Grześ 0 Napisano 20 Maja 2012 Ten model jest ciężki do zajechania. Zwolnice rozwiązały problemy poprzednika z tylnym mostem. Tylko dziwne że 2x rył przy silniku. Pewnie za pierwszym razem chcieli zaoszczędzić i nie pojechali do specjalisty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XT600 0 Napisano 20 Maja 2012 Ja mam taki ciągnik od niedawna, wcześniej jako ciągnik pomocniczy używałem C330 i wiedzę same plusy. W tej samej pracy Massey spala mniej ON niż poczciwa trzydziestka (oczywiście relatywnie mniej). 15 tys zł to wręcz obłędna cena i ja bym brał w ciemno. W moich okolicach niżej 20 tysięcy nie ma żadnej sztuki. Generalnie wszystkie modele które widziałem były mocno sponiewierane (połamane i pourywane cięgła, łańcuchy oraz ramiona podnośników, uszkodzone bloki silników itp.). Wyjątek stanowiły ciągniki pracujące w sadach i takowy też zakupiłem ale za znacznie większą cenę. 2 razy robiony może świadczyć o tym, że ciągnik dostawał mocno w pióro albo tak jak pisał Grześ ktoś chciał zaoszczędzić. Generalnie model warty polecenia. Minusy (wg mnie) to:-brak wspomagania -mała liczba biegów - pedały sprzęgła i hamulca wciskane a nie pchane. - przy standardowych kabinach wiele zakamarków w których często zakleszczyć stopę a co za tym idzie ciężko wsiadać i wysiadać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
center 0 Napisano 21 Maja 2012 Witam mam MF255 i zauważyłem że wycieka mi olej silnikowy tutaj od strony sprzęgła, rozumiem że to jakiś uszczelniacz i pytanie jak do tego się dobrać rozpoławiać ? a może wystarczy miskę jakoś ściągnąć? napiszecie krok po kroku jak to zadziałać? sporo kapie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 22 Maja 2012 witam wszystkich no i jak wiecie nasówa się zapytanie,nie włancza mi wałka wom(włoncze ruszy i stop,i tak cały czas)nie miałem czasu bawić się bo beluje więć wziołem prąd z rozrusznika do elektrozaworu bezposrednio(ale wtedy wałka si niewyłączy wajcho)Gdzieś niepuszcza pronduktos miał może taki przypadek,albo gdzie szukać?z góry dzięki,prosze o pomoc bo czas gorący hehe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 23 Maja 2012 Czujnik obrotów wałka albo obrotów silnika - na pokrywie pompy. A aby na szybko podłączyć przełóż kable z hamulca wałka na elektrozawór wom będziesz włączał wajcha tylko w 2 stronę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 23 Maja 2012 też stawiam na czujnik lub nie łączące kable od niego za tylnym rozdzielaczemgustlik a o jakim czujniku mówisz na pokrywie pompy? bo od wałka jest z tyłu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 23 Maja 2012 na pokrywie jest czujnik obrotów silnika idący do sterownika bierze obroty z zębatki pompy jak się wskazania obu nie zgadzają to wyłącza wałek. No a jak nie to "zimny lut" w sterowniku. Tez się zdarzyć może;) Ale raczej mało prawdopodobne. Zimny lut - nieprawidłowe złącze wykonane metodą lutowania. Tzn po prostu przerwa w miejscu łączenia płytki z jakimś elementem najprawdopodobniej na złączu kabla idącego do któregoś czujnika by było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 23 Maja 2012 dzięki za zainteresowanie,a więc ten włącznik przy tej dzwigni jest ok,ale awaria dalej no i nie wiem od czego zacząć.Powiedcie mi od którego czujnika zacząć,może jakoś sprawdzić go można?gdzie ten sterownik?może fotke ktoś ma tego pod ręko? próbowałem ten kabel zmienić jak gustlik pisałeś ale ni działa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 24 Maja 2012 masz wyświetlacz obrotów wałka i jak włączysz wałek to zdążą sie pokazać jakieś jego obroty czy cały czas zero??jak sie pokażą obroty to czujnik działa a jak nie to wina czujnikaja miałem tak kiedyś przy swoim, co prawda inna seria ale rozłączył sie kabel od czujnika obrotow wałka gdzieś za tylnym rozdzielaczem bo tam jest łączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 24 Maja 2012 pawlo u mnie niema wyświetlacza ob.wałka.tam na pokrywie pod tymi rozdzielaczami jest czujnik ,z lewej strony też jest czujnik(na wysokośći wałka) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazowieckie 0 Napisano 24 Maja 2012 Witam. Mam problem z MF 3115, zapala się kontrolka od przedniego napędu i mały czerwony tryb. Może ktoś miał podobny problem, z góry Dzięki za odpowiedzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ramzes892 0 Napisano 24 Maja 2012 no właśnie który to jest ten czujnik bo w MF 3635 też mam tak z wałkiem że się na chwilę tylko włączy i rozłącza go. czy to może jakaś inna usterka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazowieckie 0 Napisano 24 Maja 2012 może ktoś wymieniał ten czujnik za filtrem oleju skrzyni? Może ktoś wie za co on jest odpowiedzialny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Maja 2012 witka no narazie działa,nie wiem jak długo od tego czujnika z lewej strony przy wałku wom wyczyśćiłem to złączke ,troche dziwne?Bo przecierz ten czujnik ktoś kiedyś pisał jest od przełanczania (wom na 540-1000ob.) mazowieckie ten tryb czerwony to ciśnienie w skrzyni Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Maja 2012 To jest własnie czujnik obrotów wałka co wyczyściłeś. Tryb to albo czujnik ciśnienia albo nie ma ciśnienia. No albo kable od czujnika itd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Maja 2012 gustlik,a ten na pokrywie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Maja 2012 Nad zębatką pompy jest czujnik obrotów silnika potem jest tam jeszcze czujnik ciśnienia oleju, zatkania filtra (podciśnienia) i bodajże temperatury oleju. Gdzieś tam jeszcze jest szybkości jazdy;) Ale to nie wiem czy on na pokrywie czy gdzie dokładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazowieckie 0 Napisano 25 Maja 2012 Gustlik to prawda że czerwony tryb jest od ciśnienia skrzyni ale mogę go wykasować po wciśnięciu pedału hamulca i przycisku napędu. Wykasuje czerwony tryb załącza mi się przedni napęd lub obydwa na raz. Czy może to być z winy pompy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 25 Maja 2012 Chyba maż przeciek na przednim napędzie o ile dobrze zrozumiałem co ci sie dzieje i kiedy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Maja 2012 mazowieckie twojego który rok?ja też mam3115.z tym trybem to może być różnie jak zawsze tża zacząć czy FILTR nie stary,albo jakaś lipa papierowy wkład Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 25 Maja 2012 musisz ten czujnik jeszcze od tego trybka sprawdzić,on jest jak si nie myle koło tego przewodu metalowegoz trójnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazowieckie 0 Napisano 26 Maja 2012 Massey jest z 90 roku. Filtr i olej zmieniałem jesienią. Filtr brałem lepszy u Korbanków, a objawy awarii są następujące: podczas jazdy zapali się czerwony mały tryb, po chwili załącza się przedni napęd, wciskam hamulec i przycisk napędu po czym wyłącza się czerwony tryb, wciskam hamulec, przycisk wyłącza sie przedni napęd, załącza sie czerwony tryb lub obydwa na raz. Biegi są cały czas, półbieg działa nawet gdy obydwie kontrolki się świecą. Przyjechałem do domu z awarią, czyściłem wszystkie przewody(nie pomogło) stał dwa dni, awaria zniknęła podejrzewam że tymczasowo. Jak jest rozgrzany słabnie mi wspomaganie na wolnych obrotach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris01 0 Napisano 26 Maja 2012 mój też 90r no filtr i olej to też różnie bywa nowy a stary ,ale skoro wspomaganie słabnie?może pompa?ja tam ponownie bym zmienił filtr.Skoro tam ci wniczym to nie przeszkadza wsio działa ,to może jakaś chojnka w instalacji?czsem mówią odłączyć akumulator na pare minut aby komputer si zresetował czy jak tam,i wtedy wracają funkcje. wracając a wałek możesz wogóle włonczyć na 1000ob?,bo u mnie chiba nie trybi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazowieckie 0 Napisano 26 Maja 2012 Wałek chodzi na 1000 obrotach, podłączyłem kabel do czujnika przed filtrem, na czujniku są kable zielony i czarny. Do czarnego dałem dodatkową masę z korpusu skrzyni. Narazie wszystko w porządku, okaże sie w polu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 27 Maja 2012 Jeżeli po włączeniu przedniego napędu przyciskiem gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni biegów, to znaczy że na linii ciśnienia sprzęgła przedniego napędu jest nieszcelność. Po wciśnięciu przycisku elektrozawór odcina dopływ oleju do sprzęgła i uszczelnia cały układ 17bar, kontrolka gaśnie. Pewnie zakończyły życie pierscienie na wałku przedniego napędu i tuleja w której pracują. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach