Kris01 0 Napisano 4 Grudnia 2010 witam wszystkich mam pytanko moze ktos coś wie?a więc chciałbym do swego wstawić rozrusznik z przekładnio(3115 sześcio cylindrowy)no w agromach raczej nic nie wiedzą do takiego traktora. Moje pytanie ,moze ktoś tak ma?jak wstawie od cztero cylindrowego czy no wytrzyma?bo to 2 gary więc,więc siła na przekładnie większa. pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 4 Grudnia 2010 albo może jakieś parametry mocy takiego rozrusznika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 4 Grudnia 2010 Witam.Katalogowe oznaczenie rozrusznika to 3581576M1 a według tej str.moc jego wynosi 2,8kW http://www.cncelectrical.com/servlet/the-Tractor-cln-Massey-Ferguson/Categories lub zrzut ekranu danego fragmentu http://i53.tinypic.com/33l2nwg.jpg Sądzę że trzeba by szukać o podobnej mocy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 4 Grudnia 2010 dzięki temke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony 0 Napisano 4 Grudnia 2010 Czeczen zanim wyjmiesz pompę nalej dobrego zimowego paliwa i wtedy zobacz, chociaż nie wiem czy nie za późno bo jak ci się ten opał już w zbiorniku rozwarstwił (biały osad) to poszedł już w układ paliwowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 5 Grudnia 2010 hmm to jak spuszcze wszytsko i naleje napedu to ma byc ok czy raczej bedzie potrzebne czyszczenie pompy jak popatrzylem do odstojnika to paliwo bylo strasznie geste i na dnie byl jakis dziwny osad Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 5 Grudnia 2010 kris w granicie na pewno w Granicie znajdziesz odpowiednik magnetona lub iskry albo http://altera.jdm.pl/catalog/index.php?cPath=114_447_450 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 5 Grudnia 2010 To nie jest opał tylko letnie rolnicze angielskie paliwo a jak się to rozgrzeje to niby powinno się rozpuścić i wszystko działać (chyba) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 5 Grudnia 2010 kolego Czeczen, na poczatek polecam ci spuscic wszystko ze zbiornika i najlepiej jeszcze przepukac zbiornik, nastepnie wyczyscic pompke reczna i zdecydowanie nowe filtry( filtrony pm 819 kosztują 9 zl)i czyszczenie odstojników pod filtrami i jezeli odpowietrzysz dobrze uklad to powinno wszystko zagrac. ja tez zapomnialem zmienic filtry i wyczyscic pompke przed zima i niestety musialem sie w zeszlym tygodniu meczyc bo syf ktory sie nazbieral zamarz...;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 5 Grudnia 2010 a mam pytanie moge dolac tam do zbiornika jakiegos plyny ktory zapobiegnie wytraceniu sie parafiny ? albo benzyny lub denaturatu?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 5 Grudnia 2010 wiesz w sumie to najlepiej jakbys oproznil zbiornik ale jesli masz tego duzo to jak najbardziej mozesz zalac tego specyfiku przeciw zamarzania paliwa lub benzyny ale nie pamietam w jakiej proporcji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 5 Grudnia 2010 Wszelkie dodatki zapobiegające blokowaniu filtra należy dodawać do zbiornika w trakcie tankowania. Inaczej nie wynieszają się z paliwem. One mają zapobiegać wytrącaniu się parafiny a nie rozpuszczać ją do tego potrzebna jest temperatura. Najlepiej warunki zimowe znosi olej opałowy . Jeżeli miałeś w zbiorniku ON zachodni ten rolniczy barwiony na czerwono na dnie faktycznie może pojawić się osad ale to chyba dlatego że nie był czyszczony zbiornik. Sprawdź drożność przewodu między zbiornikiem a pompą zasilającą- najlepiej kompesorem - nie zapomnij otworzyć korka wlewu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 5 Grudnia 2010 a moge zjdac rurke co jest zaraz obok wlewu ? bo sa gumowe i dobrze dopasuje pistolet od kompresora zeby bylo dobre cisnienie, tylko musze odkrecic jedna rurke od pompki zasilajcej a druga od flitra tylko ktora ta co doprowadzone jest paliwo do filtra? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 6 Grudnia 2010 dzis jak bylo nieco cieplej traktorek chodzi ok... nalalelem paliwa zmieszanego z denaturatem i narazie ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franad86 0 Napisano 6 Grudnia 2010 a sprawdziles wszystko tak jak ci kazdy na tym forum podpowiadal??bo dzis gdy jest cieplej ten osad nie zamarzl i puszcza paliwo ale jak pozniej znowu przyjda mrozy to znowu beda problemy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mały 85 0 Napisano 9 Grudnia 2010 Witam mam mały problem w MF 3115 jest taki problem ze czasami nie działa wspomaganie wogule nie da sie skręcic, po odpaleniu ciągnika zimnego czasem tak sie dzieje, np: dzis działa a jutro nie działa i tak czasami, ale reszta zawsze działa dobrze podnośnik, napend, blokada, sprzęgło i przyśpieszacz wszystko hodzi bez zarzutu, ja myśle ze cos czasem w orbitrolu sie blokuje, jak już po odpaleniu działa to działa aż do zgaszenia, a pużniej to juz ruletka czy zadziała znowu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 11 Grudnia 2010 witam a mam pytanie jesli nie calkiem zeszla woda z silnika i troche zostalo to moze rozmrozic blok? bo troche stal krzywo i niewiem czy calkiem zeszlo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 11 Grudnia 2010 witam wszystkich czeczen,trudne pytanie zależy pewnie w jakiej częśći została ta woda i ile?jak na małej jakiejś przestrzeni(mały otwór)to moze i rozsadzi.Ja ci proponuje dla pewnosci i spokoju sumienia ,zalej jakiejś wody gorącej i niech pochodzi chwile i spuść na prostym tą wode,bo wiesz jak drogi to innteres jak rozeprze gdzieś głowice czy blok NIE KUŚ LOSU hehe. A czemu boryga nie zalewasz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 11 Grudnia 2010 Witam wszystkich ! CZEczen - nie żebym Cię straszył, ale w ciapku kiedyś mi trochę w bloku zostało i w najsłabszym miejscu powstało pęknięcie w ścianie. Zdziwiłem się bardzo jak następnego dnia nalałem ciepłej wody i na boku silnika pojawiło sie coś w rodzaju fonntanny Od tej pory ciągniki (wszystkie dwa (:) zalane płynem, natomiast żeby z rozruchem nie było problemu to popracowalem nad: świecami żarowymi (płomieniowymi), rozrusznikiem i aku musi byc pełny. O ropie nie wspomnę - zimowa i problemu ziro, choć temp. czasem dużo poniżej tej kreski.. I tak na końcu (dla reklamy lub pobudzenia Gawiedzi_) Massej Ferguson - przynajmniej mój 6150 - jest mistrzem świata w swojej klasie! A całkiem tak na końcu - zrobiłbym na Twoim miejscu - to co poradził Kris Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kules 0 Napisano 11 Grudnia 2010 Kiedyś przy wymianie pompy wodnej niby spóściłem płyn ale jak odkręciłem pompę to wyplynęły jeszcze znaczne ilości płynu. Więc uważam że lepiej zalac płynem i miec 100% pewnośc że nic nie pęknie np nagrzewnica Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Grudnia 2010 Dodatkowo na wodzie bok rdzewieje... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 11 Grudnia 2010 blok* Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czeczen 0 Napisano 12 Grudnia 2010 zalany jest juz plynem tylko tak pytalem ...;d ale dzieki za info Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1981 0 Napisano 12 Grudnia 2010 Panowie czy ktos z was mial podobny problem jak ja.Po miesiacu kiedy go ponownie odpalilem,przestalo dzialac ogrzewanie.Sprawdzilem droznosc przewodow,nagrzewnicy,zaworu przy nagrzewnicy .Probowalem od nagrzewnicy zalac przewody i odpowietrzac i nie dziala.Myslalem ze termostat ale po odpaleniu gora chlodnicy robi sie ciepa a dol zimny wiec termostat chyba dobry.Wyglada to jak by pompa wody nie podawala na nagrzewice gdyz po zdjeciu przewodu z nagrzewnicy plyn ni dociera a odpalonym silniku.Dodam ze mam go na plynie od 3 lat.Morze ktos mial podobny problem i cos podpowie.Dzeiki z gory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 14 Grudnia 2010 Proszę o pomoc w 6170 teraz w zimę nie działa,nie ciągnie przodem po włączeniu, chociaż świeci kontrolka, że jest włączony,a jak włączę blokadę to ciągnie na cztery.Mam go od czerwca i jeszcze mało go znam.Całą jesień przód działał prawidłowo. Dziękuję z góry. Bogdan z Pomorza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach