Witold 0 Napisano 19 Listopada 2010 Tak tylko ja juz to zmieniałem 3 razy ciągle trafiam na felerną cześć orginalny simering wytrzymał 15 lata a dalej to juz wiadomo niestety takie produkują podróbki...) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalsek4 0 Napisano 20 Listopada 2010 Witam, mam problem ze swoim władkiem a mianowicie braknie mu siły, jak ma ciężej to zchodzi z obrotów np w orce i co mam mu naprawiać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Listopada 2010 Witam, mam problem ze swoim władkiem a mianowicie braknie mu siły, jak ma ciężej to zchodzi z obrotów np w orce i co mam mu naprawiać?Pierwsze,kiedy wymieniałeś filtry paliwa i czyściłeś odstojnik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 20 Listopada 2010 Drugie, przepatrz wszystkie przewody , łączenia przewodów może gdzieś ciągnie powietrze! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafalsek4 0 Napisano 20 Listopada 2010 A więc filtry wymienialem 2 tygodnie temu, odstojnik czyściłem w tamtym tygodniu, to nic niepomogło, przewody szczelne, może pompa wtryskowa potrzebuje regeneracji a może góre silnika trzeba robić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 20 Listopada 2010 Miałem podobne objawy, wypłukałem zbiornik było pełno syfu i ciągle zapychało filtry i odstojnik, wymieniłem zaworek zwrotny z komory sekcji wysokiego ciśnienia i zmieniłem sekcję, pomogło. Sekcję można wymienić bez wymontowania pompy wtryskowej z silnika, starą trzeba rozebrać i zmierzyć średnicę tłoczka ponieważ są z różnym wydatkiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 20 Listopada 2010 Do Witolda. Kup droższy markowy, można simeringi dostać w sklepach z częściami do sam. ciężarowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 21 Listopada 2010 Witam wszystkich . Ostatnio na you tube natknołem się na władymirka z przerobionym rewersem pod lewą rekę wiecie może jak to zrobić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 21 Listopada 2010 A więc filtry wymienialem 2 tygodnie temu, odstojnik czyściłem w tamtym tygodniu, to nic niepomogło, przewody szczelne, może pompa wtryskowa potrzebuje regeneracji a może góre silnika trzeba robić?Gdy silnik bierze olej,to mogą być zużyte pierścienie.Najlepiej w tym wypadku sprawdzić ciśnienie sprężania (bo może również być coś z zaworami), zbadać wtryskiwacze i dopiero brać się za pompę .Proszę nie słuchać rad kolegi i nie robić przy pompie samemu, zwłaszcza gdy się nie ma doświadczenia,Koło pompy powinien robić doświadczony pompiarz, który ma ku temu oprzyrządowanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 21 Listopada 2010 Zgadzam się z wiarusem, za pompę nie radzę się brać samemu jeśli się ty tym nie ma doświadczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 21 Listopada 2010 Pompa we władku jest prymitywna, jak kto zechce wiedzieć jak się to robi udzielę informacji, nie ma co w niej zepsuć.Pompiarze jak wiem z doświadczenia wymieniają tylko sekcję , bez sprawdzenia reszty i do klienta.Przed założeniem nowych pierścieni na tłoki radzę oczyścić dokładnie rowki i otworki, w głowicach zużywają się prowadnice i gniazda. Lepiej wymienić głowice na nową i nie bawić się starą. Proponuje wymienić tłoki i głowice na nowego typu ,ze świecami żarowymi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 21 Listopada 2010 Nikogo nie nakłaniam do wykonywania napraw własnymi siłami, ale wiem że wśród użytkowników władimirców jest spora grupa z umiejętnościami i smykałką do mechaniki. W nawiązaniu do tematu pompy wtryskowej uprzedzam o okresowej konieczności upuszczania paliwa nagromadzonego w kadłubie, ta pompa nie ma rurki nadmiarowej. Nadmiar paliwa z olejem powoduje utrudnioną pracę ciężarków regulatora, zdarzył się przypadek rozbiegania i zniszczenia silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 22 Listopada 2010 Witam szanownych kolegówMam pytanie dotyczące zmiany wieżyczki biegów z pojedynczej na podwójną.Wieżyczkę już kupiłem tylko powiedzcie co mam wkręcić z lewej strony korpusu tejże wieżyczki tam gdzie jest wodzik rewersu , jest tam nagwintowany otwór i za bardzo nie wiem co tam powinno być czy tylko zaślepka czy może jakiś mechanizm zapadkowy do dźwigni rewersu. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 23 Listopada 2010 Witam szanownych kolegówMam pytanie dotyczące zmiany wieżyczki biegów z pojedynczej na podwójną.Wieżyczkę już kupiłem tylko powiedzcie co mam wkręcić z lewej strony korpusu tejże wieżyczki tam gdzie jest wodzik rewersu , jest tam nagwintowany otwór i za bardzo nie wiem co tam powinno być czy tylko zaślepka czy może jakiś mechanizm zapadkowy do dźwigni rewersu. Pozdrawiam Ja tą dziurę zalepiłem sylikonem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 23 Listopada 2010 W tym otworze w wierzyczce jest fabrycznie montowany włącznik blokady. Po prostu kulowy włącznik na kabelku od stacyjki do przekaźnika rozrusznika.Ma za zadanie uniemożliwić odpalenie ciągnika przy włączonym rewersie. Można ten otwór zaślepić krótką śrubą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 23 Listopada 2010 Witam Odkręciłem wieżyczkę i przy okazji pokrywę skrzyni biegów . Wyskakuje mi wsteczny i chciałem zajrzeć . Jest wyrobiony popychacz blokujący . Ale nie o to mi chodzi , po odkręceniu wieżyczki zobaczyłem blachę która jest przykręcona do pokrywy skrzyni jedna śrubą od strony koła rewersu . Chodzi ona luźno i chyba ma za zadanie zabezpieczać przed zakleszczenie skrzyni. Czy przy zmianie na podwójną wieżyczkę mam ja wyrzucić ?Podpowiedzcie czy na podwójnej wieżyczce jest możliwe przełożenie rewersu przód tył bez wybijania biegu na luz , i czy zakleszcza się skrzynia na podwójnej. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Barley_BR 0 Napisano 23 Listopada 2010 Witam Wszystkim.Mam problem z moim Wladimircem.Po odkreceniu przewodow wychodzacych z sekcji pompy wtryskowej spostrzeglem,ze ropa wogole nie wytryskuje.W czym moze tkwic awaria?Filtry nowe oraz caly uklad paliwowy jest szczelny.Dzisiaj zmienilem tez pompke zasilajaca,ale nie dalo to efektu.=-(. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 23 Listopada 2010 Do BOLO 11 Ta blacha pod pokrywą skrzyni biegów to wynalazek jeden w swoim rodzaju.Po prostu był to w niektórych rocznikach wyłącznik- zabezpieczenie przed przypadkowym odpaleniem silnika tak jak wyłącznik w wieżyczce.Sprawna technicznie skrzynia biegów z wierzyczką na dwie wajchy nie zakleszcza się, rewers przełącza się bez zmiany biegu, wystarczy wycisnąc sprzęgło. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bronek 0 Napisano 23 Listopada 2010 Może być w pompie wtryskowej: - źle ustawiona sekcja wysokiego ciśnienia, paliwo nie trafia do właściwych otworków- zużyta sekcja wysokiego ciśnienia,- uszkodzone cięgno do dozatora sekcji,-zużyty zaworek zwrotny od komory sekcji wysokiego ciśnienia,-zlasowały się oringi uszczelniające sekcje w kadłubie pompy. W tym przypadku pompa potrzebuje trochę trochę pieszczot. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 23 Listopada 2010 Do BOLO 11 Ta blacha pod pokrywą skrzyni biegów to wynalazek jeden w swoim rodzaju.Po prostu był to w niektórych rocznikach wyłącznik- zabezpieczenie przed przypadkowym odpaleniem silnika tak jak wyłącznik w wieżyczce.Sprawna technicznie skrzynia biegów z wierzyczką na dwie wajchy nie zakleszcza się, rewers przełącza się bez zmiany biegu, wystarczy wycisnąc sprzęgło. Czyli mam rozumieć że ta blacha jest zbędna przy dwu wajchach i mogę ją wywalić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziksg 0 Napisano 24 Listopada 2010 Jeśli przerabia się skrzynie z jednej na dwie wajchy to tę blachę trzeba wyrzucić bo będzie blokować dźwignie. Taki czujnik zapobiegający przypadkowemu odpaleniu silnika na biegu jest w wielu ciągnikach nawet tych nowych. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Listopada 2010 Witam! Panowie mam problem ze światłami nie wiem o co Kaman! Proszę pomóżcie! A mianowicie kiedyś potopiło mi kable, bolo doradził bym kupił grubszy przewód więc kupiłem 1.5mm. Przełącznik taki fajny wyciągany,prąd pociągnąłem na niego z puszki bezpiecznikowej i kiedy włączę światła to pali mi bezpiecznik, różne robię mam te oryginalne, z drucików robię z tych bezpieczników topikowych dałem taki 16A topikowy i przepaliło go! Czy gdzieś jest zwarcie, czy może za duże natężenie! Proszę o podpowiedzi koledzy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 24 Listopada 2010 Witam! Panowie mam problem ze światłami nie wiem o co Kaman! Proszę pomóżcie! A mianowicie kiedyś potopiło mi kable, bolo doradził bym kupił grubszy przewód więc kupiłem 1.5mm. Przełącznik taki fajny wyciągany,prąd pociągnąłem na niego z puszki bezpiecznikowej i kiedy włączę światła to pali mi bezpiecznik, różne robię mam te oryginalne, z drucików robię z tych bezpieczników topikowych dałem taki 16A topikowy i przepaliło go! Czy gdzieś jest zwarcie, czy może za duże natężenie! Proszę o podpowiedzi koledzy! Definitywnie masz zwarcie i to duże. Sprawdź ponownie instalację którą założyłeś . Wyeliminuj lampy . Odłącz wszystkie zaizoluj końce przewodów i sprawdź same kable . Jeżeli bezpiecznik przeżyje podłącz jedna lampę i ponowna próba . Takim sposobem podłącz pojedynczo kolejne lampy . To najprostszy sposób sprawdzenia gdzie masz zwarcie. Napisz jaki efekt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 24 Listopada 2010 Witam Wszystkim.Mam problem z moim Wladimircem.Po odkreceniu przewodow wychodzacych z sekcji pompy wtryskowej spostrzeglem,ze ropa wogole nie wytryskuje.W czym moze tkwic awaria?Filtry nowe oraz caly uklad paliwowy jest szczelny.Dzisiaj zmienilem tez pompke zasilajaca,ale nie dalo to efektu.=-(.Nie piszesz czy pompka zasilająca daje ciśnienie.Rozumiem że wszystko było sprawne ,a rzecz stała się nagle.Jeżeli jest ciśnienie z pompki,to raczej trzeba sprawdzić pompę wtryskową.Samemu nie radzę robić, chyba że jesteś zaznajomiony z budową-łatwo coś można sknocić.Pozostało jeszcze zapowietrzenie sekcji w wypadku gdy się dostało powietrze do sekcji.Do tego służy śruba na sekcji pomiędzy rurkami wc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 24 Listopada 2010 Definitywnie masz zwarcie i to duże. Sprawdź ponownie instalację którą założyłeś . Wyeliminuj lampy . Odłącz wszystkie zaizoluj końce przewodów i sprawdź same kable . Jeżeli bezpiecznik przeżyje podłącz jedna lampę i ponowna próba . Takim sposobem podłącz pojedynczo kolejne lampy . To najprostszy sposób sprawdzenia gdzie masz zwarcie. Napisz jaki efekt Ok spróbuje, tak jak radzisz! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach