Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Czemu się tak czepiacie tego oleju! co? Bo ja zapalam na wyciągniętych zaworach i jest dobrze! Ale aku musi być naladowany!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo to jest ważne olej w zimę gęstnieje nie wiesz o tym . Do smoka jesteś na tym forum gdzie u licha pisałes o ogrzewaniu do T25

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że olej w zime jest gestniejszy! ale przy wyciągnietych zaworach i dobrych akumulatorach Władek jest wstanie pokonać opory i zapalić! u mnie się tak dzieje nawet przy tamtego rocznych temp. -20 stopni, a silnik mam dobry bo dopiero 1394mtg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolę mieć cieplejszy olej przy niskich temperaturach, lepiej jest dla silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tu we władku nie mam wole lub nie wolę! bo Władek nie ma seryjnie grzałki, oczywiście że lepiej jest mieć podgrzany olej! ale po co tyle zachodu z grzałkami kiedy te silniki pracują na syberi bez wiekszych problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam się, że pracują w ciężkich warunkach ale olej jest z domieszką czegoś tam nie pamiętam tylko czego jak masz oryginalną książkę to poczytaj tam wsio jest opisane jak eksploatować władka i w jakich warunkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W książce piszą żeby dodawać benzyny do oleju żeby był rzadszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że różne rzeczy piszą! ale każdy dopasowuje to z książki do swoich waruków i potrzeb! moi sasiedzi w zimie do zbiorników leją denaturat, a ja spuszczam zawsze ze zbiornika 5 litrów w których jest woda z olejem napedowym z dna zbiornika, i w zimie nigdy mi nie zamarzły przewody paliwowe z powodu wody. A co jeszcze chce dodać to nigdy mój władek nie widział orenżady oraz innych olejo podobnych oprócz Napędówki! może to jest powodem takich a nie innych zachowań mojego Władka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Ty Miras bogaty człowiek musisz być, moje maszyny już chyba osiem lat nie widziały ropy, a Władek od ponad pół roku, jeszcze do dziś jeździ na roślinnym, i nigdy nie miałem zimą kłopotów z odpaleniem ciągników, a stoją tylko pod wiatą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bogaty jestem ale nie z rolnictwa! bo rolnictwo to moje i mojego ojca hobby! mamy 5 h w tym 3 orne bo reszta to łąka bo mam mucie! a wogóle to ja jestem z miasta, tylko rodzice chcieli się przeprowadzić na wieś bo starszy nie mógł wytrzymać we Wrocławiu, bo on polubiał wieś od urodzenia! dlatego miał ciągnik już wcześniej bo miał 3 ha. Dlatego mój Władziu ma taki a nie inny przebieg! A zeby nie było kłopotu to nie oszczedza się na paliwie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rolnictwo, to moje nie tylko hobby, ale i pasja, praca zawodowa oraz źródło utrzymania, choć ostatnio coś te źródło coraz gorzej bije, ale lubie swoją prace.

Jak będziesz widział mojego brata (mieszka we Wrocławiu), to go pozdrów!!!!

hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze źródłem utrzymania z pola jest faktycznie coraz gorzej, ale ja się bawie w rolnictwo (bo źródłem dochodu jest działalność ojca) bo akurat moja rodzina jest za naturalnością dlatego trzymam mucke (oraz króliki kury itp. ale nie świnie bo do tego moja mama nie chce sie zgodzić) by miec swojskie mleko, ser, śmietanę, jajko i masło. A mieszkam we wiosce liczącej 37 osób wiec sklepu tu nie ma! A co do twego brata to go moge pozdrowić bo we Wrocku chodze do szkoły.

 

/edit - Wto Lis 7 16:46:05

Zapomniałem dodać że właśnie tacy ludzie jak ja czyli rolnicy amatorzy powinni mieć Władka T25 bo on jest ciągnikiem uniwersalnym. A zaleta że mało pali. Bo moi sąsiedzi na podobne areały trzymają c 360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i T25 ma przewage nad c 330, bo jest tańszy( przy kupnie nowego pare lat temu, jak i teraz przy kupnie używanego)jak i są tańsze części (od grubych po pierdoły)!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam władka ponad 3000 mth przebiegu i silnik chodzi jak dzwon!

 

Bo zapomniałem wam powiedzieć ze to jest unikatowa wersja T-25A-TS z systemem wtrysku "common rai" + doładowany dodatkową turbina i i systemem wywusania spalin z komory za pomocą odkurzacza ZELMER na 12V!! Jeszcze dodam ze filtr powietrza umieszczony mam na dachu kabiny zeby sie tak szybko nie brudził.... z tym wszystkim wyciągam z niego ok 105.9 KM...

 

Prosze was zacznijmy jak dawniej rozmawiać na normalne tematy a nie jakies tam turbiny tuningi to T-25 a nie MF 8280....!!!

 

/edit - Wto Lis 7 21:08:58

Bezpośredni wtrysk paliwa Common rail jest nowoczesną wersją systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesela.

 

Główna różnica polega na tym, iż układ dostarczania paliwa posiada akumulator ciśnienia zasilający wtryskiwacze ciśnieniem około 10 razy wyższym niż ma to miejsce w klasycznych układach.

 

Pozwala to na podział dawki paliwa na 3 etapy: dawka pilotująca, dawka właściwa oraz dawka dopalająca. W kolejnych generacjach silnika Common rail jak np. MultiJet Fiata liczba etapów wtrysku może być wieksza niż 3 i nie musi byc stała - może się zmieniać w zależności od takich czynników jak obciążenie silnika, obroty itp.

 

Silniki Common rail charakteryzują się mniejszym wydzielaniem ciepła, mniejszym hałasem oraz mniejszą emisją spalin niż silniki poprzedniej generacji.

 

Silniki Common rail zostały jako pierwsze użyte w T-25 TS -X

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre to!!! Tylko sie zastanawiam dlaczego ja nie mam wymuszania spalin przez odkurzacz ZELMER 12V. bo prawdopodobnie przy moich temperaturach to ten odkurzacz by się spalił!

 

/edit - Wto Lis 7 21:40:23

Mam pytanie, ale poważne!!! jaki olej stosujecie do silnika i co jaki czas lub przebieg wymieniacie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do wszystkich silników w maszynach leję TURDUS i jestem zadowolony, wymieniam w t-25 jak i w c-330 i MTZ po 250 Mth

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja leje niestety SUPEROL i nie jestem z tego zadowolony a wymieniam raz na dwa lata po przeb ok 140 mtg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEXACO Havoline Mineral 10W40 - silnik, wymiana co roku przed zimą

TEXACO Rando Hydro, ale nie pamiętam symbolu - hydraulika, w tym roku wlany, na pare lat wystarczy, oczywiście dolewam, jak jest za mało do podniesienia wywrotki.

TEXACO Texamatic - skrzynia biegów, w tym roku wlany, wcześniej 10 lat również Texaco

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie co sadzicie o tym SUPEROLU bo ja mam zdanie na ten temat bardzo złe! Jaki olej byście polecili??? Oczywiście nie drogi i dobry!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a zobaczyłem Ciebie tatamarty.323a że lejesz mineralny i zadowolony jesteś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie orlen diesel 2 jest dość gęsty używam go bo niestety jestem aż trzecim właścicielem mego władka który wycierpiał dużo od poprzedników po zmianie panewek korbowych i tym oleju jest dużo lepiej trzyma ciśnienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam powodów do narzekania na olej który stosuje, np. czyszczenie filtra oleju w silniku polega praktycznie na jego otwarciu i zamknięciu, niema brudu, smoły, jest czyściutko, to przecież zupełnie co innego jak Superol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem ze Superol trzyma Temperature co mi osobiście sie nie podoba! ale silnik jest na nim bardzo rześki! a ciśnienie trzyma nie mniej niz 2 atm a grzeje go do 90 stopni ale to czasami! a wy macie jakieś doświadczenie z temperatura silnika na poszczególnym oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...