Piotrek 1 0 Napisano 31 Lipca 2011 Pytałem się pompiarza i mówi że szklanka czyli 250ml Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 31 Lipca 2011 90 cm3 w regulatorze i około 30 w popmpie. Jako że smarowanie mają wspólne dodaj i tyle wlej. Dane z instrukcji. Jak dasz więcej nic to nie zmieni bo nadmiar wyleci przelewem. Poza tym jest bagnet. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolinip 0 Napisano 7 Sierpnia 2011 obiecane fotki ciągnika po malowaniuhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7540854ec09b3d2f.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b478a790e135662.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fca36d3ca061070.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/236f515928b7557d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8b69f2495248b28.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e59a8180762a7fd.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21f6cedef1c16a91.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40772bee2a2a3c9f.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 8 Sierpnia 2011 Jakie są konsekwencje zbyt dużego podkręcenia pompy wtryskowej w trzydziestce i dlaczego lampka kontrolna oleju nie gaśnie zaraz po odpaleniu tylko dopiero pp kilku sekundach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 9 Sierpnia 2011 Kontrolka przeważnie gaśnie chwile po zapaleniu silnika i to normalne. Ciśnienie łapie dopiero po wypełnieniu magistrali olejem. Pomijam fakt gdy silnik jest zdrowy, długo kręci na rozruszniku to zgaśnie olej zanim zapali. Konsekwencja zbyt dużej dawki paliwa to przepał nieadekwatny do zyskanej mocy. Czyli żadna korzyść. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 9 Sierpnia 2011 doradźcie mi jak naj optymalniej ustawić dawkę paliwa w trzydziestce bo tą śrubką to to było kręcone wiele razy chodzi mi o to by była mocna i nie kopciła bo teraz to miała taką dawkę paliwa że przy dodawaniu gazu tak jakby brązowa chmura dymu póżniej jak się wkręci na obroty ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 12 Sierpnia 2011 Mam dość banalne pytanie ile spali c330 w orce na mtg ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 13 Sierpnia 2011 Książkowo na 1 ha orki sredniej 10-12,5 kg oleju napędowego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarmer 0 Napisano 14 Sierpnia 2011 Strasznie mi zgrzyta przy włanczaniu biegów.Tak jakby sprzęgło troszeczke ciągło. Da się coś zrobić bez rozpoławiania traktora? Sciągłem tą klapke z boku traktora. Można coś wyregulować tymi śrubami na obwodzie docisku?Może miał ktoś podobny przypadek. Z góry dziękuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 16 Sierpnia 2011 witam panowie dziś robiłem podorywkę swoją trzydziestką po rozgrzaniu oleju w tylnym moście podnośnik nie chciał podnieść pługu do góry dodam że na zimnym oleju podnosi również słabo bo żeby podniósł pług potrzebne mu są obroty przynajmniej 2000 co może się dziać z tym układem hydraulicznym o podniesieniu kosiarki czy sadzarki czeskiej można zapomnieć pomóżcie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarmer 0 Napisano 17 Sierpnia 2011 W pirwszej kolejności wyczyść sobie filterek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malkolm2 1 Napisano 17 Sierpnia 2011 a później wymień pompę i pierścienie na tłoku, godzina roboty, najtrudniej odkręcić siedzenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 18 Sierpnia 2011 wymieniłem pompę na inną ale też używaną bo leżała u mnie w garażu chyba od c328 ale nie jestem pewny wymieniłem w niej wszystkie orinki i sumering na nowe ale po złożeniu nie chce podnosić to znaczy ktoś musi podnieść ramiona podnośnika kilka razy przy jednoczesnym włączeniu rozdzielacza w położenie podnoszenie to wtedy działa i w miare dobrze podnosi ale po pewnym czasie ok 10min jak podnośnik jest nie używany nie działa z powrotem co jest jeszcze nie tak rozdzielacz?Dodam że podnośnik raczej nie opada tylko z tym podnoszeniem są zawsze problemy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 23 Sierpnia 2011 Koledzy mam jeszcze jedno pytanie czy stukanie w górnej części silnika w ursusie c330 to normalne ? Stukot wydobywa się z górnej części silnika . Czy zawory mogą tak stukać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 24 Sierpnia 2011 Ogólnie to disel zawsze klepie ale jeśli w okolicy głowicy są jakieś dziwne dzwięki, uderzenia to przewaznie jest wina ustawienia zaworów, czasem zle ustawionego początku wtrysku paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 24 Sierpnia 2011 i jeszcze jedno pytanie gdy wyjmę korek wlewowy oleju i przystawię rękę czuć wylatujące powietrze z silnika dodam że remont kapitalny był ze 100mtg temu tak mniej więcej czy tak ma być jak ciągnik dostanie po dupie to lubi też troszke oleju upuścić przez korek ale to znikome ilości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 24 Sierpnia 2011 gdy poleję głowicę wodą i odpalę silnik to od strony wtrysków pojawiają się bąbelki co z tym sprzętem się dzieje cały czas coś się pieprzy dodam że to ursus c330 te bąbelki to norma? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 24 Sierpnia 2011 dodam jeszcze że w chłodnicy po dodaniu gazu pojawia się trochę białej piany ,oleju w silniku nie przybywa nie ma majonezu pod korkiem tak to niby wszystko jest ok ale te bąbelki po polaniu głowicy wodą tam gdzie uszczelka i ta piana mnie denerwuje uszczelka była wymieniana ze 20,tg temu a dociągana dzisiaj więc chyba odpada ale doradźcie coś Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 24 Sierpnia 2011 wydobywające sie powietrze z otworu w klawiaturze to normalny obiaw szczególnie na wolnych obrotach zwiększysz obroty to zniknie tłoki pracują to i powietrze sie wydobywa po to grzybek z siatką, a co do bąbelków to widać kompresja ucieka na zewnątrz i do środka do chłodnicy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 25 Sierpnia 2011 Tą uszczelkę wymieniałem niedawno i znów się rozwaliła ? Tych bąbelków jest naprawdę mało jak się poleje głowicę a w chłodnicy to jak dodam gazu to się trochę takiej piany pokazuje a tak to jej nie ma wcześniej była wymieniana uszczelka bo kompresja szła do wody i ją wywalało z chłodnicy a teraz przynajmniej na razie tylko ta piana głowica była dociągnięta wczoraj kluczem dynanometrycznym i dale to samo co może być powodem wydmuchiwania uszczelki? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 25 Sierpnia 2011 Mozliwe że jest krzywa głowica lub pęknięta. mPoza tym na razie to nie masz pewności że w chłodnicy są spaliny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 27 Sierpnia 2011 wymieniłem pompę na inną ale też używaną bo leżała u mnie w garażu chyba od c328 ale nie jestem pewny wymieniłem w niej wszystkie orinki i sumering na nowe ale po złożeniu nie chce podnosić to znaczy ktoś musi podnieść ramiona podnośnika kilka razy przy jednoczesnym włączeniu rozdzielacza w położenie podnoszenie to wtedy działa i w miare dobrze podnosi ale po pewnym czasie ok 10min jak podnośnik jest nie używany nie działa z powrotem co jest jeszcze nie tak rozdzielacz?Dodam że podnośnik raczej nie opada tylko z tym podnoszeniem są zawsze problemy.Może zasysa powietrze?Należy wymienić oring 30,2x3 na połączeniu łącznika wlotowego pomy i korpusu tylnego mostu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robson1608 0 Napisano 27 Sierpnia 2011 obiecane fotki ciągnika po malowaniuhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7540854ec09b3d2f.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b478a790e135662.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4fca36d3ca061070.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/236f515928b7557d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8b69f2495248b28.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3e59a8180762a7fd.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21f6cedef1c16a91.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/40772bee2a2a3c9f.html Piękna robota, moja wygląda podobnie tylko kolor czerwony i siedzenie starego typu, ale dbałość o szczegóły taka sama Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rysiek B. 0 Napisano 15 Września 2011 powiedzcie mi czy do 330 jest lepszy rozrzutnik na 3,5 tony jedoosiowy czy tez dwuosiowy na 4 tony?Dwuosiowy jest bardziej stabilny i nie rzuca traktorem.Jednosiowy dociąża z kolei tylną oś co w trudnych warunkach ma zanczenie.Więc który waszym zdaniem będzie do mojej trzydziestki bardziej odpowiedni?Nie wiem co kupić Z tym dociążaniem to może być tak,że jak wiedziesz w miękkie pole tomożesz się wkopać,natomiast przy dwuosiowym odczepiasz rozrzutnik,wyjeżdżasz samym ciągnikiem,zmieniasz ślad,bierzesz go na linę i idzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dcnt 0 Napisano 15 Września 2011 jednoosiowy tez odczepiasz, biezesz na line i wyciagasz, przetestowane Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach