bogdan28 0 Napisano 24 Lutego 2007 OK,dzieki. Jest też filtr w podnośniku (taki duży korek pod siedzeniem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 25 Lutego 2007 Jeśli ktos potrzebuje instrukcje lub katalog co C360 to prosze pisac na maila :Comp4ct@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 27 Lutego 2007 odnosnie tej dzwigni wom to tez tak kiedys miałem ze nie moglem wlaczyc ale to było po tym jak wyciągnąlem wom II , pozniej wszystko zmontowalem a tu lipa dzwigni ruszyc sie nie da wom sie kreci, naped niezalezny.wykrecilem zatrzask nic zdjelem pokrywe skrzyni (bo myslalem ze cos z wodzikiem)tez nic, dopiero jak wyjąłem spowrotem ten wom II i znow zamontowalem to sie odblokowała.Nie wiem na czym on mogł sie zblokowac ten wałek ale widocznie moze.i Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 27 Lutego 2007 Witam wszystkich posiadaczy ursusa C-360 lub jego wczesniejszych wersji.Mam takie pytanie : jak powinien zachowywac sie podnosnik na regulacji siłowej?Czy niewielkie( o jakies 4-5 cm mierząc na obwodzie tarczy) przesuniecie dzwigni z połozenia transport w kierunku opuszczania powinno spowodowac całkowite opadniecie narzedzia bez mozliwosci utrzymania na okreslonej wysokosci? Bo ja tak mam. I dodam jeszcze ze nie chodzi mi tu o orke bo podczas niej zachowuje sie wg. mnie prawidłowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek16 0 Napisano 27 Lutego 2007 witam czy posiada ktos 60 tke z silnikiem 4 cylindrowego perkinsa o mocy ok 75km wszystkie informacje na temat przerobki, osiagniec, eksploatacji itp mile widziane jesli ktos ma jakies zdjecia i inne wiadomosci na ten temat w wolnym czasie moze prezlac maro95@vp.pl z gory dzieki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 28 Lutego 2007 witam czy posiada ktos 60 tke z silnikiem 4 cylindrowego perkinsa o mocy ok 75km wszystkie informacje na temat przerobki, osiagniec, eksploatacji itp mile widziane jesli ktos ma jakies zdjecia i inne wiadomosci na ten temat w wolnym czasie moze prezlac maro95@vp.pl z gory dzieki Mój sąsiad za płota ma takie monstrum ale z silnikiem 90km. I powiem ci szczerze że nic mu te 90 km mechanicznych nie dają poza tym że co 2 lata robi sprzęgło ( ciągnik zarobkowo śmiga z prasą w czasie żniw ). Ponoć mało pali ale nie wiem nie jeździłem nim osobiście , a jeżeli chodzi o pozostałe prace w polu to jeździ II i III biegiem uważając przy tym aby za dużo kopa nie dać bo zaraz idzie dym ze sprzęgła. A z mojej rozmowy z nim wynikło że gdyby mu przyłożył więcej po garkach to skrzynie trzeba by było do wiader pozbierać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 28 Lutego 2007 [ gdyby mu przyłożył więcej po garkach to skrzynie trzeba by było do wiader pozbierać. I nic dziwnego skrzynia skonstruowana pod 50 koników... Z drugiej strony fajnie byloby orać na czwórce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 28 Lutego 2007 Zastanawiałem się kiedyś nad zmianą przekładni głównej od Zetora, ale mój kuzyn założył polskie tryby, już prawie 2 lata jeździ i most nie wyje. Jakie macie doświadczenia z tym atakiem całym, dodam że tryby orginalne od zetora kosztują 770 zł, a podobno jeszcze trzeba toczyć podkładkę pod tryb atakujący, czyli w sumie 1000 zł by trzeba szykować. Może lepiej założyć orginalne tryby polskie za ok.450zł i co kilka lat przeregulować? Moje od nowości nie zmieniane ani nic nie ruszane w moście (87 rocznik). Jak możecie to wypowiedzcie się na ten temat. Z góry dziękuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 1 Marca 2007 c 360 ma to do siebie ze sobie wyje. Mysle ze dobrze wyregulowana przekladnia orginalna bedzie chodzila Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzej2110 0 Napisano 1 Marca 2007 Lindsay Lohan Doing A Hung Guy!http://Lindsay-Lohan-Doing-A-Hung-Guy.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=183245 WYP........ z tego forum! ! ! ! ! nie rób syfu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 1 Marca 2007 Zgadzam sie z ROBERTD ze dobrze wyregulowana przekładnia bedzie chodziła.Sam nigdy nie przerabiałem tego tematu ale mysle ze przyczyną nadmiernego wycia tych przekładni jest nieprawidłowa regulacja zazębienia i luzu międzyzębnego.Książka napraw podaje sposób prawidłowej regulacji- jest on dosyc skomplikowany ale mysle ze postepujac tak jak ona podaje wycie napewno zmaleje.Powtarzam ze sam tego nie robiłem i to jest tylko takie moje przypuszczenie, niech wypowiedzą sie ci co to robili.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy URSUSÓW Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 1 Marca 2007 Nie posiadasz przypadkiem instrukcj napraw do C-360?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 1 Marca 2007 Zgadzam sie z ROBERTD ze dobrze wyregulowana przekładnia bedzie chodziła.Sam nigdy nie przerabiałem tego tematu ale mysle ze przyczyną nadmiernego wycia tych przekładni jest nieprawidłowa regulacja zazębienia i luzu międzyzębnego.Książka napraw podaje sposób prawidłowej regulacji- jest on dosyc skomplikowany ale mysle ze postepujac tak jak ona podaje wycie napewno zmaleje.Powtarzam ze sam tego nie robiłem i to jest tylko takie moje przypuszczenie, niech wypowiedzą sie ci co to robili.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy URSUSÓW Masz rację , wycie zmaleje jeżeli przeregulujesz przekładnię. Całkiem wycia nie zlikwidujesz ze względu na sposób podtarcia się zębów , ale na pewno nie będzie to aż tak uciązliwe. Znam to z mostu samochodowego , wył straszliwe a po regulacji znacznie ucichł , owszem było go słychać , ale dało się w miarę normalnie jeździć. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 1 Marca 2007 Do MarcinC-360Jesli to do mnie pytanie to odpowiadam- mam ksero instrukcji napraw C-360 i C-4011. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 1 Marca 2007 Do MarcinC-360Jesli to do mnie pytanie to odpowiadam- mam ksero instrukcji napraw C-360 i C-4011. Jeżeli jesteś dobrym człowiekiem,to czy z łaski swojej mógłbyś zrobić skany i podesłać na maila?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zulus 0 Napisano 1 Marca 2007 ja bym też prosił tę instrukcje napraw c-360 zulus51@wp.pl Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 1 Marca 2007 Drodzy koledzy!Jakbym miał skaner to bym zrobił,ale niestety nie mam, aparatu tez nie.Wiem ze kupic to sporo kasy. Ja miałem mozliwosc to skserowałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 1 Marca 2007 Aha,a nie wiesz,gdzie można dostać taką instrukcję napraw do C-360??Czy w ogóle można dostać?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 2 Marca 2007 Naprzykład tutaj:http://www.allegro.pl/item171180508_instrukcja_napraw_ursus_c_360.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 2 Marca 2007 Po co wam instrukcjie jak tu na forum wszystiego mozna sie dowiedziec. No niee. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 2 Marca 2007 No a teraz jak wam troche pokadzilem to mam pytanie- czy ktos robil juz uszczelnianie tylu. Leje mi sie ponizej wyjsc na wywrot takie dwie pokrywy na walku z wielowypustem. I leje sie po celym tyle bardzo brzydko wyglada Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 2 Marca 2007 No to wymień sobie uszczelnienia w tym miejscu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 2 Marca 2007 Co tam jest?? oringi ?? i od czego jest ten walek?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 2 Marca 2007 to jest kur.... mi sie też z tego leje ale ze srodka gdzie jest łacznik do zaczepu po bokach ucszczelniłem silikonem tam sa jakies uszczelniacze ja jeszcze dałem zasklepki na to ze złotówek zaklepancych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 2 Marca 2007 http://img222.imageshack.us/my.php?image=dsc06972rg2.jpg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach