Chochlik23 0 Napisano 19 Marca 2007 Czy ktoś wie coś więcej o finansowaniu fabrycznym ursus http://www.ursus.com.pl/dealers/finansowaniefabryczne.htmlJak jest oprocentowana ta pożyczka?Miał już ktoś do czynienia z 4024 lub 5024 co o nich sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek_rolnik 0 Napisano 20 Marca 2007 PANOWIE JAK MYSLICIE ILE MOGL BYM WOLAC ZA 1014 Z 2001R 1700MTG?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 20 Marca 2007 panowie mam pytanko chce zalozyc silownik wspomagajacy do podnosnika i niemam wyjscia z bolcem w zadnym z ramieni podnosnika czy moge delikatnie nawiercic ramie i przyspawac grubym spawem bolec do ciegna,czy nawiercajac ramie nieoslabie jego?jakie silowniki polecacie?dodam ze mam ursusa 914, a silownik chce zalozyc od szejsciocylindrowca bo sa mocniejsze niz do 914 czy taki eksperyment wytrzyma???prosze o szybka odpowiedz. Zgory dziekuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 21 Marca 2007 czy taki eksperyment wytrzyma??Nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 21 Marca 2007 W sprawie eksperymentu Dawid K jeżeli dobrze pospawasz to dlaczego ma nie wytrzymać , ja kiedyś pospawałem złamane ramię podnośnika c-360 i trzyma kilka lat , a nie raz stosowałem belkę przy ciąganiu przyczep z pola (jazda na dwóch kołach) ,a mój sąsiad wymienił już chyba ze trzy ramiona bo się wyginają nawet przy pługu ( takie teraz są materiały). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 21 Marca 2007 czy taki eksperyment wytrzyma?? oczywiscie ze wytrzyma ja mam przy 1014 tak zrobione bo mam na 2 silowniki i tak jak kolega adam pisal aby dobrze pospawac i bedzie wszystko ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 21 Marca 2007 PIOTRUS dzieki za rade., mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014 dodam tylko ze mam ciagnik po kapitalnym remoncie skrzyni i silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 21 Marca 2007 Adam 69 b dzieki za rade tak sie sklada ze jestem spawaczem i pracowalem zaraz po szkole w mostostalu w poznaniu i tam nauczylem sie pozadnie spawac wiec mysle ze niebedzie problemu z praca z waszymi radami moze sprobuje pospawac to kwasowkami bo to chyba najmocniejszy spaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 21 Marca 2007 mam jeszcze pytanko czy twojej czworce sam zakladales turbine???bo zastanawiam sie nad ta operacja,ale niewiem czy nie taniej bylo by sprzedac 914 i kupic 1014 mnie ta przyjemnosc kupna turbiny kosztowała 1300zl(czeska) a zakladac to oczywiscie sam, tam nie ma nic skomplikowanego, wystarczy na poczatku zalac ja olejem i po zamontowaniu na zimnym silnku nie gazowac, a do 914 nie polecam zakladac bo ciagniki 1014 i 914 roznia sie, chociaz tego nie widac no moze oprocz przedniego napedu bo w jednym 1014 zakladali przod od 4-cyl a w drugim od 6-cyl, korbowody, tloki, wtryskiwacze sa inne, ustawienie rozrzadu i pompy tez sie rozni. I jeszcze z tego co czytalem na tym forum to nie bylo czuc wiekszych zmian w sile ciagnika po zamontowaniu turba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 21 Marca 2007 acha i jeszcze mam pytanko Dawid K ile cie kosztowal remont poszczegolnych partii ciagnika(silnik, skrzynia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 25 Marca 2007 Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi w języku polskim do URSUS-ów: C-330,C-330M ,C-355,C-360, katalog do C-385912,914,1012,1014,1222,1224,1614902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634 3512,3514, 4512,4514, 5312,5314 5712,5714, -instrukcja dla kierowcy ciagników Ursus 45 i Lanz –Bulldog Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 Piotru$ postaram sie wymienic wszystko, w skrzyni mam wszystkie tryby i lozyska nowe, stare zostaly tylko od przystawki napedu bo byly ok!, nowa mikropompa,dociski w tarczy sprzegla,regeneracja glowic ,komplet naprawczy(tlok,pierscienie,tuleja, sfozen),szlif walu,nowa pompa olejowa, nowe kola zebate rozzadu,pompa paliwowa po regeneracji .Pewnie jeszcze o czyms zapomnialem, bym musial zajzec w fakture, ale za bardzo niewiem gdzie jest. W sumie remont z robota wyniusl mnie 9 tys.z groszami !!!!! kupa kasy ale co zrobic takie ceny czesci,bo robocizna kosztowala 1600zl., ogulnie niejestem do konca zadowolony ze skrzyni bo ciezko wchodza biegi (zgrzyta przy zmianie).W ten weekend zalozylem tensilownik wspomagajacy, wyszlo pieknie,musze jeszcze go sprawdzic pod obciazeniem. POZDRAWIAM!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 Piotru$ jak bedziesz robil remont skrzyni to uzbroj sie w mocne nerwy bo czesci do skrzyni(tryby) robi tylko jeden producent w polsce i winduje sobie ceny jak chce SZOK!!!!!! ale co zrobic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 ULAN interesuje mnie instrukcja napraw do U-914 mozesz wyslac mi ja w formie elektronicznej na skrzynke? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 26 Marca 2007 nie zamierzam robic skrzyni tylko tak pytam informacyjnie. kasy to ty w niego sporo wsadziles, ja robiac kapitalke silnika wsadzilem okolo 2500+ na wiosne nowe turbo1300 oczywiscie wszystko na czeskich podzespolach i robilem go dla siebie wiec kasy nie szczedzilem w niego bo jest tego wart i nie zaluje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 PIOTRU$ muwisz ze nieoplaca sie zalozyc turbiny do 914 ???,co do mocy to 914 ma przecierz 80 KM.,a 1014 ma 96KM.i wydaje mi sie ze jest roznica w sile dosc duza bo ja ciagne w orce plug obrotowy Unia Grudziadz IBIS XXL na odkladniach 50cm.3korpusy i jedynka ma ciezko wiec oram 3polowa , a moj kuzyn ma 1012(sam zakladal turbine)i plug Uni Grudziadz zagonowy 4skibowy na odkladniach 40cm.ciagnie 4 polowa!!wiec moim zdaniem roznica jest znaczna. w tamtym roku jak pytalem sie o czesci do przerobienia na turbo to bylo okolo 5tys.(inny - filtr powietrza,kolektor ssacy powietrzny,wylotowy,tloki ,tuleje,pierscienie,korbowody,najdrozszy w tym bylby wal ale akurat mam juz odpowiedni zalozony,koncowki wtryskiwaczy, trzeba tez przestawic pompe paliwowa,niepamietam dokladnie ale musza byc chyba jeszcze inne glowice, no i oczywiscie turbina! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas 0 Napisano 26 Marca 2007 Dawid K czy do remontu skrzyni trzeba zdjac kabine tak jak w C 360 . Bo musze robic w 1224 . I ile taki remont mniej wiece Ciebiej wyszedl bo pewnie tez prawie wszystko bede wymienial. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 adas niemusisz sciagac kabiny, wystarczy ze odkrecisz podloge i siodlo bo zawadza, cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce i wyniesie ok. 3-4tys. jest to cena bez remontu przystawk(ok.600-700zl.) i zalezy czy bedziesz robil zolwia bo to dodatkowe 2tys.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciak 0 Napisano 26 Marca 2007 Nie strasz człowieka takimi cenami zależy co masz do zrobienia w tej skrzyni ale można zmieścić sie w tysiącu Pozatym nie wiem na czym opierasz swoje stwierdzenie że " cena remontu skrzyni w szostce jest wieksza niz w czworce" A za te 4 tyś którymi straszysz chłopaka to kupisz całą skrzynie w idealnym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid K 0 Napisano 26 Marca 2007 Kiciak jak jestes taki kozak to znajdz skrzynie z wyjsciem na naped i z dzialajacym zolwiem i mikropompa do szostki w BDB stanie za 3-4 tys i wystaw ja na allegro to sprzedaz od razu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 27 Marca 2007 Dawid K jasne ze sie nie oplaca bo dzis kupisz w takich samych pieniadzac 1014 co 914. I wlasnie o to mi chodzilo ze sie nie oplaca zakladac turbiny, bo ja w zaleznosci od ciebie to nie mam kilku tysiecy na wydanie zeby moj ciagnik mial kilkanascie koni wiecej, i dlatego kupilem 1014 bo wiedzialem ze 914 jest ciutke za ciezki do swej mocy, i w dodatku kupilem go gdy 914 byly o wiele bardziej drozsze niz 1014. acha i jeszcze jedno 1014 na polskiej turbinie lapie 96KM lecz na czeskiej taka jak ja mam ma 106KM sam mierzylem w zakladzie oczywiscie takze zmienilem wylot bo standardowy jest do kitu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Silver 0 Napisano 27 Marca 2007 Jakie macie zdanie na temat 5024, czy perkinsy euro II są rak samo oszczędne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 28 Marca 2007 Bajki tu piszecie, że remont skrzyni czwórki tańszy niż szóstki. Te skrzynie są prawie identyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotru$ 0 Napisano 28 Marca 2007 Bajki tu piszecie, że remont skrzyni czwórki tańszy niż szóstki. Te skrzynie są prawie identyczne.no wlasnie ja nie wiem o co w tym chodzi przeciez te skrzynie sa identyczne!!!??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 28 Marca 2007 Bo tak się zaczytałem i patrzę, że Pan Dawid K pisze tutaj rzeczy nie z tej ziemi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach