piotrek1990 0 Napisano 4 Października 2010 Nie zakładaj żadnych uszczelek pod głowicę i głowicy się nie planuje tyko dociera do cylindra 100%,że będzie ok. Co do zaworów sprawdź ich stan i prowadnic jak trzeba to wymień. Czyli jak ją dotrzeć ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2010 0 Napisano 4 Października 2010 Witam. Gdzie mogę kupić regulator napięcia taki montowany w kabinie pod licznikiem od motogodzin ? Na allegro nie ma i w sklepach też. Może ktoś ma jakąś stronę lub zna kogoś kto by miał coś takiego. Mam w swoim z poloneza (kupiłem władka nie dawno i był z takim regulatorem i chyba nie działa bo akumulator co chwilę rozładowany a dopiero co założony nowy.) Proszę o pomoc. Dziękuję z góry. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 4 Października 2010 Głowicę w rowku smarujesz pastą do docierania zaworów ,nakładasz na zdjęty cylinder i bez większego nacisku obracasz wprawo-lewo parę minut i i sprawdzasz czy wszędzie jest jednakowy ślad dotarcia jak trzeba powtarzasz. Do @witek posiadam regulator nie używany nie wiem czy o taki ci chodzi jutro wstawię fotę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 4 Października 2010 Głowicę w rowku smarujesz pastą do docierania zaworów ,nakładasz na zdjęty cylinder i bez większego nacisku obracasz wprawo-lewo parę minut i i sprawdzasz czy wszędzie jest jednakowy ślad dotarcia jak trzeba powtarzasz. Do @witek posiadam regulator nie używany nie wiem czy o taki ci chodzi jutro wstawię fotę.Moja glowica ma prawie 30lat i jeszcze dobra, ale mógłbym ją docierać do u... śmierci.Zawory oryginalne i jeszcze nie ruszane.Zawsze można kupić nową, bo za tą cene nie opłaci się głowicy remontowac.Ale na pewno tyle nie wytrzyma co stara. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 5 Października 2010 @wiarus ,o co Tobie chodzi bo nie rozumiem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2010 0 Napisano 5 Października 2010 kopik i jaki masz regulator? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 5 Października 2010 @wiarus ,o co Tobie chodzi bo nie rozumiem ?Po prostu głowica byla wielokrotnie odkręcana i nie pomogło jej żadne docieranie , a uszczelka pomogła. Szkoda mi było takiej głowicy, gdzie zawory po tylu latach nie puszczaly ropy wlanej do otworów kolektora. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 5 Października 2010 Witam Kolego WIARUS Czy dużo jest kombinacji przy przełożeniu wajchy zmiany biegów z pojedyńczej na podwójną . Bardzo mnie wkurza przekładanie jej przy manewrach przód tył. Co musiał bym dokupić do takiej operacji. Zaślepienie dziury w śrubie powrotu przelewu do filtra pomogło. Tak jak poradziliście zaślepiłem dziurę (miała 5 mm ) i wywierciłem w zaślepce wiertłem 1 mm . Teraz chodzi przy orce jak rakieta a był krucho max obroty 1500 i górkę widział wcześniej ode mnie.Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 5 Października 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zlBOLO 11Aby nie pisać sciągnąłem gotowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 6 Października 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zlBOLO 11Aby nie pisać sciągnąłem gotowe. No a co z wodzikiem , trzeba wymieniać ?. Bo sprzedawca mówił że można podrasować ten o jest( w grę wchodził by PRZESPAWANIE) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 6 Października 2010 Koledzy od dłuższego czasu nurtuje mnie jedna rzecz a mianowicie czy da się przerobić T25 który ma jeden lewarek od biegów na dwia lewarki??? Bo wydaje mi się że można bo to jest taka sama kopułka tylko z dwoma lewarkami...Ale prosze was o podzielenie się waszymi doświadczeniami. Może ktoś z was już tak przerobił Władka. Ja przerabiałem tego lata i super sie sprawdza duzo lepiej i szybciej sie zmienia biegi i co najwazniejsze przestaly mi sie blokowac . Wymiana jest prosta sciagasz podloge o dkrecasz wierzyczke i zakladasz nową . Można przerobic starą ale to duzo roboty i sie nie oplaca. Nowa gotowa wierzyczka do załozenia kosztuje okolo 100-120zl . Ja zaplacilem za swoja 115zlBOLO 11Aby nie pisać sciągnąłem gotowe. No a co z wodzikiem , trzeba wymieniać ?. Bo sprzedawca mówił że można podrasować ten o jest( w grę wchodził by PRZESPAWANIE) Nic nie trzeba robić tylko wykrecasz starą wierzyczke i zakładasz nową zdwiema wajchami i tyle nic wiecej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 11 Października 2010 Co jest ?/ Po wymianie calej gory silnika ciagnik dalej troche kopci z odmy ale tylko jak sie rozgrzeje do 80-90 stopni silnik dotarty ale jak jest zimny to znaczy od 0-70 stopni nic nie leci Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2010 0 Napisano 12 Października 2010 ja u siebie 90 stopni osiągam przy upałach ponad 30 stopni i przy rotayjnej. teraz max 60 trzeba się naprawdę postarać żeby tyle było/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 12 Października 2010 Może zły kąt początku wtrysku. A jak z pracą nie słychać stuków ze środka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 13 Października 2010 mi taką temperaturę osiąga taką przy orce na głeboko okolo 2.5 godziny orania . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 13 Października 2010 Na opale czasem nie jeździsz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Października 2010 Na opale czasem nie jeździsz? Zawsze tylko napedowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 14 Października 2010 To się nie dziw ,że temperatura jest wyższa ,opał ma większą temperaturę spalania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 14 Października 2010 Sorry ,nie ie powinno być "to się nie dziw ,że temp.wzrasta" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubuś1597156799 0 Napisano 16 Października 2010 jak skasować luz na gałce biegów przód-wsteczny ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 16 Października 2010 jak skasować luz na gałce biegów przód-wsteczny ?Nie ma na to recepty. Trzeba rozebrać wieżyczkę a nawet ściągnąć pokrywę skrzyni zobaczyć co się wypracowało.Napawać wodziki albo wymienić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 17 Października 2010 Mój Kolega chyba przegrzał swoją maszynę i prawdopodobnie pękła mu glowica i trzeba bedzie wymienic chyba tez cylindry ale głowicę trzeba bedzie kupić nową i drugą do regeneracji czy obie nowe . I cisnienie oleju ma dobre to chyba wału ani nic nie trzeba ruszać ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 17 Października 2010 jak skasować luz na gałce biegów przód-wsteczny ?Nie ma na to recepty. Trzeba rozebrać wieżyczkę a nawet ściągnąć pokrywę skrzyni zobaczyć co się wypracowało.Napawać wodziki albo wymienić.może poluzował się wkręt mocujący gałkę do wałka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek2010 0 Napisano 20 Października 2010 kopik co z tym regulatorem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 20 Października 2010 Wysłalem ci foto na PW ale nic nie odpowiedziałeś , mam jak na fociehttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ccb45954939b0e34.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach