Janek44 0 Napisano 23 Listopada 2006 Do Janek44Nie rozumiem po co chcesz szlifować tuleje jesli przy podczas remontu wymieniasz cały zestaw czyli tuleje ,pierścienie i tłoki które są już fabrycznie spasowane! Widzisz, technika naprawy, o której piszesz dotyczy ciągników typy C 330,360 itp. Silnik, 3250 w który wyposażony jest 3p wymaga po montażu tulei ,szlifowania, ponieważ są to bardzo cienkie tuleje, które podczas wciskania ulegają delikatnemu,, pofałdowaniu'', i właśnie szlif usuwa te mikro pofałdowania, jest to szlif nominalny. Znam osobiście ,,fachowców’’, którzy robili takie remonty na zasadzie ,, ja wszystko potrafię'', już nie robią ze względu na brak chętnych na takie usługi. Zresztą może ja się mylę, a może nie , bo tak napisane jest w technologii naprawy tego silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 23 Listopada 2006 Janek44Wiem że tuleje mosiężne po wciśniecciu trzeba rozwiercić ponieważ zmienia sie średnica i podobnie może byc z tulejami cylindra. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 24 Listopada 2006 Tu macie filmik na którym widać jak dymi mój 3p, ponad 5 minut po odpaleniu silnika czyli silnik nie jest jeszcze dobrzgrzany ale pracuje już ponad 5 minut a dodam że na rozgrzanym dymi jedynie odrobine mniej.Wielkość pliku to około 2MB.http://rapidshare.com/files/4649978/MOV.rar.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 24 Listopada 2006 tu podaje wam bezpośredni link do filmu: http://video.google.pl/videoplay?docid=-439230833325715412&hl=pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 24 Listopada 2006 mam pytanie robił ktoś wspomaganie do c-360?? Jeśli tak to jak można to podać potrzebny osprzęt od czego dopasowane i jaki koszt?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 25 Listopada 2006 oli007 zobacz jak maja rozwiazane wspomaganie ostrowki.w c360 mozez zrobic tak samo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oli007 0 Napisano 25 Listopada 2006 A nie wiesz gdzie zdobęde jakieś parametry techniczne od tego?? dokładne wymiary typy podzespołów?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 25 Listopada 2006 Jak długo powinienem docierać silnik w ursus c 4011 po kapitalnym remoncie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 25 Listopada 2006 przez 20-30 mtg mu nie wstawiaj a później normalnie po garach i do przodu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nianio 0 Napisano 25 Listopada 2006 no ja to bym był ostrożniejszy. u mnie po kapitalce i 45 mtg poszedł w podorywke i cóż pali olej i kopci jak cholera. nie wiem może do dupy mechanik albo za wcześnie bo raczej powinien sobie pykać do 100 mtg bez obciążenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 25 Listopada 2006 Powiedzcie mi tylko tak konkretnie co będe potrzebował do założenia wspomagania w 3p.Chodzi mi o konkretne częsci.Szczególnie proszę osoby które mają już takie wspomaganie zamontowane. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 26 Listopada 2006 Powiedzcie mi co będe potrzebował do założenia wspomagania w 3p.zamontowane.Zastanów się czy jest Ci ono niezbędne, bo po takich przeróbkach przeglądu nikt Ci nie przedłuży, i każdy policjant podczas kontroli może zabrać dowód. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DanDom 0 Napisano 26 Listopada 2006 Jezeli to wspomaganie bedzie dobrze (tzn.nie bedzie wyglądało ze sie zaraz coś urwie) zrobione to przypuszcam ze policjant znajdzie sobie raczej inny powod do tego aby zabrac dowód zanim sie zorientuje ze jest cos nie fabrycznego w konstrukcji ukladu kierowniczego C360 a po zatym musi to byc człowiek ktory orietuje sie w konstrukcji własnie tego ciagnika a nie tylko taki który zatrzymał juz kilka 60-tek aby sprawidzic czy nie jedzie na oleju opałowym i czy ma sprawne wszystkie swiatła ewentualnie czy nie ma luzów w ukladzie kierowniczym!A z przeglądem tez nie powinno byc problemu o ile jak wczesniej wspomiałem przeróbka bedzie miała "rece i nogi" (musi bowiem byc to zmiana bezpieczna) to zawsze (przynajmniej jest tak umnie) znajdzie sie ktos kto przedłuzy przegląd! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 26 Listopada 2006 @DanDomPrzepisy w tej kwestii są bardzo wyraźne i zabraniają jakiejkolwiek ingerencji w ukł. kierowniczy, poza fabrycznym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ansu 0 Napisano 26 Listopada 2006 Przy każdej większej ingerencji w pojazd, który posiada homologację przyczepa ciągnik samochód a na pewno, jeśli chodzi o układ kierowniczy policja może się przywalać a diagnosta takiego dowodu może nie stuknąć. Znam przypadek gdzie gościu założył inną kierownicę i stracił dowód. Łatwiej jest, gdy ciągnik występuje w wersji ze wspomaganiem np. zetor 5211Ciekawe, co by było gdyby taki przerobiony pojazd brał udział w kolizji? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 26 Listopada 2006 powiedzcie mi jeszcze gdzie najlepiej robić remnt silnika poniewarz z przykrością stwierdzam że będe musiał go wykonać??Dodam że jestem z województwa mazowieckiego.Czy ciechanów naprawde tak kiepsko robi silniki??A może jest jakiś zakład który kwalfikuje się przede wszystkim w remontach silników perkinsa?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piootr 0 Napisano 26 Listopada 2006 Ja robie sam naprawy silników w 3p tylko dałem wał , korbowody , głowice , blok , pompe , wtryski do zrobienia 3km odemnie jest zakład co robi szlify W okolicy mało kto oddaje do zakładu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiizz 0 Napisano 27 Listopada 2006 Jak ustawić zawory w ursus c 4011 bo ustawiłem wszystkie na 0.5mm czy może się coś stać jeśli są tak ustawione? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Listopada 2006 Jeśli sie nie mylę to ustawia sie w tego typu silnikach przerwe na 0,3mm! tak ma wiekszość ciągników, ale poprawcie mnie jeśli się mylę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek331 0 Napisano 29 Listopada 2006 Jak ustawić zawory w ursus c 4011 bo ustawiłem wszystkie na 0.5mm czy może się coś stać jeśli są tak ustawione?[/quo zawory ustaw ;wydechowy 0,30mm a ssacy 0,25mm taki jest prawidlowy luz zaworowy dla tego typu ciagnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 29 Listopada 2006 a jak jest z luzem na zworach ssącym i wydechowym na zimnym silniku w 3p bo remont był robiony 3 lata temu i zawory były zakładane nowe podobnie jak cała klawiatura i przydało by się do nich zajżeć i sprawdzić czy się nie uklepały. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 3 Grudnia 2006 witam.potrzebuję schemat blokowy hydrauliki wewnętrznej i zewnętrznej ursusa c360.chodzi mi co z czym się łączy i w jakiej kolejności. zbiornik oleju>..itd pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Grudnia 2006 napiszcie co trzeba zrobić żeby dobrze podnośnik podnosił,bo jak sie wszystko rozgrzeje to ledwo pług podnosi i dużo czasu schodzi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 4 Grudnia 2006 do marcin c360.masz albo zuzyta pompe, lub pierscienie na tloczysku do wymiany.jesli wywrot dziala dobrze , to szukalbym przyczyny w pierscieniach na tloczysku podnosnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Grudnia 2006 a wymiana pierścieni drogo wyjdzie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach