Arkadi12 0 Napisano 20 Marca 2012 a co może być przyczyna, że w przednim kole rozmiar 13,6 R24 ucina się wentyl... zmieniłem już 3 wentyle i wraz to samo - powoli uchodzi powietrze. a wentyl wygląda jakby naderwany...może ktoś miał taki przypadek? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Marca 2012 A toż kiedyś mogę tam Kostkowice odwiedzić;) D1 to maż od czujnika ciśnienia D to całe to długie z 1 rzędem pinów;) właśnie akurat tak patrzę że zbliżenie jest na "D" na zdjęciu gdzie widać moduł cały jest to ten w tej czarnej wtyczce od dołu ekranu. Maz jeszcze ten moduł? Gdzieś? No ten mój to już jest tragedia jakaś... Tzn to nie moje jest;) Ja tam tylko grzebałem no i nie jako 1 osoba jest ładnie wyczyszczony polakowany itd;) A po co jest "Balancer" w silniku? I jakie by były objawy gdyby był jak się trafiło? Bo coś mi się zdaje że mój mechanik też bardzo nie wiedział jak mi remontował tzn. za bardzo nie wiedział chyba co to za tryba w misce a tak teraz przyuważyłem w katalogu że to jakiś balancer. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 20 Marca 2012 Numer filtra dłuższego do MF-3115: 3580132M2. Silnik 4 tłokowy nie jest do końca wyrównoważony. Wymagane są na wale przeciwciężary. Czasem stosuje się dodatkowy wałek albo dwa na których mocuje się te ciężary zamiast na wale korbowym. Złe ustawienie będzie powodowało wibracje silnika, choć przy A4.236 trudno jest to żle ustawić . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 20 Marca 2012 Ja mam A4.248 (MF 3060) I silnik był rozbierany itd bez miski i było nim kręcone bo zmieniali tłoki tuleje itd a potem pewno tylko włożona tam ta miska bez jakiego kol wiek myślenia. Bo jeżeli w zetorze nie ma takiego czegoś w misce albo w C-360 to on nie miał raczej prawa o tym wiedzieć - tak mi się wydaje. Tzn ja dopiero teraz odkryłem że coś takiego tam siedzi. Ps. zauważył ktoś że pod alternatorem da się wstawić coś?:] Tzn jest miejsce na jakąś dodatkową pompę hydrauliki czy coś? A i co do problemów poniżej ja mam ten duży filtr bo taki miałem od początku. Ale TUR przerobiłem i mam wpięty w układ hydrauliki tzn rozdzielacz 3 przewodami podłączyłem (taka tuleje się wkręca i są 2 powroty wtedy) no i siedzi między rozdzielaczem do maszyn a podnośnikiem 3 przewód prosto w skrzynię) no i wtedy naraz jako tako można używać wszystkiego i ma się wszystkie wyjścia hydrauliki wolne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 21 Marca 2012 Witam zakupiłem Masseya 690 i nie wiem jak biegi w nim chodzą. Ma ktoś jakis schemat bo nie moge znalezsc na internecie? A moze ma ktos instrukcje obslugi do niego ? Chociaz schemat instalacji elektrycznej bo mi czujnik paliwa nie pokazuje a ciezko jest sprawdzac patykiem jak w jakim malym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 21 Marca 2012 solek zrób zdjęcie dźwigni od biegów albo powiedz ile masz - 2 czy 3 dźwignie między nogami?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 22 Marca 2012 z zasady to powinna być jedna dźwignia między nogam i;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 22 Marca 2012 Powiedzmy że 1, do tego reduktor (szosowe-polowe) i w zależności od wersji zółw-zająć między nogami 3cia gałka, lub małe cięgno przy kolumnie kierowniczej, w tedy masz 2 wajchy między nogami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 22 Marca 2012 panowie wysiadł mi podnośnik w massey ferguson 3645 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 22 Marca 2012 nieopuszcza niepodnosi dopiero tym przyciskiem na elektrozaworze uniosłem go co to ma być czyżby modul ktoś ma jakąś podpowiedz jak zdjagnozować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Marca 2012 witam gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Marca 2012 Tam jest gwint metryczny tylko chyba na silniku są gwinty calowe. A ten od modułu - popatrz po kablach wtyczce od modułu itd. jak nie to dalej będziemy myśleć;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 22 Marca 2012 Mikrus mam trzy dzwignię. Po prawej najkutsza, po lewej srednia, i najdłuższa na środku. Wedłyg malunku na środkoej to jest tam 4 do przodu i jeden wsteczny. Lewarki rozmieszczone są tak jak na tym zdjęciu; http://www.google.com/imgres?q=massey+690&start=127&hl=pl&sa=X&rls=com.microsoft:pl:IE-Address&biw=1366&bih=673&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=enG9WGEreEnfSM:&imgrefurl=http://www.machineryzone.com/used/farm-tractors/1632728/massey-ferguson-690.html&docid=ZkU4EmPWvmmC6M&imgurl=http://img.cdnm.mbdsrv.com/251_251445_20101231142942_2/massey-ferguson-690.jpg&w=533&h=400&ei=_E9rT8q6DaPj4QTKmfmKBg&zoom=1&iact=rc&dur=350&sig=100602516503160999806&page=7&tbnh=149&tbnw=199&ndsp=24&ved=1t:429,r:10,s:127&tx=102&ty=112 Nie mialem czasu sie tym bawic jeszcze, może na weekendzie znajdę chwilkę. A czy ktos wie moze do czego są te dwie wajchy po prawej stronie siedzenia: http://www.polfarmer.net/traktory%20max/690.htm i do czego jest ta wajcha po lewej stronie siedzenia : http://www.google.com/imgres?q=massey+690&start=197&hl=pl&sa=X&rls=com.microsoft:pl:IE-Address&biw=1366&bih=673&tbm=isch&prmd=imvnsfd&tbnid=ozZkpeMPZ2VC-M:&imgrefurl=http://www.cheffins.co.uk/lot/-503958-machinery-0&docid=o0BugB4v3A8O4M&imgurl=http://www.cheffins.co.uk/assets/catalogues/lots/194/1672__3.jpg&w=1000&h=750&ei=W1BrT7OwJ8KO4gTNy_GOBg&zoom=1 Sory za tak długie linki do zdjęć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 22 Marca 2012 panowie macie jakiegoś pomysła co to może być Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 22 Marca 2012 lubas74 - Pisałem;) Popatrz pierwsze po kablach;) Jak coś więcej byś chciał wiedzieć to na gg napisz w razie czego 5258001. Ale tak z grubsza to opuszcza? No i przyciskami z błotnika działa np opuszczanie? Ogólnie zdejmij wtyczkę z elektrozaworu wyczyść wyjmij wtyczkę z modułu wyczyść najlepiej popsikaj czymś na styki (na stacji benzynowej np kupisz) itd. potem dopiero myśl nad zasilaniem modułu albo nad tym czy nie padł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
moris 0 Napisano 22 Marca 2012 Witam. Posiadam Masseya 6150 i w ostatnim czasie przestał mi przełączać z polowych na szosowe i odwrotnie. Może miał ktoś podobny problem i mógłby mi poradzić jak go rozwiązać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 22 Marca 2012 zwisł zawór - selenoid (ten właśnie) - wykręcic, przepłukać, wziąć na akumulator- sprawdzić jak działa, zakręcić i do roboty! siać trzeba. "Ten właśnie?" - masz pewnie jakąś instrukcję - to znajdziesz! Jak nie to oba (przód tył są pod kabiną, obok wajhy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 22 Marca 2012 Moris - żle Cię odczytałem. Sorki. Tobie nie przełącza polowe na szosowe, a to temat chyba w środku skrzyni. Jakiś mechanik się pewnie odezwie. Ja odczytałem Cię - "jako nie przełącza przód -tył" i to wtedy może być zwiśnięty elektrozawór. jeszcze raz sorki - nie podpowiem, bo w środku jeszcze nie byłem (: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 22 Marca 2012 witam gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki WITAM jeśli chodzi o gwint w sworzniach to jest 18 metryczny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 22 Marca 2012 witam gustlik ty kiedyś wstawiłeś fote śćiągacza tych sworzni w przednim mośćie(zwrotnice) ,robiłeś to więc może mógł byś podpowiedzieć JAKI TAM TEN GWINT calowy(skok),bo już mnie tych śrub brakuje w sklepie hehe.Z Góry dzięki WITAM jeśli chodzi o gwint w sworzniach to jest 18 metryczny. a ściągacz zrobiłem z łożyska samochodowego przedniej piasty jak bedę miał chwile wolnego to wstawie fotke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mikruss 0 Napisano 22 Marca 2012 solek jedna dźwignia to zwykłe biegi właśnie 4+Rjedna jest z oznaczeniem żół-zająć (ciągnik zwalnia o jakieś 30 do 40%), trzecia to biegi polowe i szosowe.Dźwignia po lewej stronie siedzenia to WOM, czyli napęd przekaźnika Z prawej strony te dwie długie gałki to wyjścia hydrauliczne (lewa para czyli dolne i gorne z lewej strony jak patrzysz naciągnik to lewa dźwignia, prawa dźwignia prawe wyjścia).PS. Jak Ty kupowałem ciągnik skoro nawet nie wiesz czy te elementy są sprawne??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek1986 0 Napisano 23 Marca 2012 witam mam problem z 3065 poniewasz po wymianie widełek od rewersu przestały działać biegi pod obciąrzeniem jaki powód ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 23 Marca 2012 Mikruss szybko kupowałem . A tak na poważnie to ojciec kupił go dla mnie w Irlandii i coś mu tam pokazywali. Oglądał kilka ciągników i ten był w miarę utrzymany. Do tego ostatni właściciel nie robił nim w polu tylko w transporcie, nie picowany itd. Za to widzę co muszę poprawić. Postaram się zrobić parę fotek na weekendzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron 0 Napisano 23 Marca 2012 witam mam problem z 3065 poniewasz po wymianie widełek od rewersu przestały działać biegi pod obciąrzeniem jaki powód ???napisz coś więcej jakie zakresy jaką masz skrzynie .przed rewersem jest kosz z połówkami czy go rozbierałeś bo być może żle złożyłeś tarczki . więcej informacji .pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubas74 0 Napisano 23 Marca 2012 siema gustlik moduł sterujący nieprzepuszczał napięcia mostek załatwił sprawe wszystko działa jak należy dzięki pozdrawiam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach