shaba 0 Napisano 5 Lutego 2008 Mam problem. Zakupiłem starszego john deere 2130 i cieknie mi troche olej od wałka podtrzymującego ramiona od podnośnika od spodu tylnego mostu. Wałek ten jest przelotowy i nie wiem czy moge go wybić żeby dorobić nowy. Czy na takim wałku może cos sie znajdować? Jakaś zębatka lub ...? Z góry dziękuje za jakies wskazówki.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 5 Lutego 2008 Mam problem. Zakupiłem starszego john deere 2130 i cieknie mi troche olej od wałka podtrzymującego ramiona od podnośnika od spodu tylnego mostu. Wałek ten jest przelotowy i nie wiem czy moge go wybić żeby dorobić nowy. Czy na takim wałku może cos sie znajdować? Jakaś zębatka lub ...? Z góry dziękuje za jakies wskazówki.Pozdrawiam tam nic nie ma on jest odowiednio wygiety i działa na podnosnik przez własnie taki lekki łuk, nic na nim nie powinno byc, i radziłbym nie dorabiac nowego,on nie jest taki normalny prosty, i w czasie orki działa na podnisnik, tam wystarczy wymienic uczszelniacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 5 Lutego 2008 Mam problem. Zakupiłem starszego john deere 2130 i cieknie mi troche olej od wałka podtrzymującego ramiona od podnośnika od spodu tylnego mostu. Wałek ten jest przelotowy i nie wiem czy moge go wybić żeby dorobić nowy. Czy na takim wałku może cos sie znajdować? Jakaś zębatka lub ...? Z góry dziękuje za jakies wskazówki.Pozdrawiamhttp://jdpc.deere.com/pimages/L122/L122863________UN26OCT95.gifdokładnie tak to wygląda, myśle ze link działa poprawnie... wątpie czy to sie da tak dokładnie dotoczyc.... jednak pozostane przy opcji wymiany uszczelniaczy.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaba 0 Napisano 6 Lutego 2008 Dzieki wielkie. Postaram sie wymienic uszczelniacze zgodnie z Twoja radą. Czy na stronie którą mi podałeś znajduje się katalog częśći do mojego ciągniczka? Czy to oznaczenie L122 to jest właśnie do modelu 2130? Znajdę tam może schemat elektryki bo zauważyłem również ze alternator nie ładuje (po odpaleniu nie gaśnie kontrolka) i pare kabli jest porozpinane. Z góry dziękuje za informacje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 6 Lutego 2008 Dzieki wielkie. Postaram sie wymienic uszczelniacze zgodnie z Twoja radą. Czy na stronie którą mi podałeś znajduje się katalog częśći do mojego ciągniczka? Czy to oznaczenie L122 to jest właśnie do modelu 2130? Znajdę tam może schemat elektryki bo zauważyłem również ze alternator nie ładuje (po odpaleniu nie gaśnie kontrolka) i pare kabli jest porozpinane. Z góry dziękuje za informacje. Wpisuje sie w google john deere parts catalog i pierwsza strona w kolejce to katalog tam sa wszystkie maszyy JD nie tylko ciągniki... no tylko ten minus ze po angielsku, takze jak sa problemy to słownik i do dzieła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaba 0 Napisano 7 Lutego 2008 Jeszcze raz dziękuje. Przejżałem tą stronę i jeszcze trudno mi sie po niej poruszać. Jakbys mogł wytłumacz mi jak odnależć opis poszczególnych częsci ponumerowanych na stronie którą mi przesłałeś. Mogłbym kupić wymienione uszczelniacze przed rozkręceniem. Próbowałem wyszukać po nr który jest na stronie ale nie daje rady. http://jdpc.deere.com/pimages/L122/L122863________UN26OCT95.gif Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 7 Lutego 2008 Jeszcze raz dziękuje. Przejżałem tą stronę i jeszcze trudno mi sie po niej poruszać. Jakbys mogł wytłumacz mi jak odnależć opis poszczególnych częsci ponumerowanych na stronie którą mi przesłałeś. Mogłbym kupić wymienione uszczelniacze przed rozkręceniem. Próbowałem wyszukać po nr który jest na stronie ale nie daje rady. http://jdpc.deere.com/pimages/L122/L122863________UN26OCT95.gifto jest strona z opisem do obrazka... no trzeba troche przy tym posiedziec, i tłumaczyc.... http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtas8 0 Napisano 9 Lutego 2008 Mam od kilku dni John deere 2040s i mam pewien drobny problem;/ mam problem ze zdjęciem tylnego zaczepu;/ może to jest bardzo proste ale ja nie mam pojecia jak to zrobić;/ Moze ma ktos ten model i wie jak to zrobić?? z góry dzieki za pomoc.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 11 Lutego 2008 robił ktsos moze pneumatyke w john deer-6000 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek73 0 Napisano 14 Lutego 2008 Jestem nową osobą i mam pytanko, potrzebuję instrukcji i katalogu części do JD 6100 z 93r wersja A,(posiadamy takiego od kilku dni) najlepsza dla mnie byłaby instrukcja w języku polskim, ale nie wiem czy to jest gdziekolwiek osiągalne, poza tym chciałem zapytać czy w tym modelu są jakieś typowe problemy mechaniczne albo z elektryką, żeby wiedzieć co trzeba sprawdzić, żeby uniknąć jakichś większych awarii. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 14 Lutego 2008 Jestem nową osobą i mam pytanko, potrzebuję instrukcji i katalogu części do JD 6100 z 93r wersja A,(posiadamy takiego od kilku dni) najlepsza dla mnie byłaby instrukcja w języku polskim, ale nie wiem czy to jest gdziekolwiek osiągalne, poza tym chciałem zapytać czy w tym modelu są jakieś typowe problemy mechaniczne albo z elektryką, żeby wiedzieć co trzeba sprawdzić, żeby uniknąć jakichś większych awarii. kwestia katalogu była przerabiana pare postów niżej, niestety tylko po angielsku... instrukcje pewnie bardzo łatwo idzie kupic w Jelonku, albo Chemirolu,ale oni sobie odowiednią cene w euro zaspiewają.... proponuje poszukac na stronach john deere, mi sie udało znaleźć instrukcje obsługi on-line do 6830, nie wiem jak bedzie z mniejszymi,wszystko oczywiscie po angielsku... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 14 Lutego 2008 Jestem nową osobą i mam pytanko, potrzebuję instrukcji i katalogu części do JD 6100 z 93r wersja A,(posiadamy takiego od kilku dni) najlepsza dla mnie byłaby instrukcja w języku polskim, ale nie wiem czy to jest gdziekolwiek osiągalne, poza tym chciałem zapytać czy w tym modelu są jakieś typowe problemy mechaniczne albo z elektryką, żeby wiedzieć co trzeba sprawdzić, żeby uniknąć jakichś większych awarii. Poszukaj w "instrykcjach obsługi ....." tam ktoś miał jak dobrze pamietam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek73 0 Napisano 15 Lutego 2008 Wbiłem sie na stronkę JD i z katalogami części nie będzie problemu, trudno mi się tam poruszać ale jakoś dam radę. Natomiast gorsza sprawa jest z instrukcją obsługi bo jak będzie po angielsku to trochę są dla mnie schody, a znowu w serwisie to sobie dobrze krzyczą za taką instrukcję. Poza tym mam pytanie mój JD ma 7.700 mtg, wymieniam podstawowe rzeczy, filtry i oleje, czy warto inwestować w oryginalne filtry i jaki zastosować olej do silnika, Mobila, Turdusa, czy jeszcze jakiś inny? Czeka mnie też wymiana oleju w skrzyni , nie wiem co tam zalać, Agrol U czy zainwestować w jakiś lepszy, jeżeli macie jakieś doświadczenia podpowiedzcie? Bo nie chciałbym mieć za chwilę problemów ze skrzynią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 16 Lutego 2008 Wbiłem sie na stronkę JD i z katalogami części nie będzie problemu, trudno mi się tam poruszać ale jakoś dam radę. Natomiast gorsza sprawa jest z instrukcją obsługi bo jak będzie po angielsku to trochę są dla mnie schody, a znowu w serwisie to sobie dobrze krzyczą za taką instrukcję. Poza tym mam pytanie mój JD ma 7.700 mtg, wymieniam podstawowe rzeczy, filtry i oleje, czy warto inwestować w oryginalne filtry i jaki zastosować olej do silnika, Mobila, Turdusa, czy jeszcze jakiś inny? Czeka mnie też wymiana oleju w skrzyni , nie wiem co tam zalać, Agrol U czy zainwestować w jakiś lepszy, jeżeli macie jakieś doświadczenia podpowiedzcie? Bo nie chciałbym mieć za chwilę problemów ze skrzynią.co do instrukcji to idzie zdobyc po POLSKU ale za 150 zł w jelonku pod poznaniem zamowilismy do kombajny i ciagnika, i chyba katalog tez bedzie... jak dostaniemy to podpowiem jak to sie odbywa. My zakaładamy filtru Donaldson'a zamawiane w sieci greene i nic złego sie nie dzieje, a w skrzyni mamy hydramot i tez jest w porządku... a do silnika lejemy Fuchsa, ale nie wiem jakiego dokładnie, w Chemirolu nam dobrali. A to fotka JD : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3b74bb901479b27.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly 0 Napisano 16 Lutego 2008 WITAMPosiadam instrukcje obslugi do ciągników JOHN DEERE 4055, 4255, 4455, 4755, 4955, 6510, 6610, 6810, 6910 i inne są w jezyku niemieckim, jak by ktos potrzegowal moj e-meil: rkrystian@interia.eu lub gg 10024523 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 16 Lutego 2008 Wbiłem sie na stronkę JD i z katalogami części nie będzie problemu, trudno mi się tam poruszać ale jakoś dam radę. Natomiast gorsza sprawa jest z instrukcją obsługi bo jak będzie po angielsku to trochę są dla mnie schody, a znowu w serwisie to sobie dobrze krzyczą za taką instrukcję. Poza tym mam pytanie mój JD ma 7.700 mtg, wymieniam podstawowe rzeczy, filtry i oleje, czy warto inwestować w oryginalne filtry i jaki zastosować olej do silnika, Mobila, Turdusa, czy jeszcze jakiś inny? Czeka mnie też wymiana oleju w skrzyni , nie wiem co tam zalać, Agrol U czy zainwestować w jakiś lepszy, jeżeli macie jakieś doświadczenia podpowiedzcie? Bo nie chciałbym mieć za chwilę problemów ze skrzynią. W moim JD 6920 Fuchs Hdramot 10w-40 MC skrzynia biegów i silnik(ten sam olej). Przy przedni moście uważaj bo musisz mieć przekładniowy olej z dopiskiem LS albo LSD czyli limityd slip dyfferancjal bo możesz mieć w przednim dyfrze szpere. http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=27 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Lutego 2008 JDG u mnie taki sam Hydramot i zero problemów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dave201 0 Napisano 17 Lutego 2008 Witajcie Mam jd 6800 z 96 roku mam problem bo przy odpalaniu wywala mi główny bezpiecznik nie mam pojęcia co może sie dziać myślałem ze to alternator ale bylem z nim u elektryka i jest ok czy mógłby mi ktoś pomóc z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dave201 0 Napisano 17 Lutego 2008 Witajcie Mam jd 6800 z 96 roku mam problem bo przy odpalaniu wywala mi główny bezpiecznik nie mam pojęcia co może sie dziać myślałem ze to alternator ale bylem z nim u elektryka i jest ok czy mógłby mi ktoś pomóc z góry wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 17 Lutego 2008 to sprawdz rozrusznik bo alternator nie ma tu wiele do "gadania". Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaba 0 Napisano 21 Lutego 2008 Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaba 0 Napisano 21 Lutego 2008 Mogę dodać jeszcze że jest to model z 1978r John Deere 2130 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 21 Lutego 2008 Potrzebna mi porada jakiegos fachowca. Co zrobic w momencie gdy nie mogę rozłączyć mechanicznego przedniego napędu przyciskiem w kabinie. W trakcie kupowania sprawdziłem tylko czy jest natomiast po przetransportowaniu zauważyłem ze on cały czas chodzi i się nie wyłancza. Napięcie jest podawane na cewkę, natomiast ona nie daje żadnego znaku zycia (nic sie tam nie przełącza, nic nie stuka w środku). Miał ktos taki problem? od czego zacząć? może jakiś schemat tej części? Z góry dziękuje za każdą wskazówkę...miałem identyczny przypadek w swoim 3140.winna była cewka,ale na szczescie moja dało sie uratowac(nowa 1800 pln...)zasada działania jest taka.Jak jest napiecie podane do cewki to naped jest rozłaczony a jak napiecie ginie to sie załancza.Moja cewke zawiozłem do elektryka ten rozwalił plastykowa obudowe i okazało sie ze kabelek od uzwojenia do pinu sie utlenił.przylutował i jest ok.zostaje potem jeszcze kwestia zamocowania i odizolowania takiej rozwalonej cewki ale dałem rade bez problemów.powodzenia jak cos to pisz na gg 485096 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 21 Lutego 2008 bezpieczniki sprawdz - jezeli sie spalił to jest tak jak napisał szczewko nie ma napiecia i jest cały czas 4x4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shaba 0 Napisano 22 Lutego 2008 Dzieki panowie za pomoc, byliscie bardzo pomocni. Wydaje mi się ze zostaje mi tylko cewka do naprawy bo bezpieczniki sprawdziłem, włącznik działa (napięcie jest podawane lub nie). Mam nadzieje ze bedzie sie dało ja cos podreperować bo cena za nową bedzie mnie boleć. Doszły mnie słuchy ze mogło sie to stać bo poprzedni właściciel uruchomił ciągnik z włączonym napędem 4x4 i cos zerwało. Że JD mają cos takiego ze powinno się gasic silnik przy wyłączonym przodzie. Czy to prawda? Czy to mogło uszkodzic tą cewkę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach