czlowieku ale na czym dokladnie sa te luzy , domyslam sie ze pomiedzy kolem talerzowym a walkiem atakujacym , wiedz ze na np satelitach -ich walkach powinny byc luzy , powiedz na czym sa te luzy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach