marek mf 0 Napisano 1 Lutego 2011 KYNIOO co ty msz za fm-a jakie 48/h może 38/h, wszystkie mają Vmax 37km/h do 40, coś ci źle pokazuje.A poco tak dawałeś i pewnie był mróz do tego jeszcze co ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kylopan 0 Napisano 1 Lutego 2011 Ja zamontowałem świecę płomieniową MF do ciągnika C-360.Nie wcinałem się w układ zasilania paliwem,tylko zamontowałem osobny zbiorniczek(od płynu hamulcowego C-360) i zasilanie opadowe.Jest filmik na moim chomiku(link poniżej)w folderze Ursus C-360...Kolektor jest tylko lekko ciepły w okolicy świecy. witajtez chcialem zamontowac swiece plomieniowa do mojego C-360, mam swiece od mf, i juz mialem sie wpinac w uklad zasilaniatwoje rozwiazanie wydaje sie prostsze i bedzie mozna nalac lepszego paliwa lub naftytylko na twoim chomiku nie moge znalesc tego filmiku:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 1 Lutego 2011 no własnie tez mi sie wydaje ze zle pokazuje:)bo ostatnio woziłem pompe do remontu no i przy mnie ustawiali wszystko itp:) bo to taki znajomy troche. no a po załozeniu jak dam buta na maxa to komp pokazywał ponad 3300 obr. chociaz nie wiem jakim cudem:) a mam mf 8160.było jakies 3 stopnie mrozu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 1 Lutego 2011 Ja zamontowałem świecę płomieniową MF do ciągnika C-360......tylko na twoim chomiku nie moge znalesc tego filmiku:)Dokumenty,folder Katalog,Ursus C-630....Bezpośredni link http://chomikuj.pl/ShowVideo.aspx?id=386753192 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 1 Lutego 2011 no własnie tez mi sie wydaje ze zle pokazuje:)bo ostatnio woziłem pompe do remontu no i przy mnie ustawiali wszystko itp:) bo to taki znajomy troche. no a po załozeniu jak dam buta na maxa to komp pokazywał ponad 3300 obr. chociaz nie wiem jakim cudem:) a mam mf 8160.było jakies 3 stopnie mrozu. Jak mogłeś mieć 3300 jak na obrotomierzu masz 2500? co jeszcze ruszałeś ,a jak go kupiłeś to był wszystko dobrze?. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 1 Lutego 2011 obrotomierz obrotomierzem a komputer ma swój wyswietlacz i to na nim mu pokazywało pewnoco do migania kontrolek ABCD po przekroczeniu predkosci ustawionej na kompie to normalna sprawa i nawet może sie jeszcze samo przełączyć z D na C (zależnie od modelu i ustawien) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 2 Lutego 2011 no własnie na kompie pokazywało mi 3300:Da da sie to jakoś przestawic?? czy lepiej tego nie ruszac??:DPawlo a wiesz moze czemu komp pokazywał takie małpie obroty?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 2 Lutego 2011 moze ci poprostu wariuje i nie wiem czy od bierze obroty z tego samego miejsca co obrotomierz bo na do mierzenia predkosci ma radara na obrotomierzu były normalne obroty?? nie zamykał sie do konca?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirro 0 Napisano 2 Lutego 2011 Wejdź na stronę założoną przez Gustlika tam jest cały dział instrukcji pod nazwą DATATRONIC. Na końcu schemat ideowy połączeń na głównej wtyczce do tego cuda. Sprawdź zasilanie. Powinno być na 23 a masa na 2. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 2 Lutego 2011 Wszystkie kontrolki migają po przekroczeniu bodajże 2400 obrotów;) Bo skrzynia odłącza możliwość zmiany przełożeń;) A z tym 3300 to da się go do tych obrotów rozkręcić jak na pompie ogranicznik ci się zje... Ja miałem źle ustawiony to zamknąłem obrotomierz a pewno dalej tez bym mógł jeszcze mu dociskać. Ale do zdrowych dla silnika jeżeli faktycznie go do tyle wykręciłeś (co by pasowało do tej szybkości) to zbytnio nie było. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kynioo 0 Napisano 2 Lutego 2011 na obrotomierzu były normalne obroty. do 2200 tylko szło:) ale najdziwniejsze dla mnie jest to ze tak do ok 1400obr/min obroty pokazane na kompie pokrywają się z tymi na zegarze. dopiero potem wszystko się zaczyna różnic. a wam kompy pokazują spalanie?? i mniej wiecej ile wam pokazują??:D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 3 Lutego 2011 WitamMam na swoim MF690 koła o rozmiarze 14.9 R24 przód i 18.4 R34 tyłKupiłem teraz 11.2 R32 na przód i 12.4 R46 tyłCzy nowe koła będą się zgrywać??Ma może ktoś namiary żeby dostać gwiazdy do takich felg Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marszewo 0 Napisano 3 Lutego 2011 Elektryk naprawił mi rewers[kontrolki migały na zmianę,i nie przełączał],trochę go pobadał, po próbował i doszedł do tego,że jedna cewka[bo są dwie] jest przepalona. Wymienił na nową i jest OK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek mf 0 Napisano 3 Lutego 2011 snopek koła będą się zgrywać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadi12 0 Napisano 3 Lutego 2011 Witam! Posiadam problem z MF 6110 (skrzynia 16x16). Problem polega na tym, że pólbieg nie załącza się tylko gdy się go włączy wajchą pod kierownicą na obojętnie którym biegu i puści sprzęgło to ciągnik się "dusi", tak jakby koła się zablokowały i nie da się nic zrobic:/ co może być przyczyną tego? Dodam że mechanik robił mi w nim rervers ( wymiana synchronizatora) i po tym remoncie po złożeniu ciągnika nie mam połowki. Czy to jest wina złego złożenie czy coś innego jest przyczyna? proszę o pomoc... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snopek 0 Napisano 3 Lutego 2011 snopek koła będą się zgrywaćwielkie dzięki Teraz myślę jak to tanim kosztem zrobić gwiazdy do tych kół Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eco-rol 0 Napisano 4 Lutego 2011 Marszewo! - mówisz o cewce na elektrozaworze rewersu czy o jakiejś innej? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 4 Lutego 2011 lekko mi sączy olej ze zwolnicy przedniego mostu wiec go rozebrałem poszedł taki duży simering jest on jakby 2 częściowy jedna cześć stała jest osadzona w moście druga na piaście orientuje sie ktoś jak go prawidłowo załozyc i którą stroną ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 5 Lutego 2011 Witam.Mam problem i chciałbym się poradzić. O tuż rozebrałem hamulec tylny lewy w moim MF 3115 i była tam mocno zużyta tarcza i tłok hamulca ( oto zdjęcie http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dd61f58e3690c016.htmlzastanawiam się czy będzie nadawało się to do ponownego założenia, bo wydaje mi się że obydwie te długości powinny być równe, albo prawie, a tu na powierzchni stykającej się z tarczą brakuje 5 mm. Dodam że hamulec wcześniej był cały czas zapowietrzony - czy to przez to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nehco 0 Napisano 5 Lutego 2011 Jeszcze jedna rzecz czy w tej serii MF były montowane różne rozmiary hamulców bo w sklepie grene znalazłem http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/16715ihttp://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/32739a u mnie sąhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7168c3c2f48a1e0f.htmlihttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6e4e074e70bd8f3.htmltarcza ma 355 mm średnicy i 14 frezów, a w grene tarcza o średnicy 350 mm ma 13 frezów, natomiast tarcza o średnicy 342 mm ma 14 frezów, czyli ta pierwsza była by prawie dobra ( -5mm)ale nie wejdzie na frez, a druga będzie za mała ( -13 mm) ale frezów w sam raz.Którą wybrać ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 5 Lutego 2011 lekko mi sączy olej ze zwolnicy przedniego mostu wiec go rozebrałem poszedł taki duży simering jest on jakby 2 częściowy jedna cześć stała jest osadzona w moście druga na piaście orientuje sie ktoś jak go prawidłowo załozyc i którą stroną ? To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 5 Lutego 2011 albo się mi wydaje albo ty już okładziny na tych hamulcach nie maż? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 5 Lutego 2011 To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackurant 0 Napisano 5 Lutego 2011 To jest simering kasetowy, jeśli masz go w dwóch częściach to tylko nowy cię ratuje a zakłada się go wnęką tą w środku do piasty. Najpierw osadzamy cześć zewnętrzna na moście, czy pierwsze wewnętrzna na piaście? bo nie mam wyobraźni jak sie zabrać za złożenie tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 5 Lutego 2011 Hmm przedmówca chciał chyba powiedzieć że ten simering ma być w 1 części;) A twój się najzwyczajniej rozleciał;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach