luki21 0 Napisano 21 Listopada 2006 sprawny układ kierowniczy to podstwa we władku pozornie wygląda nieciekawie do zrobienia ale chwila zastanowienia i jest juz wszystko jasne!!! tak jak w twoim przypadku gdy masz tak mało mtg to jesli posiadasz tylko standardowy luz to zaczynasz w pierwszej kolejności od regulacji za pomocą śruby z prawej strony przekładni kierowniczej! jesli zauwazsz ze to nie pomaga mozesz delikatnie dokręcic śrube przykierownicy (nad stacyjką dociśniesz wtedy wałek bardziej do łożyska) a jesli to nadal nie pomoże to nie pozostaje ci nic innego jak wykrecenie całej kolumny i zabranie sie do dzieła! jak juz masz ja rozebraną to mozesz zrobić go na kilka sposobów albo tak jak ja to zrobiłem czyli mając juz kolumne na "stole" wymieniłem prawie wszystko czyli ślimaka ; ślimacznice oba łożyska; uszczelniacze cały wałek; oraz załozyłem nową śrube regulacyjną (jest taka w Żuku) lub mozesz zrobic to po swojemu i wymienić to co zasługuje juz na wymiane... najcześciej są to właśnie elementy przekładni ślimakowej ale moim zdaniem cięzko stwierdzić czy jakiś element jest już zużyty dopóki nie ma sie w ręku nówki i starego do porównania.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre 0 Napisano 22 Listopada 2006 Witam. Mam pytanie, czy komuś z was podczas eksploatcji władka zaczeło przybywac oleju w silniku i czy ktoś z was bawił sie przy wynianie simeringów w pompie roboił to ktoś z was osobiście. Czekam na rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 22 Listopada 2006 Jaka pompa Tobie puszcza? I czy olej przybywa rzadszy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Listopada 2006 no miras to jasne ze paliwowa i ropa (lub orężada) dostaje mu sie do oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 22 Listopada 2006 Paliwowa- wiadomo, ale która ? zasilająca, czy główna?, pewnie będzie to zasilająca, a na głównej należałoby uszczelnienie wymienić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andre 0 Napisano 23 Listopada 2006 Przez pare latek oranżada a od roku ruska i patrze a tu mi ostatnio oleju przybywa i zwiększyło sie zużycie paliwa chla jak zetor i się zastanawiam czy to czasem simeging mi nie poszedł mósze to zrobić i się pytam czy ktoś z was tego nie robił osobiście, ja jeszcze tam rąk nie wsadzałem. Czekam na wskazówki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 23 Listopada 2006 podnoszenie sie stanu oleju jest w t-25 spowodowane dostawaniem sie paliwa do misy olejowej.najczestrzatego przyczyna jest zuzycie sie uszczelniaczy w pompie paliwowej(sprawdz czy w pompie tam gdzie powinien byc olej nie masz ropy).inna przyczyna moze byc przeciskanie sie paliwa przec pierscienie na tlokach.moga byc juz zuzyte pierscienie i poprostu niema wystarczajacej kompresji , zeby w kazdym cyklu nastepowal zaplon(najczestszym objawem tego jest to ze traktor jest slabszy i moze kopcic bialym dymem(bialy dym swiadczy wlasnie o niespalaniu ropy na ktoryms z cylindrow)).czasem gdy poluzuje sie pompa wtryskowa to przestawia sie zaplon i tez nie bedzie wtrysku wtedy kiedy trzeba i nie bedzie spalal ropy.u ciebie podejrzewalbym w pierwszej kolejnosci nieszczelna pompe wtryskowa, gdyz oranzada ma to do siebie ze powoduje twardnienie uszczelniaczy , i szybsze sie ich zuzywanie.naprawy pompy wtryskowej w warunkach domowych raczej niepolecam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 23 Listopada 2006 szukam użytkowników T-25 z pneumatyką prosze o zgłoszenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 23 Listopada 2006 (najczestszym objawem tego jest to ze traktor jest slabszy i moze kopcic bialym dymem(bialy dym swiadczy wlasnie o niespalaniu ropy na ktoryms z cylindrow) Z tego co ja wiem to niespalenie ropy jest objawem czarnego dymu a nie białego! A biały dym spotyka sie w silnikach nie dotartych lub zacieranych! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 23 Listopada 2006 Jeszcze nie mam zainstalowanej inst. pneum. ale tym tematem jestem zainteresowany, taką instalację chcę zamontować. A jeśli chodzi o kolor spalin to ja twierdzę, że czarny dym z komina naszego typu traktorka jak i innych maszyn świadczy o dużym spalaniu paliwa, a kolor biały dymu wydobywającego się z tłumika świadczy właśnie, że paliwo jest słabo lub wogóle nie spalane. Łatwo to zauważyć gdy uruchamiamy silnik zimą i przy pierwszych obrotach rozrusznika z tłumika wydobywa się biały dym, przy tym nisko się ściele i ma ten dym spcecyficzny zapach (paliwa). Dopiero jak silnik zaskoczy to dym z tłumika jest koloru ciemnego.Pozdrawiam użytkowników T25. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 23 Listopada 2006 na polchacie jest czat o maszynach rolniczych.,mozna sie tez tam dowiedziec ciekawych zeczy.http//www.polchat.pl/chat/?room=maszyny+rolnicze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 23 Listopada 2006 uruchamiamy silnik zimą i przy pierwszych obrotach rozrusznika z tłumika wydobywa się biały dym, przy tym nisko się ściele i ma ten dym spcecyficzny zapach (paliwa). Dopiero jak silnik zaskoczy to dym z tłumika jest koloru ciemnego. No to sam sobie odpowiedziałeś że biały dym się pojawia przy zapalaniu! A to jest powodem pracowania silnika na pół sucho, bo olej scieknie. A ze pózniej jest czarnawy dym to powód mtg i zużycia silnika! bo ja przy swoim jak ciągam 3 skiby to rzadnego dymku nie mam. A ten ciągnik nic innego nie widział niż ON, a dodam że jeszcze ulepszacze do oleju dolewam! a ilość mtg to śmieszna w porównaniu do innych! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 24 Listopada 2006 miras z calym szacunkiem.popatrz czasem jak ciagaja jakis traktor, albo dlugo go "piluja" a bialy dym wali caly czas.przeciez w jednym i w drugim wypadku pompa olejowa pracuje, wiec smarowany jest.rozpylony olej napedowy wymieszany z powietrzem i niespalony ma wlasnie bialawy kolor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 24 Listopada 2006 Miras. Czy wiesz jaki kolor mają spaliny (kolor dymu) silnika spalającego olej silnikowy ? Z tego co czytam to wogóle się nie orientujesz. Takie spaliny mają kolor niebieskawy a nie czarny czy biały, Natomiast jeśli jak podajesz silnik twego traktorka nie puszcza wogóle dymu to wypada się tylko cieszyć gdyż to świadczy o bardzo dobrym stanie silnika i jego instalacji paliwowej. Mnie też się tak wydawało, że mój ciągnik nie puszcza dymu do czasu dopóki siedziałem za kierownicą traktorka, a gdy stałem z boku i przyglądałem się jak pracuje tym ciągnikiem syn to wtedy dopiero zobaczyłem czarny dym wydobywający się z tłumika. jego intensywność zależała od obciążenia. Miras - sam pomyśl - cilnik T25 ma stosunkowo duże spalanie ropy, nie ma w nim żadnego katalizatora , wobec tego gdzie się podziewają sadze ze spalania ON ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 24 Listopada 2006 Mnie też się tak wydawało, że mój ciągnik nie puszcza dymu do czasu dopóki siedziałem za kierownicą traktorka, a gdy stałem z boku i przyglądałem się jak pracuje tym ciągnikiem syn to wtedy dopiero zobaczyłem czarny dym wydobywający się z tłumika. jego intensywność zależała od obciążenia. Miras - sam pomyśl - cilnik T25 ma stosunkowo duże spalanie ropy, nie ma w nim żadnego katalizatora , wobec tego gdzie się podziewają sadze ze spalania ON ? Duże zużycie to troche ma, ale z tym co ja ciągam to mu wybaczam bo miałem c360 to owiele wiecej paliła! A z dymem to z daleka w biały dzień widać tylko smugę ciepła z rury wydechowej.( Ja ciągle nie jeżdzę ciągniczkiem, wiec mam porównanie) Z niebieskim dymem to się zgodze lecz i tak z daleka wygląda na czarny! Ale z dymieniem to zależy dużo od paliwa bo jeżdziłem latem na ON zimowej to troche dymił a jak wziąłem z beczki ON letnie to nie dymił! Biały dym oznacza dobre spalanie w tego typu starych silknikach, a nie niepalenia na jeden cylinder! Jeśli nie wierzycie to idzie na giełde do pierwszego właściciela mercedesa 123 lub 124 i jak bedzie dymił na biało to gość wam wytłumaczy że to dobrze! Sadze nie wystepują przy dobrym spalaniu, to znaczy dostateczna ilość tlenu i temperatura, która jest wynikiem kompresji! A ja nie mam porównania z dymami innymi niż z ON, bo moje disle tylko na tym śmigają! A ja zadowolony jestem z Władka i go sobie bardzo chwale Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 26 Listopada 2006 Potrzebuje dzwignie do blokady mechanizmu rożnicowego! Czy wiecie gdzie w pobliżu Wrocławia jest sklep z tego typu artykułami? lub czy ktoś mógł by mi kupic to i wysłać? Niepotrzebuje tego teraz! Oraz potrzebuje te dzwignie do lanc z tyłu od wałka którego siłownik obraca! Tam jest wieloklin! lub czy ktoś to regenerował? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 27 Listopada 2006 przeciez w Żmigrodzie masz taki sklep kierownik Adam Ładowski Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 27 Listopada 2006 przeciez w Żmigrodzie masz taki sklep kierownik Adam Ładowski Wiem bo kupowałem u niego wałek pośredni do skrzyni biegów, ale to około 60 km dodatkowych w jedną strone! A co do tych lanc to ktos to robił? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jujek 0 Napisano 28 Listopada 2006 chce se kupić rusa co mi poradzicie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Listopada 2006 Kupuj!!!!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 28 Listopada 2006 no jasne podaj jeszcze co masz zamiar nim robić i do czego Ci taki mały ciągniczek a bedzie juz wszystko ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 28 Listopada 2006 Wcale nie taki mały, Luki, małe jest piękne Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras 0 Napisano 28 Listopada 2006 chce se kupić rusa co mi poradzicie Jak masz zamiar kupic ten ciągnik to masz bardzo dobry pomysł! Jest to ciągnik podobny do c330, a dodam że nawet lepiej daje sobie rade! Ten ciągnik wymaga troche pracy, jeśli kupujesz taki jaki oryginał był przywożony do Polski! Jak go poszerzysz, obniżysz i zrobisz zaczepy do maszyn i przyczepy to gwarantuje że bedziesz lepiej zadowolony od właściciela c330! Cena jego jest nie wygórowana, i w lepszym stanie kupisz t25 w cenie 10000zł niż jakiegoś ciapka! Awaryjnośc jest mała, cześci tanie oraz paliwożerny to on nie jest! Ja mam go już 19 lat, jestem z niego bardzo zadowolony, i mam nadzieje że ty też z niego bedziesz zadowolony! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
młody17 0 Napisano 1 Grudnia 2006 Jeśli chcesz kupić T-25 to zrób to bo to dużo lepszy wybór niz C-330 (wiem z własnego doświadczenia) Orałem przed trzema tygodniami 1ha pozostałości po ogórkach i szczeże byłem ździwiony nigdy wcześniej nie orałem na 3*25 tylko zawsze 2. Przed tym kupiłem mu opony i co najważniejsze 11,2 czyli orginalne takie jak do tego traktorka:) I musze powiedzieć że jest dużo mocniejszy niż na wcześniejszych (od C-330). Jak już powiedziałem orałem zaraz po tych ulewnych deszczach gdy wieżchnia warstwa ziemi była bardzo mokra (błotko) i szedł na głębokości ok.20-22cm na glebie 4 klasy. Tak, więc uważam że ten ciągniczek jest dużo lepszy niż polski C-330 choc Ruskie:)U mnie na 5 ha spisuje sie idealnie, ale i tak przymieżam sie do kupna drugiego noweg braciszka ponieważ powiększam gospodarstwo:) Nie zastanawiaj sie tylko - bierz!!! Pozdrówka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcian 0 Napisano 1 Grudnia 2006 Biały dym to wynik niedopalanego paliwa, nie traci Ci ciągniczek na mocy, najprawdopodobniej najwyzszy czas wyczyścić filtr powietrza, przytknijcie mu ręką rurę od powietrza a zobaczycie co się będzie działo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach