Skocz do zawartości
Gość agronom

Wszystko o Massey Ferguson

Rekomendowane odpowiedzi

KYNIOO co ty msz za fm-a jakie 48/h może 38/h, wszystkie mają Vmax 37km/h do 40, coś ci źle pokazuje.A poco tak dawałeś i pewnie był mróz do tego jeszcze co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja zamontowałem świecę płomieniową MF do ciągnika C-360.Nie wcinałem się w układ zasilania paliwem,tylko zamontowałem osobny zbiorniczek(od płynu hamulcowego C-360) i zasilanie opadowe.Jest filmik na moim chomiku(link poniżej)w folderze Ursus C-360...Kolektor jest tylko lekko ciepły w okolicy świecy.

 

witaj

tez chcialem zamontowac swiece plomieniowa do mojego C-360, mam swiece od mf, i juz mialem sie wpinac w uklad zasilania

twoje rozwiazanie wydaje sie prostsze i bedzie mozna nalac lepszego paliwa lub nafty

tylko na twoim chomiku nie moge znalesc tego filmiku:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie tez mi sie wydaje ze zle pokazuje:)

bo ostatnio woziłem pompe do remontu no i przy mnie ustawiali wszystko itp:) bo to taki znajomy troche. no a po załozeniu jak dam buta na maxa to komp pokazywał ponad 3300 obr. chociaz nie wiem jakim cudem:) a mam mf 8160.

było jakies 3 stopnie mrozu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no własnie tez mi sie wydaje ze zle pokazuje:)

bo ostatnio woziłem pompe do remontu no i przy mnie ustawiali wszystko itp:) bo to taki znajomy troche. no a po załozeniu jak dam buta na maxa to komp pokazywał ponad 3300 obr. chociaz nie wiem jakim cudem:) a mam mf 8160.

było jakies 3 stopnie mrozu.

Jak mogłeś mieć 3300 jak na obrotomierzu masz 2500? co jeszcze ruszałeś ,a jak go kupiłeś to był wszystko dobrze?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

obrotomierz obrotomierzem a komputer ma swój wyswietlacz i to na nim mu pokazywało pewno

co do migania kontrolek ABCD po przekroczeniu predkosci ustawionej na kompie to normalna sprawa i nawet może sie jeszcze samo przełączyć z D na C (zależnie od modelu i ustawien)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no własnie na kompie pokazywało mi 3300:D

a da sie to jakoś przestawic?? czy lepiej tego nie ruszac??:D

Pawlo a wiesz moze czemu komp pokazywał takie małpie obroty??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze ci poprostu wariuje i nie wiem czy od bierze obroty z tego samego miejsca co obrotomierz bo na do mierzenia predkosci ma radar

a na obrotomierzu były normalne obroty?? nie zamykał sie do konca??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na stronę założoną przez Gustlika tam jest cały dział instrukcji pod nazwą DATATRONIC. Na końcu schemat ideowy połączeń na głównej wtyczce do tego cuda. Sprawdź zasilanie. Powinno być na 23 a masa na 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie kontrolki migają po przekroczeniu bodajże 2400 obrotów;) Bo skrzynia odłącza możliwość zmiany przełożeń;) A z tym 3300 to da się go do tych obrotów rozkręcić jak na pompie ogranicznik ci się zje... Ja miałem źle ustawiony to zamknąłem obrotomierz a pewno dalej tez bym mógł jeszcze mu dociskać. Ale do zdrowych dla silnika jeżeli faktycznie go do tyle wykręciłeś (co by pasowało do tej szybkości) to zbytnio nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na obrotomierzu były normalne obroty. do 2200 tylko szło:)

ale najdziwniejsze dla mnie jest to ze tak do ok 1400obr/min obroty pokazane na kompie pokrywają się z tymi na zegarze. dopiero potem wszystko się zaczyna różnic. a wam kompy pokazują spalanie?? i mniej wiecej ile wam pokazują??:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam na swoim MF690 koła o rozmiarze 14.9 R24 przód i 18.4 R34 tył

Kupiłem teraz 11.2 R32 na przód i 12.4 R46 tył

Czy nowe koła będą się zgrywać??

Ma może ktoś namiary żeby dostać gwiazdy do takich felg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektryk naprawił mi rewers[kontrolki migały na zmianę,i nie przełączał],trochę go pobadał, po próbował i doszedł do tego,że jedna cewka[bo są dwie] jest przepalona. Wymienił na nową i jest OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Posiadam problem z MF 6110 (skrzynia 16x16). Problem polega na tym, że pólbieg nie załącza się tylko gdy się go włączy wajchą pod kierownicą na obojętnie którym biegu i puści sprzęgło to ciągnik się "dusi", tak jakby koła się zablokowały i nie da się nic zrobic:/ co może być przyczyną tego? Dodam że mechanik robił mi w nim rervers ( wymiana synchronizatora) i po tym remoncie po złożeniu ciągnika nie mam połowki. Czy to jest wina złego złożenie czy coś innego jest przyczyna?

 

proszę o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
snopek koła będą się zgrywać

wielkie dzięki

Teraz myślę jak to tanim kosztem zrobić gwiazdy do tych kół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marszewo! - mówisz o cewce na elektrozaworze rewersu czy o jakiejś innej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lekko mi sączy olej ze zwolnicy przedniego mostu wiec go rozebrałem poszedł taki duży simering jest on jakby 2 częściowy jedna cześć stała jest osadzona w moście druga na piaście orientuje sie ktoś jak go prawidłowo załozyc i którą stroną ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam problem i chciałbym się poradzić. O tuż rozebrałem hamulec tylny lewy w moim MF 3115 i była tam mocno zużyta tarcza i tłok hamulca ( oto zdjęcie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd61f58e3690c016.html

zastanawiam się czy będzie nadawało się to do ponownego założenia, bo wydaje mi się że obydwie te długości powinny być równe, albo prawie, a tu na powierzchni stykającej się z tarczą brakuje 5 mm. Dodam że hamulec wcześniej był cały czas zapowietrzony - czy to przez to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jedna rzecz czy w tej serii MF były montowane różne rozmiary hamulców bo w sklepie grene znalazłem

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/16715

i

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/32739

a u mnie są

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7168c3c2f48a1e0f.html

i

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6e4e074e70bd8f3.html

tarcza ma 355 mm średnicy i 14 frezów, a w grene tarcza o średnicy 350 mm ma 13 frezów, natomiast tarcza o średnicy 342 mm ma 14 frezów, czyli ta pierwsza była by prawie dobra ( -5mm)ale nie wejdzie na frez, a druga będzie za mała ( -13 mm) ale frezów w sam raz.

Którą wybrać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lekko mi sączy olej ze zwolnicy przedniego mostu wiec go rozebrałem poszedł taki duży simering jest on jakby 2 częściowy jedna cześć stała jest osadzona w moście druga na piaście orientuje sie ktoś jak go prawidłowo załozyc i którą stroną ?

 

To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo się mi wydaje albo ty już okładziny na tych hamulcach nie maż?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty.

 

Najpierw osadzamy cześć zewnętrzna na moście, czy pierwsze wewnętrzna na piaście? bo nie mam wyobraźni jak sie zabrać za złożenie tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm przedmówca chciał chyba powiedzieć że ten simering ma być w 1 części;) A twój się najzwyczajniej rozleciał;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...