luki21 0 Napisano 18 Marca 2011 luki do napędu pompy hydraulicznej wlewa sie olej czy jest jako odśrodkowo smarowany? Tak do napędu pompy wlewa się od góry olej a z boku przy dnie jest korek kontrolny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 18 Marca 2011 o co ci chodzi? Pisał dwa razy, jak długo jeździ to po co mu trzeci raz, nie wiem o co ci chodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 18 Marca 2011 Paffa nie ograniczy mi się promień skrętu ? Jak skrócę to ramię ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 19 Marca 2011 Paffa nie ograniczy mi się promień skrętu ? Jak skrócę to ramię ? Ty niedorozwiniętego udajesz czy nim naprawde jestes ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 19 Marca 2011 Już skróciłem jest ok, a ty jesteś nie normalny Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 20 Marca 2011 Już skróciłem jest ok, a ty jesteś nie normalny Normalny człowiek się nie pyta o to samo czterokrotnie. A może więcej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Marca 2011 Jakoś luki się pytał dwa razy i nic nie mówiłeś a jak ja się spytałem to o coś ci chodzi, jak Cię ten temat nie interesuje to się nie wtrącaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 20 Marca 2011 Uśmiać się można 3 strony wałkowany temat skracania ramienia Ja się nie zastanawiałem i w godzinę skróciłem ramię przy okazji nasmarowałem główki i wyregulowałem zbieżność. TAK KRĘCI SIĘ LŻEJ. Nie zmienił się promień skrętu.Szkoda że tyle lat się męczyłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 20 Marca 2011 Jakoś luki się pytał dwa razy i nic nie mówiłeś a jak ja się spytałem to o coś ci chodzi, jak Cię ten temat nie interesuje to się nie wtrącaj To można się zapytać o jedno rzecz dwa razy zeby się upewnić.A nie caly czas zadawac takie same pytania na ktrore zostały już kilka krotnie udzielone odpowiedzi . I nie tylko ja tak sądzę . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 20 Marca 2011 luki21 nie denerwuj się, bo nie ma potrzeby, ja mam dopiero 15 lat i nie wiem za dużo o władimircu,a forum zostało stworzone chyba dlatego żeby doświadczeni użytkownicy tego właśnie ciągnika pomogliI wszystko jasne.Młody czuje się jak w szkole,to i się dopytuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Marca 2011 Mam jeszcze jedno pytanie, jak będzie ktoś miły to mi pomoże,skróciłem to ramie 4,5 cm i dużo się nie poprawiło, czy za mało skróciłem? Olej w przekładni jest, nalałem do pełna, zwrotnice przesmarowane, czy coś jeszcze może być nie tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 21 Marca 2011 Ja skróciłem o 6 cm,nasmarowałem główki i wyregulowałem zbieżność i jest poprawa. 4,5 cm to trochę mało. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 21 Marca 2011 xxxskalpel114 sprawdź stan łożysk w kołach, może to przyczyna oporów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 21 Marca 2011 W zwrotnicach ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 22 Marca 2011 W zwrotnicach i w piastach. Podnieś koło , zobacz czy się lekko obraca. Łożyska w przednich piastach są smarowane olejem, być może że się już zużyły. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Marca 2011 Ja podnosiłem przód, i odpiąłem gałkę i rękami kołami obróciłem, myślę że jest jakaś przyczyna w kolumnie, tylko nie wiem jaka ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 22 Marca 2011 Ja podnosiłem przód, i odpiąłem gałkę i rękami kołami obróciłem, myślę że jest jakaś przyczyna w kolumnie, tylko nie wiem jaka ? Rozbierz w końcu tą kolumnę i sie dowiesz co się stało ,bo nikt z forum nie jest jasnowidzem a przyczen moze byc wiele . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 22 Marca 2011 Niekiedy zwiększający się opór skręty spowodowany jest za małym ciśnieniem w oponach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 22 Marca 2011 Powietrza jest dobrze, po 2,5 amt napompowane, muszę ją rozebrać i się dowiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 24 Marca 2011 koledzy pomozcie ciagmik nie moze sie uciagnac na pusto po prostej i w dodatku chodzi jak na jednym tłoku co za przyczyna ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 24 Marca 2011 koledzy pomozcie ciagmik nie moze sie uciagnac na pusto po prostej i w dodatku chodzi jak na jednym tłoku co za przyczyna ?Najczęściej jest przytkany filtr lub odstojnik i nie dochodzi paliwo.Musisz podać więcej szczegółów, bo nic nie podałeś. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jak22 0 Napisano 25 Marca 2011 Zibi306 nie wymieniałeś przypadkiem śrubki na filtrach od przelewu? Jeśli tak to sprawa jest prosta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 25 Marca 2011 Moim zdaniem ciągnie gdzieś lewe powietrze i takie są objawy, u mnie było tak ze się uciągnąć nie mógł to był dziurawy przewód od tej rurki co wychodzi z baku i idzie do odstojnika tam ten wężyk miał dziurkę Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 26 Marca 2011 Może być zapowietrzony układ zasilania, brudny zbiornik i syfy w przewodach, zużyta sekcja w pompie wtryskowej,niedrożny przewód przelewowy( śrubka nadmiarowa z filtrów), zużyte końcówki wtryskiwaczy, zużyte lub podparte zawory itp.Przyczyn wiele. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaljoc30 0 Napisano 29 Marca 2011 czemu mi dmucha olejem w wydech Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach