Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie co to może być wiosną gasł mnie władek po wyjezdzie z garażu wymieniłem filtry posprawdzałem przewody paliwowe od zbiornika i nadal gasł popukałem pokombinowałem i było dobrze do teraz i teraz znowu gaśnie po kilkunastu sekundach po odpaleniu, popompuje pompką i zaskoczy i dopompuje puki nie złapie obrotów równych i potem cały dzien nie ma problemu ale jakaś przyczyna musi być mam ok 5 tyś motogodzin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego WIARUS

Znasz może dobrego pompiarza do Władka?

Polecam w Siewierzu ul chyba Strażacka tel 604574269 .Jest też dobry w Zawierciu,ale tam nie robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co to może być wiosną gasł mnie władek po wyjezdzie z garażu wymieniłem filtry posprawdzałem przewody paliwowe od zbiornika i nadal gasł popukałem pokombinowałem i było dobrze do teraz i teraz znowu gaśnie po kilkunastu sekundach po odpaleniu, popompuje pompką i zaskoczy i dopompuje puki nie złapie obrotów równych i potem cały dzien nie ma problemu ale jakaś przyczyna musi być mam ok 5 tyś motogodzin

Wymień pompę zasilającą(nie mylić z pompką ręczną). Prawdopodobnie cofa zawór.Nie opłaca się wymieniać samego zaworu bo pompka tania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do którego wyjścia hydrauliki podłączacie wyjście zewnętrzne np do kiprowania? Ja dałem do tego z lewej strony i mi podnosi ale nie opuszcza dopiero jak zgaszę traktor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam szybkie pytanie i chcę szybka odpowiedź !

Nie wiem ile kupić litrów oleju do władymirca t-25 ? wie ktoś .

Proszę ewentualnie szybko na gg: 4949918

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego BOLO11 nadal nie działają światła stopu i klakson, sprawdziłem miernikiem napięcie i na jednym z bezpieczników nie było nic, sprawdziłem ten bezpiecznik i jest odpowiedzialny za to co nie działa, szukałem w stacyjce tak jak mi podpowiedziałeś, znalazłem ten przewód ale też nie było na nim napięcia....

ale to w tym momencie mniej ważne, władek "stanął, nie dostaje paliwa, pompuje ręcznie i wraca do baku powrotem(mam wężyk przeźroczysty) podczas pompowania nie tworzy się ciśnienie i ciągle lekko chodzi pompka, nawet próbowałem na zaciąg i nic, ok pół roku temu wymieniałem pompę zasilającą, znowu by padła czy to wina pompy wtryskowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego BOLO11 nadal nie działają światła stopu i klakson, sprawdziłem miernikiem napięcie i na jednym z bezpieczników nie było nic, sprawdziłem ten bezpiecznik i jest odpowiedzialny za to co nie działa, szukałem w stacyjce tak jak mi podpowiedziałeś, znalazłem ten przewód ale też nie było na nim napięcia....

ale to w tym momencie mniej ważne, władek "stanął, nie dostaje paliwa, pompuje ręcznie i wraca do baku powrotem(mam wężyk przeźroczysty) podczas pompowania nie tworzy się ciśnienie i ciągle lekko chodzi pompka, nawet próbowałem na zaciąg i nic, ok pół roku temu wymieniałem pompę zasilającą, znowu by padła czy to wina pompy wtryskowej

Wygląda na to że masz zatkane filtry,odstojnik lub przewód ssący.Bo zrozumiałem że się nie zapowietrza a pompa zasilająca nie dostaje paliwa.

Odpisz czy się nie myliłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do którego wyjścia hydrauliki podłączacie wyjście zewnętrzne np do kiprowania? Ja dałem do tego z lewej strony i mi podnosi ale nie opuszcza dopiero jak zgaszę traktor.

 

i jak moja sprawa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kolego BOLO11 nadal nie działają światła stopu i klakson, sprawdziłem miernikiem napięcie i na jednym z bezpieczników nie było nic, sprawdziłem ten bezpiecznik i jest odpowiedzialny za to co nie działa, szukałem w stacyjce tak jak mi podpowiedziałeś, znalazłem ten przewód ale też nie było na nim napięcia....

Witam kolegę

Przede wszystkim kluczyk do stacyjki musi być włożony do końca . Otwórz jeszcze raz do stacyjki i sprawdź czy masz +12V ( plus ) na przewodzie który przychodzi bezpośrednio z akumulatora i zasila całą stacyjkę ( to ten najgrubszy i w kolorze niebieskim)Ale jak ci pali na kluczyk to najprawdopodobniej masz tam ten plus. W takim wypadku nie podaje ci styk w stacyjce aby być pewnym tej diagnozy to weź kawałek przewodu i zrób mostek (połącz) od tego grubego niebieskiego do szarego i wtedy sprawdz ,powinno działać . Nowa stacyjka około 25 zeta.Napisz czy miałem rację .Pozdrawiam i życzę sukcesu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do którego wyjścia hydrauliki podłączacie wyjście zewnętrzne np do kiprowania? Ja dałem do tego z lewej strony i mi podnosi ale nie opuszcza dopiero jak zgaszę traktor.

 

i jak moja sprawa?

Suwaki rozdzielacza są identyczne i powinny tak samo pracować. Jeżeli miałeś problemy z rozdzielaczem i przemieniłeś przewody , to najlepiej teraz wymienić cały rozdzielacz,bo może się coś blokuje.Można oczywiście naprawiać rozdzielacz, ale za efekty nie ręczę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich! Mam pytanie związane z elektryką w T25, a mianowicie światła. Otóż robi mi zwarcie i kable się topią, wszystkie światła dwie lampy przednie, dwie boczne i tylne są podłączone na jednym kablu wyprowadzonym z puszki bezpiecznikowej czyli spod bezpiecznika. I nie mam pojęcia czy kable za cienkie (kable są z przewodu elektrycznego), kiedy włączę światła przełącznikiem to świecą chwile, czasem nawet świecą a czasem i nagle światła gasną i chmura dymu spod przełącznika lub z spod maski, kiedy otwieram maskę patrzę a tam kabel jest wtopiony w kabel. Czyżby było za duże natężenie prądu i przewody się grzeją i topią się lub wtapiają się w siebie? Proszę o podpowiedzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam mam pytanie jakie mogą być przyczyny wracania paliwa do zbiornika?

W pompie zasilającej - jak w każdej pompie -jest dwa zawory ssący i tłoczący.Jeżeli zawór się zużyje,lub coś pod niego podejdzie wtedy nie trzyma i paliwo wraca do zbiornika.Można wymienić sam zawór albo cała pompkę- nie jest droga. Łatwiej zapalić gdy wcześniej podpompujemy ręczną pompką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co z moim problemem??

Nie jestem elektrykiem ,ale z doświadczenia wiem,ze są dwa pojęcia .Zwarcie, gdy zetkną sie dwa przewody o przeciwnych biegunach.

W twoim wypadku jest chyba żle dobrany przekrój przewodu.Gdy przewód jest za cienki wtedy przy obciążeniu się grzeje.Postaraj się o schemat instalacji i dobierz przekrój przewodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co z moim problemem??

Witam

Kolego moim zdaniem to masz zwarcie na instalacji , przełącznikach lub zbyt duże obciążenie danego przewodu .Piszesz że wszystko idzie jednym przewodem . Przewody do oświetlenia powinny być 1,5mm , obciążalność takiego przewodu to 12A. Pobór prądy jednej żarówki przedniej lampy to około 3,5A . Podaj jaki masz model ciągnika to podeślę ci schemat na piiva. Może też być sprawa zbyt luźnych połączeń skręcanych , sprawdź je ( rozkręć i wyczyść ). Napisz co ustaliłeś spróbuję rozwiązać twój problem. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewody mam z przewodu elektrycznego od kosiarki, coś mu było chyba nie chodził i rozerwałem go i z niego mam przewody, podłączone mam tak że wyprowadzony kabel z puszki bezpiecznikowej na przełącznik świateł (przełącznik mam taki jak jest w polonezie) i do niego kabel od tylnych świateł i przednich, wszystkie skręcenia są dość mocno dokręcone, z wyczuciem i wszystkie wsuwki są nowe. Model Władimirec T25 A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przewód od kosiarki ma max 1mm to troche mało na takie obciążenie . Jutro podeślę ci schemat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Władek powinien mieć regulator napięcia

W jednym modelu jest wbudowany w alternatorze a w drugim jest pod tablicą rozdzielczą ( wskaźniki). Nie pamiętam dokładnie w którym więc nie piszę

Jeżeli jesteś pewny że ten od poloneza jest dobry to nie trzeba kupować a oryginalny przełącznik kosztuje około 4-6 zeta. A wracając do tematu kabla podejdź do sklepu elektrycznego i kup porządny przewód linkowy 1,5mm koszt takiego przewodu to jakieś 1,10 za metr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że w moim jest. Właśnie nie jestem pewny ze jest dobry, kilka razy były na nim zwarcia, raz się topił (kupię nowy dam te 6 zł i będę pewny.) Kabel też kupię, jakiś porządny 1,5mm. Wszystko zaczęło się od tego że mam tylne lampy świateł oryginalne. Ale wejścia się powyrabiały nie dawało masy na żarówkę a później prądu i polutowałem styki. i od tego się zaczęło. Kupie jakieś niedrogie lampy. Są takie fajne po 12 zł od przyczepki samochodowej .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...