Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

odnosnie tej dzwigni wom to tez tak kiedys miałem ze nie moglem wlaczyc ale to było po tym jak wyciągnąlem wom II , pozniej wszystko zmontowalem a tu lipa dzwigni ruszyc sie nie da wom sie kreci, naped niezalezny.wykrecilem zatrzask nic

zdjelem pokrywe skrzyni (bo myslalem ze cos z wodzikiem)tez nic, dopiero jak wyjąłem spowrotem ten wom II i znow zamontowalem to sie odblokowała.

Nie wiem na czym on mogł sie zblokowac ten wałek ale widocznie moze.i

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy ursusa C-360 lub jego wczesniejszych wersji.

Mam takie pytanie : jak powinien zachowywac sie podnosnik na regulacji siłowej?

Czy niewielkie( o jakies 4-5 cm mierząc na obwodzie tarczy) przesuniecie dzwigni z połozenia transport w kierunku opuszczania powinno spowodowac całkowite opadniecie narzedzia bez mozliwosci utrzymania na okreslonej wysokosci? Bo ja tak mam. I dodam jeszcze ze nie chodzi mi tu o orke bo podczas niej zachowuje sie wg. mnie prawidłowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy posiada ktos 60 tke z silnikiem 4 cylindrowego perkinsa o mocy ok 75km wszystkie informacje na temat przerobki, osiagniec, eksploatacji itp mile widziane jesli ktos ma jakies zdjecia i inne wiadomosci na ten temat w wolnym czasie moze prezlac maro95@vp.pl z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy posiada ktos 60 tke z silnikiem 4 cylindrowego perkinsa o mocy ok 75km wszystkie informacje na temat przerobki, osiagniec, eksploatacji itp mile widziane jesli ktos ma jakies zdjecia i inne wiadomosci na ten temat w wolnym czasie moze prezlac maro95@vp.pl z gory dzieki

 

Mój sąsiad za płota ma takie monstrum ale z silnikiem 90km. I powiem ci szczerze że nic mu te 90 km mechanicznych nie dają poza tym że co 2 lata robi sprzęgło ( ciągnik zarobkowo śmiga z prasą w czasie żniw ). Ponoć mało pali ale nie wiem nie jeździłem nim osobiście , a jeżeli chodzi o pozostałe prace w polu to jeździ II i III biegiem uważając przy tym aby za dużo kopa nie dać bo zaraz idzie dym ze sprzęgła. A z mojej rozmowy z nim wynikło że gdyby mu przyłożył więcej po garkach to skrzynie trzeba by było do wiader pozbierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[ gdyby mu przyłożył więcej po garkach to skrzynie trzeba by było do wiader pozbierać.

I nic dziwnego skrzynia skonstruowana pod 50 koników... Z drugiej strony fajnie byloby orać na czwórce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiałem się kiedyś nad zmianą przekładni głównej od Zetora, ale mój kuzyn założył polskie tryby, już prawie 2 lata jeździ i most nie wyje. Jakie macie doświadczenia z tym atakiem całym, dodam że tryby orginalne od zetora kosztują 770 zł, a podobno jeszcze trzeba toczyć podkładkę pod tryb atakujący, czyli w sumie 1000 zł by trzeba szykować. Może lepiej założyć orginalne tryby polskie za ok.450zł i co kilka lat przeregulować? Moje od nowości nie zmieniane ani nic nie ruszane w moście (87 rocznik). Jak możecie to wypowiedzcie się na ten temat. Z góry dziękuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

c 360 ma to do siebie ze sobie wyje. Mysle ze dobrze wyregulowana przekladnia orginalna bedzie chodzila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie z ROBERTD ze dobrze wyregulowana przekładnia bedzie chodziła.

Sam nigdy nie przerabiałem tego tematu ale mysle ze przyczyną nadmiernego wycia tych przekładni jest nieprawidłowa regulacja zazębienia i luzu międzyzębnego.Książka napraw podaje sposób prawidłowej regulacji- jest on dosyc skomplikowany ale mysle ze postepujac tak jak ona podaje wycie napewno zmaleje.Powtarzam ze sam tego nie robiłem i to jest tylko takie moje przypuszczenie, niech wypowiedzą sie ci co to robili.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy URSUSÓW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadzam sie z ROBERTD ze dobrze wyregulowana przekładnia bedzie chodziła.

Sam nigdy nie przerabiałem tego tematu ale mysle ze przyczyną nadmiernego wycia tych przekładni jest nieprawidłowa regulacja zazębienia i luzu międzyzębnego.Książka napraw podaje sposób prawidłowej regulacji- jest on dosyc skomplikowany ale mysle ze postepujac tak jak ona podaje wycie napewno zmaleje.Powtarzam ze sam tego nie robiłem i to jest tylko takie moje przypuszczenie, niech wypowiedzą sie ci co to robili.

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy URSUSÓW

 

Masz rację , wycie zmaleje jeżeli przeregulujesz przekładnię. Całkiem wycia nie zlikwidujesz ze względu na sposób podtarcia się zębów , ale na pewno nie będzie to aż tak uciązliwe. Znam to z mostu samochodowego , wył straszliwe a po regulacji znacznie ucichł , owszem było go słychać , ale dało się w miarę normalnie jeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do MarcinC-360

Jesli to do mnie pytanie to odpowiadam- mam ksero instrukcji napraw C-360 i C-4011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Do MarcinC-360

Jesli to do mnie pytanie to odpowiadam- mam ksero instrukcji napraw C-360 i C-4011.

 

Jeżeli jesteś dobrym człowiekiem,to czy z łaski swojej mógłbyś zrobić skany i podesłać na maila??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy!

Jakbym miał skaner to bym zrobił,ale niestety nie mam, aparatu tez nie.

Wiem ze kupic to sporo kasy. Ja miałem mozliwosc to skserowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha,a nie wiesz,gdzie można dostać taką instrukcję napraw do C-360??Czy w ogóle można dostać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co wam instrukcjie jak tu na forum wszystiego mozna sie dowiedziec. No niee.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a teraz jak wam troche pokadzilem to mam pytanie- czy ktos robil juz uszczelnianie tylu. Leje mi sie ponizej wyjsc na wywrot takie dwie pokrywy na walku z wielowypustem. I leje sie po celym tyle bardzo brzydko wyglada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jest kur.... mi sie też z tego leje ale ze srodka gdzie jest łacznik do zaczepu po bokach ucszczelniłem silikonem tam sa jakies uszczelniacze ja jeszcze dałem zasklepki na to ze złotówek zaklepancych

dsc06972rg2.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...