kserkses 0 Napisano 17 Lutego 2008 obok pięty lewej nogi, przednia jest od włączania pompy hydraulicznej, tylna od WOM - włączony całkowicie do tyłu, środek wyłączony, do przodu obroty zależne ale wyjątek by były założone więc też WOM wyłączony Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qurde 0 Napisano 17 Lutego 2008 NA starym rozruszniku na starterze było słychać prrrrrr. Po zmianie na nowy rozrusznik starter jest to samo. Palić pali . Pomóżcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walbed 0 Napisano 17 Lutego 2008 Prawdopodobnie są zużyte zęby na wieńcu koła zamachowego. Można wieniec zamontować w położeniu odwróconym, jeżeli zużycie zębów w miejscu współpracy z kołem zębatym rozrusznika nie przekracza połowy długości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1989 0 Napisano 17 Lutego 2008 NA starym rozruszniku na starterze było słychać prrrrrr. Po zmianie na nowy rozrusznik starter jest to samo. Palić pali . PomóżcieKolego miałem podobny przypadek w 330. Powód był bardzo błach mianowicie zaśniedział kabel pod starterem (klamką). Spróbuj połączyć przewód doprowadzający prąd z akumulatora z ciękim przewodem na elektromagnesie, jeśli będzie normalnie kręcił to szukaj przyczyny na dopływie prądu do elektromagnesu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rolnik11 0 Napisano 17 Lutego 2008 spróbuj również rozkręcić starter (klamka) i wyczyścić znajdujące się tam styki. Może to być również przyczyną słabego przepływu prądu między akumulatorami a rozrusznikiem. Ja miałem taki przypadek. Nawet wymienił cewkę przy rozruszniki i nic nie dało. Dopiero po wyczyszczeniu styków było wszystko ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedrysekjarek 0 Napisano 17 Lutego 2008 Witam wszystkichKupiłem 2 letnią kabinę od prywaciarza do ursusa C330. Założyłem ją i ruszyłem w pole. I mam następujące pytanie kabina jest typu zetor taka jak na allegro sprzedają i jest w niej strasznie głośno nie da się w niej wysiedzieć a co dopiero będzie jak przyjdzie robić orkę. Czy znacie jakiś sposób na wytłumienie kabiny, czy założenie gum do mocowań może coś dać ponieważ mocowana jest na sztywno do bloku oraz do błotników, oraz czy maty bitumiczne mogą sie sprawdzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Casper 0 Napisano 17 Lutego 2008 Gumy powinienneś raczej podłożyć tak czy siak, zawsze wytłumią jakieś wibracje. Sprawdź też drzwi, czy dobrze przylegają i ew. załóż uszczelki gumowe. U mnie w 2812 to one najbardziej hałasują Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19jeziorek 0 Napisano 18 Lutego 2008 witam wszystkich posiadaczy trzydziestki i nie tylko. Mam małe pytanko ma ktoś może z was kabine przy swojej trzydziestce z firmy SZYSZKA z Sapieżyna?A mianowicie chodzi mi o wymiary zewnętrzne tylnej ramki tej kabiny. Jeśli ktoś z was ma taka kabinę to byłbym bardzo wdzięczny za ponadnie mi tych wymiarów.pozdrawiam wszystkich i proszę o odpowiedź????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monk 0 Napisano 18 Lutego 2008 Mam takie pytanko: jezeli mowi sie o spalaniu przez silnik paliwa na motogodzine, to czy dawka paliwa jaka zostanie spalona na motogodzine podczas gdy ciagnik ma tylko uruchomiony silnik na niskich obrotach, jest DOKŁADNIE TAKA SAMA jak podczas gdy wypracuje motogodzine podczas np orki lub innych ciezkich prac? Przepraszam że pytanie tyczy sie ogólnie mechaniki a nie konkretnie tematu C 330 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkoarek 0 Napisano 18 Lutego 2008 Mam takie pytanko: jezeli mowi sie o spalaniu przez silnik paliwa na motogodzine, to czy dawka paliwa jaka zostanie spalona na motogodzine podczas gdy ciagnik ma tylko uruchomiony silnik na niskich obrotach, jest DOKŁADNIE TAKA SAMA jak podczas gdy wypracuje motogodzine podczas np orki lub innych ciezkich prac? Przepraszam że pytanie tyczy sie ogólnie mechaniki a nie konkretnie tematu C 330 z tego co ja zauważyłem to w katalogach to podają spalanie paliwa na kWh i tak ma pełnych obrotach z obciązeniem kiedy silnik daje te np 30 koni mechmocy urzytecznej to ilość spalonego paliwa to 265g/kWh x30 a kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach wytwarzając np 5 koni mech to wychodzi dawka x te 5 katalogowo norma zużycia paliwa to 265g/kWh Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał17 0 Napisano 19 Lutego 2008 witam wszystkich mam pytanie jaki rozstaw kół ma trzydziestka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 19 Lutego 2008 Od jakiego samochodu najlepiej kupić alternator do c-330 aby nie było problemów z podłączeniem oraz żeby dobrze działał. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafał88 0 Napisano 19 Lutego 2008 Z tego co sie orientuje ludzie zazwyczaj montuja altki od poloneza, w koncu sa niedrogie i z czesciami nie jest trudno/. Sam mam wlasnie taki i nie narzekam;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
semos 0 Napisano 19 Lutego 2008 Może masz jakiś schemat jak taki alternator podłączyć?? Jak zmienić bieguny?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 19 Lutego 2008 witam wszystkich mam pytanie jaki rozstaw kół ma trzydziestkafabrycznie z przodu i z tyłu 125 cm, jeśli z przodu jest tzw. płaska oś to z przodu jest 135 z tyłu 125. rozstaw można regulować gdzieś do 180 cm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yool 0 Napisano 19 Lutego 2008 Może masz jakiś schemat jak taki alternator podłączyć?? Jak zmienić bieguny?? To jest wersja podłączenia alternatora z poloneza W124 ( 9 diodowy) z wbudowanym regulatorem napięcia, z forum elektroda.pl . Tam też znajdziesz schemat podłączenia alternatora 6 diodowego ( W53 o ile dobrze kojarzę) z regulatorem napięcia osobno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 20 Lutego 2008 czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac kompletna maska do c330 i przednie lampy. bo sam nie moge sprawdzic bo jestem za granica a znajomy irlandczyk chcialby kupic. i czy jest moodel c332 bo onniby taki ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkoarek 0 Napisano 22 Lutego 2008 czy ktos sie orientuje ile moze kosztowac kompletna maska do c330 i przednie lampy. bo sam nie moge sprawdzic bo jestem za granica a znajomy irlandczyk chcialby kupic. i czy jest moodel c332 bo onniby taki mamaska kosztuje ponad 300 zł reflektor ok30o modelu 332 nie słyszałem na export produkowali c335 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 22 Lutego 2008 zawsze można założyć coś mocniejszego np. od Omegi wtedy nie ma problemu jak się zakłada dodatkowe halogeny lub szperacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciech 1992 0 Napisano 23 Lutego 2008 Witam mam problem robiłem remont c-330 i jak przykręcałem pompe paliwową zapomniałem dać uszczelki :/ teraz po odpaleniu od czasu do czasu coś tam kapnie oleju. wystarczy teraz objechać silikonem czy trzeba jednak rozkręcić i założyć uszczelke. Wydaje się że to błaha rzecz odkręcić pompe i założyć ale potem ustawić kąt wtrysku na zakręconej głowicy to nie jest takie proste przynajmniej dla mnie :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek.1970 0 Napisano 23 Lutego 2008 WitamOdkręc pompe bo żeby silikon coś dał to powierzchnie muszą byc odtłuszczone np.bęzyną ekstrakcyjną Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hehepack 0 Napisano 23 Lutego 2008 WITAMmam mały problem zapomniałem spóścić wodę z układu chłodzenia, a był mróz i zamarzła, co spowodowało wypadnięcie zaślepek z głowicy, założyłem je z powrotem i nalałem wody, lecz zdziwiłem się trochę , gdyż wlałem 12 litrów, zbiornik się nie napełnił, a woda z nikąd się nie wylewała, po chwili zaczęła wypływać z wlewu oleju. czyli krótko mówiąc woda dostaje się do oleju, czego to wina?? od czego zacząć naprawę?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciech 1992 0 Napisano 23 Lutego 2008 Chyba blok panu poszedł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 23 Lutego 2008 Blok rozwaliło....Średnia przyjemnosc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hehepack 0 Napisano 23 Lutego 2008 cały blok cylindrowy??słyszałem że jak pęknie uszczelka pod głowicą to też tak się robi.a jaki jest ewentualny koszt całego bloku?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach