piero 0 Napisano 18 Lutego 2008 mam pytanie czy c 360 nadaje sie do lasu i czy ta blokada jest naprawde do dupy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 18 Lutego 2008 nie lepiej poszukać mtz? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominick 0 Napisano 18 Lutego 2008 Witam!Panowie jak na pierwszy rzut oka rozróżnić 385 od 902? Moj problem wynika z tego ze wiele ciagnikow podaje sie za 900setki a w rzeczywistosci jest to 385.Ostatnio widzialem w gazecie odgloszenie, c385 rok prod. '82 cos nie pasuje, maska jak w 902, naklejki 385, kolektor wydechowy kolo kabiny, podobnie jak w 360- czy mozna jakos odgadnac co to jest. Jesli bylibyscie w stanie jakos poukladac w punkach roznice to bede wdzieczny. Na wlasna reke dowiedzialem sie ze sa drobne roznice w deklach- bloku silnka, istotne roznice w hydraulice, jakies roznice w pompie wodnej i olejowej, ale czy cos jeszcze? Mam tez watpliwosci dlaczego jedne modele maja kolektor wydechowy i rure na srodku maski, blizej przodu a inne ciagniki blisko kabiny, wychodzaca z boku jak w 360? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 18 Lutego 2008 facet ktory ma zaklad uslug lesnych twierdzi ze mtz nie nadaje sie do lasu bo jest za duzy.chodzi glownie o kabine[wie co mowi bo mial sam i poszukal innego]. a do lasu przydalo by sie 4*4.a w moim 3p blokada chodzi normalnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 21 Lutego 2008 Panowie małe pytanko. Zakupiłem elektryczny wskaźnik temperatury i ma on z tyłu trzy wtyki. Pod jednym jest znaczek masy a pozostałe dwa mają oznaczenie literowe B oraz T. Teraz nie wiem pod który mam podłączyć przewód plusowy a pod który przewód z czujnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas 0 Napisano 23 Lutego 2008 koledzy co moze byc spowodowane powolnym podnoszeniem podnosnika w ursusie 1224. Pompa napewno jest dobra . Czy moze to byc spowodowane ta druga pompa z drugiej strony silnika czy jest to jednak rozdzielacz a moze calkiem co innego? z gory dziekuje za dobre porady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 23 Lutego 2008 Moze to być brudny filtr hydrauliczny i zobacz jak masz ustawione pokrętło za siedzeniem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 24 Lutego 2008 te pokrętło reguluje prędkość opadania a nie podnoszenia, a ta druga pompa jest od wspomagania układu kierowniczego. Sprawdź czy nie opadają ramiona podnośnika, podczep coś cięższego unieś i wyłącz silnik. Jak będzie opadać w przeciągu kilku minut to remont się kłania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzych22 0 Napisano 24 Lutego 2008 Wolne podnoszenie może być spowodowane nieszczelnością siłownika wspomagającego, bo chyba taki masz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 24 Lutego 2008 koledzy co moze byc spowodowane powolnym podnoszeniem podnosnika w ursusie 1224. Pompa napewno jest dobra . Czy moze to byc spowodowane ta druga pompa z drugiej strony silnika czy jest to jednak rozdzielacz a moze calkiem co innego? z gory dziekuje za dobre porady.jak ja kupowałem u902 tezmiałem problemy z podnoszeniem co sie okazało że filtry były zabite, kupiłem nowy i odrazu lepiej moze w tym problem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 24 Lutego 2008 Mam 914. Jak zapale dziada na zimnym silniku to przez przez ok 30 sekund idzie tylko na 3 cylindry. Jak wcisnę gaz do dechy to powolutku zbiera się na obroty i strasznie kopci. Dopiero tak po 30 sekundach łapie na 4 gary i wtedy jest ok. Po rozgrzaniu silnika jak zgaszę go i zapalę ponownie to chodzi normalnie na 4 ale jak go zapalę tak za pół godziny albo później to przez około 2-3 sekundy chodzi na 3 i jak lekko przygazuję łapie n 4. CO może być przyczyną. Wtrysk leje, pompa daje za dużo paliwa albo na któryms cylindrze jest juz słaba kompresja . Ciśnienie oleju jest w porządku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 24 Lutego 2008 Mam 914. Jak zapale dziada na zimnym silniku to przez przez ok 30 sekund idzie tylko na 3 cylindry. Jak wcisnę gaz do dechy to powolutku zbiera się na obroty i strasznie kopci. Dopiero tak po 30 sekundach łapie na 4 gary i wtedy jest ok. Po rozgrzaniu silnika jak zgaszę go i zapalę ponownie to chodzi normalnie na 4 ale jak go zapalę tak za pół godziny albo później to przez około 2-3 sekundy chodzi na 3 i jak lekko przygazuję łapie n 4. CO może być przyczyną. Wtrysk leje, pompa daje za dużo paliwa albo na któryms cylindrze jest juz słaba kompresja . Ciśnienie oleju jest w porządku. Zacznij od wtryskiwaczy , jak je wyciagnieszy i dasz do sprawdzenia to przy okazji sprawdz cisnienie .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas 0 Napisano 24 Lutego 2008 Wolne podnoszenie może być spowodowane nieszczelnością siłownika wspomagającego, bo chyba taki masz Mam 2 silowniki wspomagajace , najpierw sprawdze filtr . A podnosnik ma duza sile wiec remont raczej w gre nie wchodzi, przypuszczam ze najwyzej jakis swozen moze zacinanc sie w rozdzielaczu. Dzieki za porady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mordok 0 Napisano 24 Lutego 2008 Wie ktoś może ile kosztuje i gdzie można kupić jakiś używany zaczep dolny (polowy) do 1014? Kupiłem taki ciągnik i ma tylko zaczep transportowy ... a rozrzutnik jakoś podczepić będzie trzeba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tdk 0 Napisano 25 Lutego 2008 kup se wychylny nowy koszt około 300 zeta, nowy hak z instalacją około 800 pln. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mordok 0 Napisano 25 Lutego 2008 Dzięki, Tdk w tym tygodniu będę w Agromie to zapytam czy mają zaczep wychylny - zawsze to mniejszy wydatek a maszynę się podczepi ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomko1112 0 Napisano 26 Lutego 2008 witam, czym różni się konkretnie ursus 2812 od 3512? nie chodzi mi tylko o różnice w mocy ale skrzyni i innych... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bialy2005 0 Napisano 26 Lutego 2008 z tego co wiem to jedynie tylny most w 2812 jest inaczej zbudowany i bez zwolnic planetarnych, skrzynia taka sama, hydraulika także, podnosnik tak samo chyba że mniejszu udzwig ale raczej nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casper 0 Napisano 26 Lutego 2008 witam, czym różni się konkretnie ursus 2812 od 3512? nie chodzi mi tylko o różnice w mocy ale skrzyni i innych... Główne różnice 2812/3512:- moc KM: 38/45- zwolnice: brak/ma- przełożenia i prędkość jazdy: szybszy/wolniejszy- hamulce: bębnowe/tarczowe- wydatek pompy hydr.: 23/26,2 L- wyjścia hydrauliki: 2/ zwykle 4- ilość oleju w skrzyni: 32/42 L- 3512 jest ze 200 kilo cięższy- 3512 ma dłuższą skrzynię czyli także większy rozstaw osi [ jest bardziej stabilny]- felgi: schowane/bardziej wypukłe na zewnątrz [przy wąskim rozstawie osi]- max obroty silnika: 2170/2450- zużycie paliwa g/kWh: 226/234 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1989 0 Napisano 26 Lutego 2008 witam, czym różni się konkretnie ursus 2812 od 3512? nie chodzi mi tylko o różnice w mocy ale skrzyni i innych... Główne różnice 2812/3512:- moc KM: 38/45- zwolnice: brak/ma- przełożenia i prędkość jazdy: szybszy/wolniejszy- hamulce: bębnowe/tarczowe- wydatek pompy hydr.: 23/26,2 L- wyjścia hydrauliki: 2/ zwykle 4- ilość oleju w skrzyni: 32/42 L- 3512 jest ze 200 kilo cięższy- 3512 ma dłuższą skrzynię czyli także większy rozstaw osi [ jest bardziej stabilny]- felgi: schowane/bardziej wypukłe na zewnątrz [przy wąskim rozstawie osi]- max obroty silnika: 2170/2450- zużycie paliwa g/kWh: 226/2342812 ma chyba pompe hydrauliczną 15l na minute Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casper 0 Napisano 26 Lutego 2008 Te dane podałem z instrukcji swojego 2812 [97r.] więc raczej są prawidłowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomko1112 0 Napisano 27 Lutego 2008 a czy dałoby się prosto przerobić silnik od 2812 żeby miał moc jak 3512 i czy to nie wpłynie ujemnie na trwałość pozostałych elementów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 27 Lutego 2008 2812 ma zmniejszoną dakę paliwa-tym się różni silnik od 3512.Podkręcić dawkę do wartości odpowiedniej dla 3512 i moc taka sama.Cyba,że... jeszcze czymś się różni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomko1112 0 Napisano 27 Lutego 2008 ja tam widziałem że ma chyba jeszcze jakiś inny rodzaj wtryskiwaczy ale pewny nie jestem.... jest ktoś jeszcze kompetentny? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 27 Lutego 2008 Panowie mam dwie sprawy. Pierwsza to taka żeby mi ktos jeśli ma posłał schemat elektryczny do 914. Druga sprawa to taka : czy żeby wymontowac nagrzewnicę wewnątrz kabiny musze zdemontować orbitol i całą tą wewnętrzna blaszaną obudowę? Może ktoś ma na to jakiś sposób. Z góry dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach