Skocz do zawartości
Eryko.

Ciągnik Władimirec T-25.

Rekomendowane odpowiedzi

Otik 21

Nie dodałem że dokąd sam nie sprawdzisz nie zakładaj z góry ze sprawne.Czasem nawet część ze sklepu jest niesprawna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj otik czasem we władkach brakuje pełnego połączenia elektrycznego pomiędzy akumulatorem a rozrusznikiem większość osób sprawdza stan połączeń klem na akumulatorach i słusznie lecz władek ma dziwne połączenie masy otóż poniżej głównego wył. jest śruba łącząca kabinę z korpusem i zdaża się że tam gubi się masa i jest kabel masowy łączący korpus z głowicą który też trzeba sprawdzić co może dać taki efekt jak u ciebie

trochę żle zrobiłeś kupując zwykły rozrusznik te rozruszniki to naprawdę niewypał morzesz z tego wybrnąć dokładajac jeszcze jeden akumulator podłęczając tak aby na rozrusznik szło 18 wolt a na instalację 12 .

rozrusznikowi to nie zaszkodzi bo to jest silnik szczotkowy bardzo odporny na skoki napięcia . no ale aby to zrobić musisz kumać z elektryką i mieć dodatkowy aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
trochę żle zrobiłeś kupując zwykły rozrusznik te rozruszniki to naprawdę niewypał morzesz z tego wybrnąć dokładajac jeszcze jeden akumulator podłęczając tak aby na rozrusznik szło 18 wolt a na instalację 12 .

rozrusznikowi to nie zaszkodzi bo to jest silnik szczotkowy bardzo odporny na skoki napięcia . no ale aby to zrobić musisz kumać z elektryką i mieć dodatkowy aku.

 

Ten rozrusznik to ja miałem ze starych zapasów:),a co do instalacji to myśle że wszystko z nią ok skoro na ciepłym silniku mi pali i w upalne dni,także na dniach kupuje nowy rozrusznik i zdam relacje czy pomogło,no i dzięki wszystkim za zaintetresowanie i chęć pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Otik 21 Możesz mieć problem z pompą wtryskową lub wtryskiwaczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....Kręcić kręci ale nie da rady przebić kompresji...Kręce kręce,z tłumika unosi się dym jakby miał zaraz zapalić ale tylko zaczne wbijać wajche odrazu się dusi i cisza,i tak aż do mementu aż padnie akumulator...

Może jest i problem z zasilaniem paliwem.Ale jak dla mnie to pierwsze to trzeba rozwiązać problem z instalacją elektryczną.Według mnie przy sprawnej instalacji elektrycznej,rozrusznik powinien mieć siłę kręcić silnikiem. Osobiście nie dawno miałem podobny problem w C-360.Klema z brązu w tym przejściu cienkim między przewodem a akumulatorem była do połowy pęknięta.Przy próbie zdjęcia z akumulatora obłamałem ją i wtedy dopiero zobaczyłem że w tym pęknięciu była zaśniedziała i musiała stwarzać duży opór.Rozrusznik ledwo kręcił.Po wymianie klemy od razu się poprawiło.Ale to nie znaczy że u Ciebie jest to samo.Nie raz jest problem tam,gdzie się najmniej go spodziewamy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dzięki za pomoc w rozblokowaniu traktora.

Odnosnie blokady dyferencjału to tez udalo sie zrobić jednak wystapil pewien problem, po zdjeciu podłogi zauwazylem ze uchwyt od cięgła z prawej strony jest pękniety i rozgięty, ledwo się to trzymało tam. Odkręciłem to przygięłem z powrotem i załozylem takie wzmocnienie z blachy żeby ponownie nie rozgięło sie.

Po zakręceniu/założeniu cięgła (na wcisnietym sprzegle) jak odpalilem traktor to nie mozna wbic zadnego biegu oprócz przód/tył 1 dzwignią.

Rozkręciłem pokrywe skrzyni żeby zobaczyć jak ta blokada tam wygląda i czy wszytko ok i teraz tak: wg schematu z książki jeżeli sprzeglo jest wcisniete to blokada nie powinna trzymac i jak zprawdzalem to tak sie to zachowuje ale jedynie dla pierwszego walka tzn przod/tyl.

Nie wiem czy czegoś nie spierdzielilem odpalajac bez ponownej regulacji po kombinacjach z uchwytem cięgła.

Może ktoś wyjaśnić o co chodzi że nie można wbić pozostałych biegów? Czy coś innego jeszcze tam blokuje?

 

Skrzynia:

 

skrzynial.th.jpg

Cięgło i miejsce pękniecia na uchwycie:

cieglo.th.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolego stawek

Na drugiej focie ( tej ze spawaniem)widać że masz nie założony uchwyt cięgna . Musisz go założyć na ten wałek którego zaczep prostowałeś i wyregulować blokadę po przez wkręcenie lub wykręcenie tej dźwigni którą spawałeś .Biegi powinny dać się wbijać przy wciśniętym (słowo zostało usunięte) sprzęgła natomiast powinny się zacząć blokować około 4cm nad podłogą (przy powolnym puszczaniu sprzęgła)Z tego co widzę to najprawdopodobniej musisz ją rozkręcić ( wydłużyć )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zdjąć zwolnicę żeby wykręcić urwane śruby?

Najlepiej ściągnąć razem z pochwą ponieważ trzeba wymienić zimeringi przy półośce, bo jak się je porusza to są niepewne. Zwolnicę ściąga się wkręcając śruby(chyba 12) w otwory w kołnierzu, tak jak w niektórych bębnach hamulcowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kol stawek

Jak masz wszystko na wierzchu a masz coś rozregulowane , to sam musisz kombinować.Ja odłączyłbym blokadę i ręcznie wbijając poszczególne biegi ręcznie ustaliłbym moment blokowania.Wtedy założyłbym cięgło.Dopiero po wyregulowaniu założyłbym pokrywę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak zdjąć zwolnicę żeby wykręcić urwane śruby?

Urwane śruby spróbuj odkręcić punktakiem.Jeżeli nie pomoże przewiercić np 8.W wywiercony otwór wbić zaszlifowany kwadrat z twardej stali i odkręcać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Urwane śruby wykręca się sposobem zależnym od okoliczności. Można do urwanej śruby dospawać inną z łbem i wykręcać. Jak zostaje spory kawałek to można zastosować klucz samozaciskający się. Można zastosować wiercenie otworu i w otwór wkręcać narzędzia do wykręcania ,mają na stożku nacięty lewy gwint i w czasie wykręcania wcinają się w urwaną śrubę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Stawek. Jak już włożyłeś tyle pracy to proponuję, wyjmij wodziki i sprawdź rowki na zatrzaski, jak są wyrobione to możesz naspawać i przeszlifować. Wyjmij wałek blokady i sprawdź, może być wyrobiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Mam pytanko odnośnie hamulców we Władku, a właściwie jednego lewego,pedał wchodzi w podłogę a nie ma hamulca można jakoś to podkręcić, słyszałem ze jakoś można tylko jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma tam miejsca na takie zabawy! A gdzie wkręcić te śruby ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam pytanko odnośnie hamulców we Władku, a właściwie jednego lewego,pedał wchodzi w podłogę a nie ma hamulca można jakoś to podkręcić, słyszałem ze jakoś można tylko jak?

 

 

Pod kabino nad pochwą masz taki prostokącik i na niego przykręcona jest pokrywka. Odkręć tą pokrywkę bedziesz miał taką śrubę chyba na klucz 27 i nią podkęcasz taśme tylko żebyś nie zadużo podkrecil bo bedzie hamowalo w czasie jazdy a jak nie pomoże podkrecanie sruby to trzeba wymienić tasme lub beben jeśli jest zużyty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam pytanie-chodzi mi o łożysko wałka wom-w katalogu

ma oznaczenie 209K5.Jaki to rozmiar łożyska gdybym chciał kupić jakiś

inny zamiennik w sklepie z łożyskami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Mam pytanko odnośnie hamulców we Władku, a właściwie jednego lewego,pedał wchodzi w podłogę a nie ma hamulca można jakoś to podkręcić, słyszałem ze jakoś można tylko jak?

Z regulacją hamulca to nie taka łatwa sprawa.Wszystko zależy od tego jak była założona taśma podczas wymiany.Taśmę przed założeniem trzeba "ułożyć' aby całą powierzchnią przylegała do bębna.W imadle trzeba czasem dogiąć czy nawet doklepać.Podczas eksploatacji i regulacji trzeba pilnować by taśma hamowała całą powierzchnią.Do regulacji służą nie tylko nakrętki od góry o których pisał kolega ale również śruby stabilizujące taśmę w pochwie .Najlepiej przy każdej naprawie korzystać z instrukcji lub katalogu.Koło trzeba podnieś do góry.Dobra regulacja hamulców polega na takim ustawieniu luzu pomiędzy bębnem a taśmą by koło w miarę lekko się kręciło a jednocześnie był mały luz.Sam koniec taśmy jeżeli go dokręcisz też Ci będzie chwilowo hamował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma tam miejsca na takie zabawy! A gdzie wkręcić te śruby ?

Ty naprawdę tego nie wiesz czy tylko piszesz z nudów.Przecież tam są specjalne nagwintowane otwory do ściągania.Takie nagwintowane otwory stosuje się min. w bębnach hamulcowych oraz wielu podzespołach samochodowych i ciągnikowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie wczoraj mnie uświadomiłeś po czym zobaczyłem w książce i faktycznie nie dotykałem nigdy zwolnicy moja schodzi na tyle żeby ją swobodnie przestawiać ale nie można jej całkowicie zdjąć a o to mi chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Odkręciłem dziś ten dekielek od hamulca i próbowałem w różny sposób regulować ale nic to nie dało, pedał wchodzi w podłogę a nie ma hamulca, pewnego razu kiedy wracałem do domu i wcisnąłem hamulec coś strzeliło i pedał wszedł w podłogę a nie było hamowania, czy możliwością jest to iż taśma poszła??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz dostęp do mechanizmu zaciskania ,to zdemontuj system dźwigni i spróbuj wyciągnąć taśmę uprzednio odkręć 3 śruby regulacyjne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...