Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zakładaj żadnych uszczelek pod głowicę i głowicy się nie planuje tyko dociera do cylindra 100%,że będzie ok. Co do zaworów sprawdź ich stan i prowadnic jak trzeba to wymień.

 

Czyli jak ją dotrzeć ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Gdzie mogę kupić regulator napięcia taki montowany w kabinie pod licznikiem od motogodzin ? Na allegro nie ma i w sklepach też. Może ktoś ma jakąś stronę lub zna kogoś kto by miał coś takiego. Mam w swoim z poloneza (kupiłem władka nie dawno i był z takim regulatorem i chyba nie działa bo akumulator co chwilę rozładowany a dopiero co założony nowy.) Proszę o pomoc. Dziękuję z góry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Głowicę w rowku smarujesz pastą do docierania zaworów ,nakładasz na zdjęty cylinder i bez większego nacisku obracasz wprawo-lewo parę minut i i sprawdzasz czy wszędzie jest jednakowy ślad dotarcia jak trzeba powtarzasz.

 

Do @witek posiadam regulator nie używany nie wiem czy o taki ci chodzi jutro wstawię fotę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Głowicę w rowku smarujesz pastą do docierania zaworów ,nakładasz na zdjęty cylinder i bez większego nacisku obracasz wprawo-lewo parę minut i i sprawdzasz czy wszędzie jest jednakowy ślad dotarcia jak trzeba powtarzasz.

 

Do @witek posiadam regulator nie używany nie wiem czy o taki ci chodzi jutro wstawię fotę.

Moja glowica ma prawie 30lat i jeszcze dobra, ale mógłbym ją docierać do u... śmierci.Zawory oryginalne i jeszcze nie ruszane.Zawsze można kupić nową, bo za tą cene nie opłaci się głowicy remontowac.Ale na pewno tyle nie wytrzyma co stara.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@wiarus ,o co Tobie chodzi bo nie rozumiem ?

Po prostu głowica byla wielokrotnie odkręcana i nie pomogło jej żadne docieranie , a uszczelka pomogła. Szkoda mi było takiej głowicy, gdzie zawory po tylu latach nie puszczaly ropy wlanej do otworów kolektora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolego WIARUS

Czy dużo jest kombinacji przy przełożeniu wajchy zmiany biegów z pojedyńczej na podwójną . Bardzo mnie wkurza przekładanie jej przy manewrach przód tył. Co musiał bym dokupić do takiej operacji.

Zaślepienie dziury w śrubie powrotu przelewu do filtra pomogło. Tak jak poradziliście zaślepiłem dziurę (miała 5 mm ) i wywierciłem w zaślepce wiertłem 1 mm . Teraz chodzi przy orce jak rakieta a był krucho max obroty 1500 i górkę widział wcześniej ode mnie.Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

 

 

Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zl

BOLO 11

Aby nie pisać sciągnąłem gotowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

 

 

Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zl

BOLO 11

Aby nie pisać sciągnąłem gotowe.

 

No a co z wodzikiem , trzeba wymieniać ?. Bo sprzedawca mówił że można podrasować ten o jest( w grę wchodził by PRZESPAWANIE)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...

Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka.

 

 

Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zl

BOLO 11

Aby nie pisać sciągnąłem gotowe.

 

No a co z wodzikiem , trzeba wymieniać ?. Bo sprzedawca mówił że można podrasować ten o jest( w grę wchodził by PRZESPAWANIE)

 

Nic nie trzeba robić tylko wykrecasz starą wierzyczke i zakładasz nową zdwiema wajchami i tyle nic wiecej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest ?/ Po wymianie calej gory silnika ciagnik dalej troche kopci z odmy ale tylko jak sie rozgrzeje do 80-90 stopni silnik dotarty ale jak jest zimny to znaczy od 0-70 stopni nic nie leci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie 90 stopni osiągam przy upałach ponad 30 stopni i przy rotayjnej. teraz max 60 trzeba się naprawdę postarać żeby tyle było/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może zły kąt początku wtrysku. A jak z pracą nie słychać stuków ze środka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się nie dziw ,że temperatura jest wyższa ,opał ma większą temperaturę spalania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak skasować luz na gałce biegów przód-wsteczny ?

Nie ma na to recepty. Trzeba rozebrać wieżyczkę a nawet ściągnąć pokrywę skrzyni zobaczyć co się wypracowało.Napawać wodziki albo wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Kolega chyba przegrzał swoją maszynę i prawdopodobnie pękła mu glowica i trzeba bedzie wymienic chyba tez cylindry ale głowicę trzeba bedzie kupić nową i drugą do regeneracji czy obie nowe . I cisnienie oleju ma dobre to chyba wału ani nic nie trzeba ruszać ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak skasować luz na gałce biegów przód-wsteczny ?

Nie ma na to recepty. Trzeba rozebrać wieżyczkę a nawet ściągnąć pokrywę skrzyni zobaczyć co się wypracowało.Napawać wodziki albo wymienić.

może poluzował się wkręt mocujący gałkę do wałka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wysłalem ci foto na PW ale nic nie odpowiedziałeś , mam jak na fociehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccb45954939b0e34.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...