Skocz do zawartości
Moderator

Wszystko o kombajnach zbożowych

Rekomendowane odpowiedzi

Też bym chętnie wysłuchał opinii na temat NH 8070 z 87'. Jak z awaryjnością, silnik fiat (iveco), przebieg 3000 mth., bardzo zadbany. Opłaca się go kupić za 65 tys?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie powiedzcie co można zrobić w rekordzie zeby sie nie grzał? słyszałem ze zakładają jakieś wentylatory czy coś!!! prosze o kontakt: mattek15@interia.pl lub gg 5551288

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem że ludzie dokładają chłodnic oleju, o szczegółach nie wiem bo nie mam Bizona.

Po pierwsze wyczyścić chłodnicę z zewnątrz..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wie ktoś ile może kosztować nowa rura do wysypu z rekorda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie wstawiłem śilnik do Bizona ZO 56 od stara Silnik SW 400 . Pali na strzała tylko ze ciśnienie oleju ma niby na zielonym polu ale na początku a nie w połowie tak mxymalnie 2 minimety od początu zielonego pola????? Czy to normalne w ZO 56 pytam sie ponieważ to mój pierwszy kombajn i nie wiem czy to normalne . Silnik niby po kapitalece !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

meknam:

Załuż manometr musi być od 4,5 do 5ciu i w pole.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
meknam:

Załuż manometr musi być od 4,5 do 5ciu i w pole.

 

 

No przecież mam załozony o co chodzi ???????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@meknam: Marek9 miał na myśli podłączenie manometra przy samym silniku, nie o ten zegar, co masz na 'mostku'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szukam informacji o silniku montowanym w kombajnie zbozowym JD 975 `84rok, a konkretnie jakie powinny być luzy zaworowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki macie osprzęt do rzepaku. Co jest lepsze kosa boczna elektryczna czy mechaniczna napędzana od kosy poziomej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gdze wykonuja regeneracje sit prosze o jakies namiary mozna pisac na forum lub moje gg 9494986

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

prosze o pomoc jaki kombjn jest wiekszy jd 1075 czy bizon zo56 prosze o pomoc pilnie załozyzłem sie ze jd jest wiekszy ale nie wiem czy jest

 

PROSZE O POMOC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do odwiedzania stronki www.konedata.net gdzie można znaleźć bardzo wiele przydatnych informacji na temat ciągników i kombajnów różnych marek takich jak np. moc, rok rozpoczęcia i wycofania z produkcji i wiele innych. Chyba chodzi Ci o moc bo nie sprecyzowałeś o co dokładnie. John Deere 1075 posiada moc 150 kM a Bizon Z O56 tylko 105 kM co mnie naprawdę zdziwiło myślałem że coś koło 120. Pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jaki macie osprzęt do rzepaku. Co jest lepsze kosa boczna elektryczna czy mechaniczna napędzana od kosy poziomej?

Myślę że to w dużej mierze zależy od sposobu rozwiązania napedu mech wielu producentów stosuje przeguby od malucha co daje marne szanse na trwałość mechanizmu . Przy swojej 108 mam dwie elektryczne i w zależności od potrzeby mogą pracować obie jednocześnie bądź pojedynczo co wydaje sie bardziej uniwersalnym rozwiązaniem a w razie awarii można zastąpić silnik elektryczny prądnicą od c 360 co dla nikogo nie powinno stanowić problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szukam informacji o silniku montowanym w kombajnie zbozowym JD 975 `84rok, a konkretnie jakie powinny być luzy zaworowe

Witam jaki masz motor oryginalny JD z turbiną 130KM jak taki to luzy mają po 0,50mm na ssącym i wydechowym .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam od 11lat JD 970 przez te lata wiele elementów części przerobiłem lub zastosowałem części od innych kombajnów bo oryginały to wielki wydatek a polak potrafi oto kilka przykładów . warjator zapodałem od bizona, filtr powietrza od bizona,filtry paliwa star 200,tłumik wydechu star200,bagnety po małej poprawce od rekorda, łożyska w targańcu kosy z calowych po małym roztoczeniu na metryczne,panewki wytrząsacza zrobiłem z drzewa grabowego już trzeci sezon,teraz odnowiłem napęd ślimaka koła łańcuchowe . 3bf64e8287c16b82m.jpg

A w waszych kombajnach co przerobiliście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My też kiedyś dużo częsci do naszego claasa dorabialiśmy (nie mozna ich bylo dostać), ale ostatnio stały się bardziej dostępne i wolimy trochę więcej zapłacić i żeby dłużel pochodziło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

małe sprostowanie do mojej wcześniejszego pytania: mam ten kombajn od roku wymieniłe kilka łożysk i takie tam pierdoły i chodził bez jakichkolwiek zastrzerzeń z wyjatkiem silnika. Jak jest zimny to zapala (wg. "fachowców" których mi polecal) dobrze a według mnie to nie za bardzo ale zapala, a jak sie rozgrzeje to w ogóle nie chce zarzucić; ostygnie to zapali I tak mi polecili żebym ustawił odpowiednio luz zaworowy, bo oleju nie bieże nie smoli, olej ma taki jaki wlałem przed sezonem. serdeczne dzieki za info S-Piotr. jakby ktoś miał jakieś sugestie to z góry dziekuje i można pisać na gg 7485929

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
małe sprostowanie do mojej wcześniejszego pytania: mam ten kombajn od roku wymieniłe kilka łożysk i takie tam pierdoły i chodził bez jakichkolwiek zastrzerzeń z wyjatkiem silnika. Jak jest zimny to zapala (wg. "fachowców" których mi polecal) dobrze a według mnie to nie za bardzo ale zapala, a jak sie rozgrzeje to w ogóle nie chce zarzucić; ostygnie to zapali I tak mi polecili żebym ustawił odpowiednio luz zaworowy, bo oleju nie bieże nie smoli, olej ma taki jaki wlałem przed sezonem. serdeczne dzieki za info S-Piotr. jakby ktoś miał jakieś sugestie to z góry dziekuje i można pisać na gg 7485929

A kąt początku wtrysku masz dobrze ustawiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tego silnika nikt przedemna nie uszał w kazdym razie nie widac rzadnych sladów tak wiec jest fabryczne ustawienie Ja tylko zwaliłem pokrywe zaworów i ma luzy zaworowe 0.55 mi sie wydaja trache duze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro od nowości nikt nie ruszał nic w silniku, to siłą rzeczy, naturalnym procesem zużycia materiału, kąt początku wtrysku się przestawił, w tym przypadku opóźnił, więc klucze do ręki i dopchnij lekko pompe górą do silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tatamarty... a te luzy zaworowe takie maja być, bo to mnie zastanawia czy nie za duże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tatamarty... a te luzy zaworowe takie maja być, bo to mnie zastanawia czy nie za duże

 

A jakiej firmy masz tam silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6 cylindrów z turbiną a może ma ktoś instukcje obsługi do JD 975??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...