nowy 0 Napisano 2 Lipca 2006 Dokładnie,regeneracja pompy sprowadza się w większości zakładów do wymiany sekcji tłoczącej .Jak mają humor to i kąty ustawią,a regulator ich nie obchodzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 2 Lipca 2006 Też mi sie tak wydaje ze oni sie na nic nie nadają! Najlepiej wyciągnąć reke po 150 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vper 0 Napisano 4 Lipca 2006 Witam Kolegów jako nowy użytkownik tego bardzo ciekawego forum. Dla Ciebie Luki miałbym jedną radę. W tylnej ściance pompy paliwowej (od strony kabiny) masz pod kapturkiem taką skośną śrubę regulacyjną. Jest to tzw. korektor dawki paliwa. Jeśli Ci goście źle wyregulowali dawkę paliwa, będziesz miał taki objaw jak piszesz. Spróbuj się tym pobawić. Pozdrawiamvper Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 6 Lipca 2006 Witajcie!szybka rada nie wiem co sie dzieje pobawiłem sie rozdzielaczem hydrauliki jeden z suwaków jest lekko zuzyty ale spoko wymienilem olej na HYDROL LH 46 i nie podnosi czy jesli bedzie go za mało to moze byc taki objaw co by sie stało gdybym zalal układ HIPOLEM moze lepiej by było bo jest gestrzy co? Napiszcie jaki olej macie zalany to pilne !!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 6 Lipca 2006 Dlaczego akurat HL46 przecież jest gęstszy HL68 czy HL100 . Jak będzie za mało oleju to chyba oczywiste że nie będzie działać hydraulika , ale kiedys miałem coś podobnego i okazało się że jakiś zaworek się nie zamknął , szczegółów nie pamiętam bo było to już dawno . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
awe 0 Napisano 6 Lipca 2006 Od nowego "Superol"jest ok. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian 0 Napisano 6 Lipca 2006 Witajcie!szybka rada nie wiem co sie dzieje pobawiłem sie rozdzielaczem hydrauliki jeden z suwaków jest lekko zuzyty ale spoko wymienilem olej na HYDROL LH 46 i nie podnosi czy jesli bedzie go za mało to moze byc taki objaw co by sie stało gdybym zalal układ HIPOLEM moze lepiej by było bo jest gestrzy co? Napiszcie jaki olej macie zalany to pilne !!!!Ja mam wlany HIPOL 15 a z HYDROLEM nigdy nie próbowałemm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 7 Lipca 2006 Zalej HYDROLEM bo jest to typowy olej do hydrauliki siłowej i nie reaguje tak szybko na temperaturę .Hipol natomiast, fakt jest gęsty ale jak jest zimny , robi się rzadki po rozgrzaniu .Podnośnik we Władku potrafi się skutecznie zapowietrzyć ,więc nawet z pełnym zbiornikem może nie podnosić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 10 Lipca 2006 Hej.Dalej omawiamy T-25. Jak na razie nikt nie podał na forum sposobów montażu sprężarki i układu pneumatycznego do T25. Nadal oczekuję ja i jeszcze ktoś na opis jak można ten układ zmontować, pewne koncepceje już mam ale chciałbym je skonforntować ze sposobami już stosowanymi - po co wymyślać na nowo przysłowiowy proch.Wcześniej szukałem rady u użytkowników T25 jaki zastosować regulator napięcia do ruskiego alternatora, ale rady takiej nie znalazłem, skorzystałem z forum elektroników, zastosowałem regulator od Fiata 125p i mam dobre ładowanie akumulatorów - elektrolit się już nie gotuje.Pozdrawiam i oczekuję na rady dot. pneumatyki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 10 Lipca 2006 Witam! Ja tez czekam na kogoś od układu pneumatycznego ,ale pojawił mi sie nowy problem cieknie mi olej z głowicy a mianowicie truska z otworu chłodzącego wydmu(słowo zostało usunięte)e go powietrze co to moze być Moze być pęknieta głowica Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 10 Lipca 2006 Może dawać spod śruby mocującej klawiaturę do głowicy. Montował ktoś z Was wskażnik poziomu paliwa we Władku????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 10 Lipca 2006 Ja montowałem nowy wskaźnik poziomu paliwa, jak oryginalny się wściekł, ale ten nowy też nie działa, dałem sobie spokój,w końcu jak się władka zatankuje do pełna, to wystarcza na długo, a jak się kończy paliwo, to od razu nie stanie jak np. C-360 i do domu zawsze sie wróci. A co do układu pneumatycznego we władku, to przecież prościzna, podpatrzcie od innego traktora i jedziecie z robotą- sprężarka- odolejacz- wyrównywacz ciśnienia- zbiornik- zawór hamulcowy- gniazdo przyłączeniowe i to wszystko połączone rurkami lub wężami Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 11 Lipca 2006 Chyba fabryka nie montowała wskażników paliwa(z tego co wiem --może się mylę???).Ale przydałby się wskażnik chociaż rezerwy paliwa,,,ma Kto ciekawy pomysł jak to zrobić ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMOK 0 Napisano 11 Lipca 2006 W starszych ruskach nie montowali wskaźnika poziomu paliwa, dopiero w późniejszych rocznikach zaczeli go stosować ale chyba jakieś kiepskie bo nie widziałem jeszcze ruska z dobrze działającym wskaźnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 11 Lipca 2006 chyba montowała bo ja mam przewód do podłączenia , nawet kiedyś wskaźnik kupiłem z przeceny , tylko nie wiem skąd wziąć czujnik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lipca 2006 Ja mam ruska z 88 roku, miał fabryczny wskażnik paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SMOK 0 Napisano 11 Lipca 2006 Znajomy ma chyba z 90 r. dokładnie nie wiem i ma tylko miejsce w zbiorniku na czujnik ja mam z 85r. i gdybym chciał zakładać musiałbym wycinać otwór w zbiorniku ale leje do pełna i wiem że zrobie 15 motogodz. i dopiero zaglądam do zbiornika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 11 Lipca 2006 Moja maszynka jest z 83r i wszystkie wskazniki oprócz wskaznika ładowania, obrotomierza i cisnienia oleju miała wrzucone do skrzynki z narzedziami Sam założyłem termometr a wskaznik paliwa mi nie potrzebny zbiornik mi starcza na długo Wracając do oleju to po kilku nieudanych próbach z hydrolem zalałem Superol silnikowy tak jak jest napisane w ksiązce serwisowej i działa bez zarzutu tylko sie odpowietrzył i smiga Maszyna dalej po jakims czasie zalezy od cięzaru opada ale to juz wina zuzytych suwaków w rozdzielaczy nic nie poradze /edit - Wto Lip 11 18:07:42Może dawać spod śruby mocującej klawiaturę do głowicy.Ale czy w tym wypadku okej wydobywałby sie przez otwór chłodzenia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 11 Lipca 2006 na odległość trudna diagnoza ale we wladku jak coś zleci z prawej to zawsze wentylator przedmuchnie na lewą . może przy uszczelce prowadnic popychaczy . Czy głowica pękła wykluczone też nie jest . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 11 Lipca 2006 Musisz Luki zdjąć osłone z cylindrów i tam zobaczysz skąd wydostaje się olej, u mnie kiedyś też dmuchało olejem i okazało się, że dmucha pod głowicą. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 16 Lipca 2006 Hmm...Rozebrałem głowice i ma straszne luzy na prowadnicach zaworów oraz wyrobione gniazda co wy na to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowy 0 Napisano 16 Lipca 2006 Już lepiej nie składaj tego w takim stanie!Będzie płynąl olej z koilektora wydechowego ,szczególnie przy małych obciążeniach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses 0 Napisano 16 Lipca 2006 dowiedz ile kosztuje kompletna głowica , potem spróbuj ile kosztuje regeneracja i wybierz . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 16 Lipca 2006 A nie warto by było za jedną robotą drugą głowice też zrobić, tym bardziej, że gniazda zaworowe są zużyte, to jak teraz jedna nowa a druga stara, to może "dziko" troche pracować. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 20 Lipca 2006 Wszystko ok kupiłek nowe prowadnice i zawory wszystko razem do regeneracji i ciągnik smiga jak nowy tylko nadal pozostał problrm z obrotami Mam niby nowa pompe załozyłem i wiecie co sie dzieje dziwnie chodzi tak jakby sie rozbiegał wolno i przyspiesza potem znowu zwalnie i tak wkoło..... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach