Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

a co może być przyczyna, że w przednim kole rozmiar 13,6 R24 ucina się wentyl... zmieniłem już 3 wentyle i wraz to samo - powoli uchodzi powietrze. a wentyl wygląda jakby naderwany...może ktoś miał taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A toż kiedyś mogę tam Kostkowice odwiedzić;) D1 to maż od czujnika ciśnienia D to całe to długie z 1 rzędem pinów;) właśnie akurat tak patrzę że zbliżenie jest na "D" na zdjęciu gdzie widać moduł cały jest to ten w tej czarnej wtyczce od dołu ekranu. Maz jeszcze ten moduł? Gdzieś? No ten mój to już jest tragedia jakaś... Tzn to nie moje jest;) Ja tam tylko grzebałem no i nie jako 1 osoba jest ładnie wyczyszczony polakowany itd;)

 

A po co jest "Balancer" w silniku? I jakie by były objawy gdyby był jak się trafiło? Bo coś mi się zdaje że mój mechanik też bardzo nie wiedział jak mi remontował tzn. za bardzo nie wiedział chyba co to za tryba w misce a tak teraz przyuważyłem w katalogu że to jakiś balancer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numer filtra dłuższego do MF-3115: 3580132M2.

Silnik 4 tłokowy nie jest do końca wyrównoważony. Wymagane są na wale przeciwciężary. Czasem stosuje się dodatkowy wałek albo dwa na których mocuje się te ciężary zamiast na wale korbowym. Złe ustawienie będzie powodowało wibracje silnika, choć przy A4.236 trudno jest to żle ustawić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam A4.248 (MF 3060) I silnik był rozbierany itd bez miski i było nim kręcone bo zmieniali tłoki tuleje itd a potem pewno tylko włożona tam ta miska bez jakiego kol wiek myślenia. Bo jeżeli w zetorze nie ma takiego czegoś w misce albo w C-360 to on nie miał raczej prawa o tym wiedzieć - tak mi się wydaje. Tzn ja dopiero teraz odkryłem że coś takiego tam siedzi.

 

Ps. zauważył ktoś że pod alternatorem da się wstawić coś?:] Tzn jest miejsce na jakąś dodatkową pompę hydrauliki czy coś?

 

A i co do problemów poniżej ja mam ten duży filtr bo taki miałem od początku. Ale TUR przerobiłem i mam wpięty w układ hydrauliki tzn rozdzielacz 3 przewodami podłączyłem (taka tuleje się wkręca i są 2 powroty wtedy) no i siedzi między rozdzielaczem do maszyn a podnośnikiem 3 przewód prosto w skrzynię) no i wtedy naraz jako tako można używać wszystkiego i ma się wszystkie wyjścia hydrauliki wolne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zakupiłem Masseya 690 i nie wiem jak biegi w nim chodzą. Ma ktoś jakis schemat bo nie moge znalezsc na internecie? A moze ma ktos instrukcje obslugi do niego ? Chociaz schemat instalacji elektrycznej bo mi czujnik paliwa nie pokazuje a ciezko jest sprawdzac patykiem jak w jakim malym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

solek zrób zdjęcie dźwigni od biegów albo powiedz ile masz - 2 czy 3 dźwignie między nogami??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z zasady to powinna być jedna dźwignia między nogam i;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzmy że 1, do tego reduktor (szosowe-polowe) i w zależności od wersji zółw-zająć między nogami 3cia gałka, lub małe cięgno przy kolumnie kierowniczej, w tedy masz 2 wajchy między nogami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nieopuszcza niepodnosi dopiero tym przyciskiem na elektrozaworze uniosłem go co to ma być czyżby modul ktoś ma jakąś podpowiedz jak zdjagnozować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

 

gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tam jest gwint metryczny tylko chyba na silniku są gwinty calowe. A ten od modułu - popatrz po kablach wtyczce od modułu itd. jak nie to dalej będziemy myśleć;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lubas74 - Pisałem;) Popatrz pierwsze po kablach;) Jak coś więcej byś chciał wiedzieć to na gg napisz w razie czego 5258001.

 

Ale tak z grubsza to opuszcza? No i przyciskami z błotnika działa np opuszczanie? Ogólnie zdejmij wtyczkę z elektrozaworu wyczyść wyjmij wtyczkę z modułu wyczyść najlepiej popsikaj czymś na styki (na stacji benzynowej np kupisz) itd. potem dopiero myśl nad zasilaniem modułu albo nad tym czy nie padł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Masseya 6150 i w ostatnim czasie przestał mi przełączać z polowych na szosowe i odwrotnie. Może miał ktoś podobny problem i mógłby mi poradzić jak go rozwiązać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwisł zawór - selenoid (ten właśnie) - wykręcic, przepłukać, wziąć na akumulator- sprawdzić jak działa, zakręcić i do roboty! siać trzeba. "Ten właśnie?" - masz pewnie jakąś instrukcję - to znajdziesz! Jak nie to oba (przód tył są pod kabiną, obok wajhy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moris - żle Cię odczytałem. Sorki. Tobie nie przełącza polowe na szosowe, a to temat chyba w środku skrzyni. Jakiś mechanik się pewnie odezwie. Ja odczytałem Cię - "jako nie przełącza przód -tył" i to wtedy może być zwiśnięty elektrozawór. jeszcze raz sorki - nie podpowiem, bo w środku jeszcze nie byłem (:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

 

gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki

WITAM jeśli chodzi o gwint w sworzniach to jest 18 metryczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

 

 

gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki

WITAM jeśli chodzi o gwint w sworzniach to jest 18 metryczny.
a ściągacz zrobiłem z łożyska samochodowego przedniej piasty jak bedę miał chwile wolnego to wstawie fotke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

solek jedna dźwignia to zwykłe biegi właśnie 4+R

jedna jest z oznaczeniem żół-zająć (ciągnik zwalnia o jakieś 30 do 40%), trzecia to biegi polowe i szosowe.

Dźwignia po lewej stronie siedzenia to WOM, czyli napęd przekaźnika

Z prawej strony te dwie długie gałki to wyjścia hydrauliczne (lewa para czyli dolne i gorne z lewej strony jak patrzysz naciągnik to lewa dźwignia, prawa dźwignia prawe wyjścia).

PS. Jak Ty kupowałem ciągnik skoro nawet nie wiesz czy te elementy są sprawne???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam problem z 3065 poniewasz po wymianie widełek od rewersu przestały działać biegi pod obciąrzeniem jaki powód ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikruss szybko kupowałem . A tak na poważnie to ojciec kupił go dla mnie w Irlandii i coś mu tam pokazywali. Oglądał kilka ciągników i ten był w miarę utrzymany. Do tego ostatni właściciel nie robił nim w polu tylko w transporcie, nie picowany itd. Za to widzę co muszę poprawić. Postaram się zrobić parę fotek na weekendzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam problem z 3065 poniewasz po wymianie widełek od rewersu przestały działać biegi pod obciąrzeniem jaki powód ???

napisz coś więcej jakie zakresy jaką masz skrzynie .przed rewersem jest kosz z połówkami czy go rozbierałeś bo być może żle złożyłeś tarczki . więcej informacji .pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siema gustlik moduł sterujący nieprzepuszczał napięcia mostek załatwił sprawe wszystko działa jak należy dzięki pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...