Skocz do zawartości
Maciek

Ciągniki FORTSCHRITT

Rekomendowane odpowiedzi

no i może mi ktoś wyjaaśni dlaczego nie mogę edyować swoich postów ? Czasami coś się przypomni po wysłaniu i wtedy trzeba pisać nowy co powoduje że powstaje wiele niepotrzebnych postów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego akurat nie przeskoczysz temat poruszany kilka krotnie jak pamietam i bez rezultatów. Niby taka jest formuła(czy coś takiego) tego forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc może nadszedł czas stworzzyć własne forum . Powstały by działy tematyczne co znacznie ułatwiło by wyszukiwanie informacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Krzysiek!: No właśnie nie dawno był tu link do aukcji właśnie z tym ciągnikiem, były jeszcze 3 inne zdjęcia. A co fakt to fakt, nieźle wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już wiem że puszczała mi pompka paliwowa dzisiaj kupiłem 120 zł regenerowana niemiecka , były jeszcze nowe ale made in china , wolałem oryginał .

Mam jeszcze jedno pytanie. Jakie macie u siebie akumulatory? Bo ja mam 135 Ah i wydaje mi się , że sa za słabe nie mają takiego kopa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Kto mi pomoże?? U mojego 323 po odpaleniu rano nie dziala wspomaganie. Musze odpowietrzyc je poprzez odkrecenie rurki od przedniej pompy.... Potem wszystko jest oki

moge go zgasic odpalic jest oki

Rano ten sam problem... Może ktos sie spotkal już z czymś takim... Prosze o odpowiedż.. Ps. Pompę już zmienilem ..to samo:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
. Jakie macie u siebie akumulatory?.

Ja mam tylko kombajn, to nie to samo, bo w końcu w lecie jest inna temperatura (mam 140Ah, ale tak samo ważna jest zdolność oddawania prądu (podawana jest w A przy -18st.), przy C-330 mam akumulator 66Ah i kręci lepiej niż kiedyś miałem 110Ah, tylko ten mały ma 640A (chodził kiedyś VW transporterze Dieslu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem tak samo, ale to była wina pompki. Sprawdź filtr siatkowy przy zbiorniku, może jest zabity i pompa nie może zaciągnąć oleju. Zanim znajdziesz przyczynę, wystarczy na noc stawiać ciągnik "z górki".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mojego 323 po odpaleniu rano nie dziala wspomaganie.

Przy moim też takie coś było czasami jak dłużej postał. Przyczyna: zapowietrzanie się pompy - poprzez nieszczelne połączenie węża z rurką (między zbiornikiem olejowym a pompą). Uszczelniłem to i teraz jest w porządku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Kto mi pomoże?? U mojego 323 po odpaleniu rano nie dziala wspomaganie. Musze odpowietrzyc je poprzez odkrecenie rurki od przedniej pompy.... Potem wszystko jest oki

moge go zgasic odpalic jest oki

Rano ten sam problem... Może ktos sie spotkal już z czymś takim... Prosze o odpowiedż.. Ps. Pompę już zmienilem ..to samo:(

A oleju masz dosyć mi tak się działo jak oleju było mało.

Ja mam 2 x 110Ah i jak narazie kręci bez zarzutów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna zapowietrzania sie układu wspomagania - tylko i wyłącznie mało oleju i zapakowany filtr siatkowy.

Jeśli chodzi o aku, to w kombajnie (E 512) mam 2x120 Ah, a w ciągniku 2x190 Ah, wiem że za duże, ale jak kupowałem cztery lata temu była na nie promocja i kosztowały tyle co 120 Ah, jak narazie działają bez zarzutu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 2 x 110Ah i jak narazie kręci bez zarzutów.

Mój też kręci ale wydaje mi się , że to nie to, być może to taki typ , a w mojej okolicy nikt nie ma forszaja żebym porównał.

 

A jeśli chodzi o wspomaganie to u mnie też nie za bardzo nawet zmieniłem serwo ale nie pomogło więc albo to pompa albo filtr jutro się tym zajmę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A filtr od hydrauliki jest pod prawym akumulatorem, u góry tego zbiornika oleju, w takim kanciatym aluminiowym łbie, z pokrywką na cztery śruby ósemki, na 13 klucz, oraz z przodu tego zbiornika, w tej okrągłej puszce z pokrywką przykręcaną na chyba dwanaście śrubek szóstek, na dziesiątke klucz.

Tak jest w 323 a jak jest w 303 przejrzałem cały układ i nie ma filtra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widziałem byłem na tej stronie wiele razy ale niestety jest po niemiecku którego ja nie znam ale wnioskując z opisu to gdzieś u dołu skrzyni jest jakiś filtr Mikro-S-Filter poz. 11 na rysunku , ale zastanawia mnie dlaczego w skrzyni skoro układ hydrauliczny jest oddzielnie. I jeszcze jedno jest tam schemat wspomagania. Ten pierwszy bez orbitrola to mój pokazane jest tam że moja pompa hydrauliczna od wspomagania ma dwa zakresy 16l/min i 4l/min zastanawiam się jak to się przełącza bo może mi dlatego słabo kręci bo mam ustawioną tą mniejszą wydajność

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukam informacji o łożysku oporowym sprzęgła do 303. Można coś dostać w zamienniku, lub jakaś adaptacja innego łożyska, bo oryginał jest bardzo drogi .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do piotrfire

Ja też nie znam niemieckiego ale ze schematu zamieszczonego na tej stronie wynika ze masz zbiornik oleju przed (z widoku od kabiny) zbiornikiem paliwa a w nim od góry powinien byc wkręcony filtr! Oznaczony jest na tym schemacie na pozycji 2! Zresztą sama nazwa po niemiecku (2 Siebscheibenfilter) sugeruje ze jest to jakiś filtr a skoro jest na schemacie od układu wspomagania to zapewne jest od niego! Zobacz czy w ogóle go masz!

 

Do S-Piotr

A ile kosztuje u ciebie to łożysko oporowe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...