Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam rozrusznik wysokoobrotowy, podłączam prostownik na 10 min i włączam świece na 0.5 minuty i na prostowniku za raz pali nawet w - 25 jak w tamtym roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam ten oryginalny rozrusznik, i to nie jest ten szybko obrotowy, świece też mam ale jak podłączę to mi akumulatory padną , pasowało by mi kable rozruchowe i mam taki akumulator 135 Ah i knota może jak bym dał to by zapalił:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi poniżej - 5 już nie palił i na nowych akumulatorach i kupiłem szybki i teraz 1 akumulator 12 v i do - 15 rakieta , a poniżej pomagam prostownikiem by świeca dobrze nagrzała. Warto kupić 250 zeta litewski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do odpalania. Polecam sprawdzenie wtryskiwaczy, chodzi o rozpylenia paliwa.Z moich doświadczeń wynika że najlepsze są rozpylacze produkcji WZM. Ruskie i indyjskie tanie ale lipa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najłatwiej ale trzeba 2 osoby, koło pasowe na osi i włożyć w szajbę i sinikiem elektrycznym. Nie było zimy by nie zapalił. Tak robiłem puki szybkiego nie kupiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z przedmówcami na temat rozrusznika szybkoobrotowego posiadam tez taki kupiłem go po wypadku jaki miał miejsce w moim gosp wczesniej używałem silnik elekt ale skończyło sie to pęknieciem wątroby i rehabilitacja przez 0,5 roku wiec polecam ale ja mam gorszy problem wczoraj zamarzło mi paliwo a raczej woda nagromadzona w nim po wyczyszczeniu wszystkiego ciągle łapie mi fałszywe powietrze nie wiem gdzie tkwi problem skoro zmieniałem wszystkie podkładki chłodzi i nagle zaczyna przebierać nie wiem czy niezrobić obejscia i opuścić ostojnik i bezposrednio połaczyć węzem z baku do pompy wydaje mi sie ze łapie powietrze przy wyjściu z baku lub ostojnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego co do łapania powietrza to mielem podobny przypadek mysłalem ze gdzies na podkładkach wiec wymieniłem wszystkie podokrecałem na sile i dalej łapał powietrze wiec przyszedł pomysł ominac odstojnik wiec tak zrobiłem ale zaraz sie zasyfił wiec wstawiłem filter paliwowy takie cos jak w maluchu a on dalej łapał powietrze to wymieniłem rurke co w baku co w srodku jest i jest git moja rada taka wez włoz przewod do baku podepnij do odstojnika i jesli nie bedzie sie zapowietrzal to wina rurki napisz czy sie udało powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy jest ktos w stanie mi pomoz mam straszny problem bo mam całe głowice w oleju mokre i nie wiem co jest grane jak go kupilem to juz lał wiec zrobiłem remont kapitalny i znowu leje co mu dolega

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zibi306 sprawdź- uszczelki pod pokrywami zaworów ewentualnie dokręć pokrywy,źle założone uszczelki osłon lasek popychaczy zaworów lub zlasowane, uszczelki pomiędzy cylindrami a kadłubem być może trzeba planować kadłub.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie.

Mam klopot z moim Wladziem.Dzis naprawialem naped pompy podnosnika.Po zmontowaniu wszyskiego podnosnik dzialal mi przez jakies 10 min a pozniej ponownie przestal dzialac.Po ponownym zdjeciu napedu pompy podnosnika spostrzeglem,ze kolo zebate,ktore znajduje sie wewnatrz nie kreci sie,a po zgaszeniu silnika mozna nim reka na boki machac..Odkrecilem dekielek z lewej strony.Gdy wloze do niego reke i przycisne te kolo zebate w prawa strone to wtedy zazebia,ale gdy puszcze to znowu sie cofa w lewo i nie napedza.Jak mozna zlikwidowac te usterke?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka! Z miłą chęcią bym Ci pomógł ale nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło, nie miałem kłopotów z rozdzielaczem a po za-tym nie znam się na tym!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam takie koło na pas płaski średnicy takiej jak ruskiego roweru 28 cali wspawana oś zakończona przetknięciem co wkłada się w śrubę koła na wale, najlepiej wyciąć w niej tak że jak silnik zapali to wypcha oś. Jedna osoba napina pas s( silnik na wózku) a druga włacza i jak rozkręci to wciśnie odprężnik i tyle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Barley-BR wyjaśnij z którym trybkiem masz problem: ten trybek w zewnętrznej obudowie napędu pompy ze sprzęgłem do włączania napęd czy z trybkiem znajdującym się wewnątrz łącznika pomiędzy skrzynią biegów a silnikiem.

W przypadku naprawy sprzęgiełka i wymiany trybka sprawa jest prosta. W przypadku wymiany trybka napędu pompy hydraulicznej wewnątrz obudowy trzeba się trochę napracować. Kolejność postępowania : 1- rozjechać ciągnik -odłączyć silnik wcześniej wymontowując pompę z napędem zewnętrznym-rozłączyć łącznik wałków sprzęgłowych ,2- wymontować wałek widełek wyciskowych sprzęgła,3- wymontować 5 śrubek M6, 4- wymontować wspornik łożyska wyciskowego sprzęgła wkręcając w otwory technologiczne 2 śruby M6 x50. 5- wyciągnąć resztę obudowy wraz z trybkiem i łożyskami wkręcając w otwory technologiczne śrubki M6 x 70. Możesz mieć problem z zakupem dużego oringa do uszczelnienia obudowy. W tym napędzie bardzo szybko zużywają się łożyska a w wałku trybka simeringi wycinają rowki. Montaż w kolejności odwrotnej. Przy okazji sprawdź luz wałka sprzęgłowego w skrzyni biegów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj problem wiaze sie z trybem znajdujacym sie miedzy skrzynia a silnikiem.Dziekuje za wskazowki:).Szkoda,ze nie ma innej metody,bo zapowiada sie sporo roboty.Czy ktos z was mial podobna sytuacje?Ile czasu zajmie taki zabieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie świeca żarowa, która jest w głowicy to ona jest umieszczona w kanale dolotowym,czy w komorze spalania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie powinna być w komorze spalania, chociaż nie ściągałem jeszcze głowicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja też jeszcze nigdy nie otwierałem góry silnika, dlatego się pytam, może ktoś wie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wydaje mi się że w kanale dolotowym gdyż jak palisz to podgrzewasz świece i do kolektora ssącego zasysane jest ciepłe powietrze. Nie wiem czy tak jest może się myle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy w starszych typach T-25 świeca żarowa jest w kolektorze dolotowym. Dobrze ją widać po podniesieniu maski dochodzi do niej gruby kabel zasilający.

W nowszych świece są dwie i siedzą w głowicach, nagrzewają bezpośrednio komory spalania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...