rolnik 1973 0 Napisano 10 Stycznia 2011 Ja mam Jubane drugi rok. Polecam, kręci dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Stycznia 2011 U mnie Jubana kręci już drugi sezon zajebiście:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam! To mówicie Panowie że Jubana? Bo ja też mam zamiar kupić, patrzyłem na allegro.pl od 250- 300 zł są:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik 1973 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Lepiej w sklepie, 290- 310 zl. Na alegro z przesyłką to samo wyjdzie, a w sklepie widać co kupuje się. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam,mam władimirca z 89r,1300mth,od 10lat używany max 5razy do roku,jednak jest ogromny problem z jego zapaleniem,latem czasami się uda,jednak w pozostałych porach roku nie ma szans,zalany jest świeżą ropą,wymienione filtry paliwa,nowy olej,nowy fabryczny rozrusznik i nowe akumulatory190ah,Kręcić kręci ale nie da rady przebić kompresji...Kręce kręce,z tłumika unosi się dym jakby miał zaraz zapalić ale tylko zaczne wbijać wajche odrazu się dusi i cisza,i tak aż do mementu aż padnie akumulator .Także aby odpalić musze rozciągnąć go linką innym ciągnikiem....wtedy puki jest ciepły odpala,ale po kilku godzinach dalej to samo.....Co moge zrobić?Może coś ze świecami nie halo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Witam,mam władimirca z 89r,1300mth,od 10lat używany max 5razy do roku,jednak jest ogromny problem z jego zapaleniem,latem czasami się uda,jednak w pozostałych porach roku nie ma szans,zalany jest świeżą ropą,wymienione filtry paliwa,nowy olej,nowy fabryczny rozrusznik i nowe akumulatory190ah,Kręcić kręci ale nie da rady przebić kompresji...Kręce kręce,z tłumika unosi się dym jakby miał zaraz zapalić ale tylko zaczne wbijać wajche odrazu się dusi i cisza,i tak aż do mementu aż padnie akumulator .Także aby odpalić musze rozciągnąć go linką innym ciągnikiem....wtedy puki jest ciepły odpala,ale po kilku godzinach dalej to samo.....Co moge zrobić?Może coś ze świecami nie halo?Na takim akumulatorze i na oryginalnym ruskim rozruszniku powinien zapalić bez świec i odprężnika.1.Przeczyścić i dokręcić połączenia przewodów- w szczególności klemy.2.Akumulator po dłuższej przerwie w użytkowaniu ciągnika powinien być doładowany za pomocą prostownika.3. Gdy to nie pomoże sprawdzić rozrusznik,może pobierać za dużo prądu(-panewki lub cewka). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Kolego Otik21- z mojego doświadczenia zauważyłem że władzio lubi być szybko kręcony,czego nie da ci oryginalny rozrusznik.U mnie tak było-kręcił a nie zapalił.Wystarczyła wymiana rozrusznika i pali na strzała.A co do ciebie jeszcze to gdy tak rzadko używasz akumulatory to szybko padają i tracą powera.Radze jubane i wystarczy akumulator z osobówki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Akumulatory przed każdą próba zapalenia zawsze ładuje kilkanaście godzin także są na pełnej mocy,zresztą temu je wymieniłem 2 lata temu bo myślałem że stare są za słabe,jednak na nowych dalej jest to samo.klemy i przewody wyczyszczone,zakręcone i zakonserwowane jak należy...Ale właśnie mam takie wrażenie że ten rozrusznik słabo kręci,bo w drugim papaju mam szybkoobrotowy z C-330 bodajże i tam kręci jak szalony i nawet bez odprężnika zapala.Ale wymienie rozrusznik na taki o jakim tu mowa i będzie widać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Kolego Otik-rozrusznik z przekładnią to inna bajka.silnik chce urwać.Akumulatory nawet ładowane kilka dni to gdy długo leżały to i tak dają mało prądu,zwłaszcza gdy mają dwa lata.do jubany wystarczy 70 ah,taki akumulatorek szybko sie ładuje i jest lekki do noszenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Akumulatory przed każdą próba zapalenia zawsze ładuje kilkanaście godzin także są na pełnej mocy,zresztą temu je wymieniłem 2 lata temu bo myślałem że stare są za słabe,jednak na nowych dalej jest to samo.klemy i przewody wyczyszczone,zakręcone i zakonserwowane jak należy...Ale właśnie mam takie wrażenie że ten rozrusznik słabo kręci,bo w drugim papaju mam szybkoobrotowy z C-330 bodajże i tam kręci jak szalony i nawet bez odprężnika zapala.Ale wymienie rozrusznik na taki o jakim tu mowa i będzie widaćNie mam nic przeciwko rozrusznikowi szybkoobrotowemu bo to sprzęt nowszej generacji,ale w twoim przypadku nie musi być konieczna wymiana .Chyba,że nie lubisz majsterkować i nie liczysz się z kosztami.To bardzo prosty w budowie i naprawie rozrusznik. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Koledzy mam pytanie:olej kapie mi z tyłu ciągnika z wałka.Tam jest uszczelniacz,jak go wymienić?Trzeba odkręcać ten kołnierz wokół wałka? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Nie mam nic przeciwko rozrusznikowi szybkoobrotowemu bo to sprzęt nowszej generacji,ale w twoim przypadku nie musi być konieczna wymiana .Chyba,że nie lubisz majsterkować i nie liczysz się z kosztami.To bardzo prosty w budowie i naprawie rozrusznik.Ale o jakim rozruszniku piszesz?Ja mam teraz oryginalny założony tyle że nowy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Mam pytanie jak ustawić zbieżność kół we władku, ponieważ urwał mi sie drożę ten co idzie od jednego koła do drugiego i teraz jest pospawany i uległ troche zmianie i jak ustawić żeby było dobrze ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miras666 0 Napisano 13 Stycznia 2011 w sprawie rozrusznika z przekładnia moge sie wypowiedziec tyle ze zalupilem do c -360 i kreci na naładowanych akumulatorach rewelacyjnie naprawde porownywalnie jak w osobowej toyocie ktora mam a do wladimirca mialem zamiar ten z c-360 zamontowac ale widzac jak swietnie ten z przekladnia kreci to kupie to ruska tez taki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Otik 21Chodzi mi o oryginalny.Mój ma już prawie 30lat i pali na dotyk na mrozie bez odprężnika a świece to mam nie podłączone.Dodam jeszcze że przy takim odpalaniu jak piszesz trzeba sprawdzić czy w pompie jest paliwo(czasem cofa na zaworku).W takim wypadku trzeba podpompować ręczną az będzie słychać w zbiorniku.Wtedy nie traci prądu na podpompowanie.Na takich akumulatorach to można przecież wjechać na rozruszniku do garażu-czego nie polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Koledzy mam pytanie:olej kapie mi z tyłu ciągnika z wałka.Tam jest uszczelniacz,jak go wymienić?Trzeba odkręcać ten kołnierz wokół wałka?Postaw ciągnik z góry - nie trzeba wtedy upuszczać oleju ze skrzyni - włączyć WOM, odkręcić ten kołnierz przy wałku, jeśli łożysko będzie miały luz to je także trzeba wymienić ( luz będzie powodował szybkie zniszczenie uszczelniaczy ). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Koledzy a jaki tam rozmiar uszczelniacza przy wałku? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Mam pytanie jak ustawić zbieżność kół we władku, ponieważ urwał mi sie drożę ten co idzie od jednego koła do drugiego i teraz jest pospawany i uległ troche zmianie i jak ustawić żeby było dobrze ??około 5 mm zbieżność mierzona na obręczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Koledzy a jaki tam rozmiar uszczelniacza przy wałku?cytuję z katalogu rosyjskiego że są dwa 38x58. mam pytanie jaki może być luz poosiowy - na boki - wałka rozrządu ?czym grozi luz poosiowy 4mm ?czy do wymiany wałka i panewek konieczne jest wyjmowanie silnika ? jak go się wymienia ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian1221 0 Napisano 13 Stycznia 2011 witam. widziałem ostatnio na filmiku władka z rewersem zrobionym pod lewą ręke może wiecie jak to zrobić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Mam pytanie jak ustawić zbieżność kół we władku, ponieważ urwał mi sie drożę ten co idzie od jednego koła do drugiego i teraz jest pospawany i uległ troche zmianie i jak ustawić żeby było dobrze ??około 5 mm zbieżność mierzona na obręczy Możesz mi to bardziej wyjasnic krok po kroku bo nie bardzo rozumiem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Mam pytanie jak ustawić zbieżność kół we władku, ponieważ urwał mi sie drożę ten co idzie od jednego koła do drugiego i teraz jest pospawany i uległ troche zmianie i jak ustawić żeby było dobrze ??około 5 mm zbieżność mierzona na obręczy Możesz mi to bardziej wyjasnic krok po kroku bo nie bardzo rozumiem??1.Ustaw ciągnik na równym np. beton.2.Kola ustaw do jazdy na wprost.3.Kredą od wewnętrznej strony na felgach na jednakowej wysokości zaznacz punkty z przodu i tyłu, które połączone dałyby najdłuższą cięciwę.4.Odległość pomiędzy punktami z przodu powinna być mniejsza od tych z tyłu od 1-3mm4.Zbieżność ustawiamy drążkiem poprzecznym.Tymi milimetrami bardzo się nie przejmuj to nie Formuła I. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Otik21 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Otik 21Chodzi mi o oryginalny.Mój ma już prawie 30lat i pali na dotyk na mrozie bez odprężnika a świece to mam nie podłączone.Dodam jeszcze że przy takim odpalaniu jak piszesz trzeba sprawdzić czy w pompie jest paliwo(czasem cofa na zaworku).W takim wypadku trzeba podpompować ręczną az będzie słychać w zbiorniku.Wtedy nie traci prądu na podpompowanie.. To ja nie wiem jak on u CIebie odpala ,chodź przez pierwsze 10lat kiedy był częściej używany wszystko było ok,tylko teraz niechce palić.a co do paliwa to przed każdą próbą odpalenia pompuje takim pypciem także paliwo jest,a co do oryginalnego rozrusznika to co miałbym w nim naprawiać skoro jest nowy? Na takich akumulatorach to można przecież wjechać na rozruszniku do garażu-czego nie polecam. nie bardzo rozumiem?władek ciągle stoi w garażu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Otik 21O tych akumulatorach,to użyłem przenośni.190Ah to potężny zapas energii w stosunku do mocy ciągnika.Takich potężnych akumulatorów teraz się nie stosuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 14 Stycznia 2011 Otik 21O tych akumulatorach,to użyłem przenośni.190Ah to potężny zapas energii w stosunku do mocy ciągnika.Takich potężnych akumulatorów teraz się nie stosuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach