radi126 0 Napisano 22 Czerwca 2007 już zrobiłem, okazało się, że siłownik za dużo się schował i zaczęło olej podawać z obu stron. ;p Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jendrek55555 0 Napisano 23 Czerwca 2007 Gdzie w MTZ BELARUS 82 1991r.. nowy rodzaj wspomagania na jeden siłownik spuszcza sie olej ze wspomagania i czy jest jakaś miarka czy wskażnik do jakiego poziomu go nalać, jaki polecacie olej do wspomagania silnikowy jak podaje instrukcja czy jakis inny będzie lepszy .A mi zalecano silnikowy Superol bo podobno niema wtedy takich przecieków i taki używam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek 22 0 Napisano 23 Czerwca 2007 witam mam pytanie cz ktos zakładał moze nowe wspomaganie na orbitrolu do mtz tego co ma niby to wspomaganie-kolumne z przodu mnie interesuje ile kosztowały by wszystkie czesci do tego załozenia i jak jest mocowany bolec do osi co trzyma siłownik bo przy nowszych to jest przykrecane a przy starszych nie ma gdzie no i jescze jedno moze ktos wie jakis leprzy rozdzielacz do mzt bo przy tym starszym to nie nadazam uszczelnienua wymieniac Dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
korsarz 0 Napisano 23 Czerwca 2007 Gdzie w MTZ BELARUS 82 1991r.. nowy rodzaj wspomagania na jeden siłownik spuszcza sie olej ze wspomagania i czy jest jakaś miarka czy wskażnik do jakiego poziomu go nalać, jaki polecacie olej do wspomagania silnikowy jak podaje instrukcja czy jakis inny będzie lepszy .A mi zalecano silnikowy Superol bo podobno niema wtedy takich przecieków i taki używam. Jak odkręcisz korek wlewu to powinno być tam takie sitko z małym bagnecikiem na końcu i tam jest chyba skala. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DPL Sp. z o. o. 0 Napisano 23 Czerwca 2007 Witam szanownych forumowiczów!ma ktoś doświadczenie na średnie zużycie paliwa (ropy) przy ciągniku Belarus 1025 A II i Fortschritt Z 303 przy koszeniu 3 metrową kosiarką SaMasz, prasowaniu prasą rolującą Sipma oraz przy ciągnięciu przyczepy 8-tonowej?Nie znam się na tym i muszę zrobić kalkulację.Dziękuję bardzo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 23 Czerwca 2007 Fortschritt spali ok 10 litrów ropy na godzine roboty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agnes 0 Napisano 24 Czerwca 2007 Jak odkręcisz korek wlewu to powinno być tam takie sitko z małym bagnecikiem na końcu i tam jest chyba skala. dzieki wszystkim za informacje : jest tam taki mały bagnecik skali tam nie ma ale chyba on powinien zanużac się w oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Macin2 0 Napisano 27 Czerwca 2007 Fortschritt spali ok 10 litrów ropy na godzine roboty.a ile ci spali na 1ha głębokiej orki w glebach 3-4 klasy i w jakim czasie zrobi tą pracę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Czerwca 2007 to zależy jaki hektar, czy to tylko hektarowe pole, ładne długie, czy klin, czy wycinek hektarowego kawałka z pola 16 hektarowego, no i zależy jakim pługiem, ale średnio mozna przyjąć ok 1,5 godz, z przeczami, tak mi wychodziło jak orałem zwykłym pługiem 4 skibowym, teraz mam 5x45, więc prędzej zrobie hektar. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yenon10 0 Napisano 1 Lipca 2007 CO TO JEST MOST KRZYZOWY??moze mi ktps to wytłumaczyc? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 1 Lipca 2007 yenon10 Wysłany: Nie Lip 1 10:40 GMT 2007 Temat postu: -------------------------------------------------------------------------------- CO TO JEST MOST KRZYZOWY??moze mi ktps to wytłumaczyc? To jest to co występuje np. w Zetorze czyli występują krzyżaki w półosiach napędowych aby umożliwić skręt przednich kół. Natomiast w MTZ-ach jest inaczej to rozwiązane i jest to niestety awaryjne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROKITA 0 Napisano 1 Lipca 2007 W nowych Belarusach też jest dostępny most krzyżakowy, oczywiście wiąże się to z większą ceną ciągnika, ale ponoć warto dopłacić! Cały ten napęd działa na innej (nowocześniejszej) zasadzie niż na moście stożkowym, most krzyżakowy wytrzymuje większy nacisk osi, więc jest bardzo dobry dla tura. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 1 Lipca 2007 To jest to co występuje np. w Zetorze czyli występują krzyżaki .Dokładnie, to jest taki sam most. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 2 Lipca 2007 MTZ 82 /mała kabina/-Który z korków wkręconych w korpus skrzyni biegów jest kontrolką stanu oleju w zespole napędowym /most+skrzynia/?.Chyba,że jest jakiś inny patent.;P. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 4 Lipca 2007 w starych mtz są dwa korki jeden z prawej a drugi z lewej strony jeden to min stan a drugi max ale który był który to już nie pamiętam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siwy77 0 Napisano 4 Lipca 2007 w starych mtz są dwa korki jeden z prawej a drugi z lewej strony jeden to min stan a drugi max ale który był który to już nie pamiętam.Tych korkow w korpusie zespolu napedowego jest sporo.Jest pytanie,co "Wania" mial na mysli?.Ktory jest ktory?.:P. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 4 Lipca 2007 jeden chyba z lewej strony był wkręcany w obudowę a ona na 6-8 śrubach do korpusu skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eryko. 0 Napisano 5 Lipca 2007 Ilu lapowego grubera z walkiem pociagnie MTZ 82??chodzi o te sercowki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robern 0 Napisano 5 Lipca 2007 Znajomi ciągają 2,1 - 2,4 m. Wszystko zależy od gleby i głębokości roboczej. Możesz kupić ew. szerszy i zewnętrzne zęby zawsze można odkręcić (będziesz miał zapas ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregpioch 0 Napisano 6 Lipca 2007 witam czy wie ktoś gdzie w ciągniku belarus przełącza się obroty WOM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marian892 0 Napisano 6 Lipca 2007 zależne i nie zależne masz dzwignie w kabinie a 540 na 1000 to pod skrzynią rozdzielszą jest na klucz dzwignia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregpioch 0 Napisano 6 Lipca 2007 zależne i nie zależne masz dzwignie w kabinie a 540 na 1000 to pod skrzynią rozdzielszą jest na klucz dzwignia wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Peron 0 Napisano 6 Lipca 2007 Witam wszystkich formumowiczów:) Mam pytanie odnośnie MTZ 82. Otóż mam problem z hamulcami: jedno koło praktycznie wcale nie hamuje, a drugie, nawet po lekkim naciśnięciu pedłu hamulca wręcz się blokuje. Na dłuższa metę nie da sie tak jeździć. Co może być powodem? Jak reguluje sie te hamulce? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Lipca 2007 zaoliwione tarcze masz na jednym kole Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jozekrej 0 Napisano 6 Lipca 2007 wymieniał ktoś może rozdzielacz pod kierownicą bo te orginalne przy częstym używaniu leją może można zastosować jakis inny o lepszej jakości wykonania bo wymiana uszczelnien to tylko na pół roku wystarcza i dalej cieknie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach