dcnt 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Masz pan przedmuchy na pierscieniach prawdopodobnie, jak w mojej zaczelo wyrzucac to skonczylo sie na kapitalce silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam co może być przyczyną wyrzucania oleju przez korek wlewu oleju? czy to jest spowodowane złym stanem silnika?[/quoteCzasami się zdarza że są zapieczone pierścienie. Wystarczy wymienić.To się okaże i tak trzeba rozkręcać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 witamJA też miałem ten sam problem przed remontem a po remoncie jest praktycznie to samo wymieniałem pierścienie itp kapitalka i tak to samo więc to nie zawsze świadczy to o złym stanie silnika Niektóre typy tak mają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Miałem taki sam problem z wyrzucaniem oleju w 330M. Kapitalny miał robione i dalej to samo. Kupiłem kompletny korek od 60-tki tokarz dotoczył flanszę przykęciłem do dekla i skonczył się wyciek oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam.A jak często myjecie odpowietrznik silnika(korek wlewu oleju)?Miron-Odnośnie tarczy sprzęgłowej to nie pamiętam,ale przyłóż dłuższym końcem do silnika i jeżeli będziesz miał jeszcze luz to tak zamontuj.Bo w C-360 idzie dłuższym do silnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 22 Kwietnia 2010 witamJA też miałem ten sam problem przed remontem a po remoncie jest praktycznie to samo wymieniałem pierścienie itp kapitalka i tak to samo więc to nie zawsze świadczy to o złym stanie silnika Niektóre typy tak mają Pewnie prowadnice zaworów są wyrobione. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 23 Kwietnia 2010 a w 330 jest odwrotnie montowana tarcza (chociaż z tego co pamiętam dłuższym też wejdzie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asus 0 Napisano 23 Kwietnia 2010 w moim kapitalka była robiona jakieś 2,5 do 3 lat temu i naprawa niczego nie zmieniła głowica też była w regeneracji były włożone polskie zestawy napracze i niby nie żadne rzemielśnicze ale wiadomo jak to jest w polsce a korek wymieniłem przed robotami wiosennymi i nic to nie zmieniło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert23 0 Napisano 23 Kwietnia 2010 Miałem taki sam problem z wyrzucaniem oleju w 330M. Kapitalny miał robione i dalej to samo. Kupiłem kompletny korek od 60-tki tokarz dotoczył flanszę przykęciłem do dekla i skonczył się wyciek oleju.zapodaj fotki jak możesz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeooo 0 Napisano 24 Kwietnia 2010 Fotek nie zrobię bo sprzedałem 30-stkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 25 Kwietnia 2010 witamCzy ktoś może wie dlaczego trzydziestka kopci pod obciążeniem i przy ruszaniu, nie koniecznie bez obciążenia powinno tak być czy nie bardzo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtoon 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 słowo klucz >wtryskiwacze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 Czyli co może być źle ze wtryskiwaczami? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 27 Kwietnia 2010 Wykrec wtryski i daj do sprawdzenia, to niewiele kosztuje, pompa wtryskowa moze miec zwiekszoną dawke i tez bedzie kopcił, ja celowo zwiekszyłem dawke na pompie zeby miał wiecej siły i bardziej kopci, ale kazda trzydziestka troche kopci, jeszcze nie widziałem trzydziestki która by troche nie kopciła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek 1 0 Napisano 28 Kwietnia 2010 A no jak tak to spoko bo trochę jest podkręcona ale jeszcze coś mi stuka od czasu do czasu jakby w tylnym moście przy jeździe ale częściej przy ostrym ruszaniu czy tak ma być czy jest coś nie tak a i jeszcze jedno coś odkręca mi się prawa zwoinica czego to wina? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekr 0 Napisano 15 Maja 2010 czy ten preparat uszczelni blok poci się wodą koło górnej części od strony pompy wtryskowej. olej chyba się nie podnosia oto nazwa preparatu Wynn's Cylinder Block Seal Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Maja 2010 Potrzebujesz reklamy czy pomocy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszekr 0 Napisano 16 Maja 2010 potrzebuje pomocy a nie reklamy produktu z resztą to nie mój produkt jakby nawet się nazywał kurze gówno do uszczelniania bloków to nie interesuje mnie nazwa tylko czy pomoże rozwiązać mój problem jak masz jakieś konkretną pomoc odp to pisz a nie cwaniakujesz! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 17 Maja 2010 Witam.Nie wiem jak ten preparat,ale czytałem że po kilkukrotnym spuszczeniu wody zostaje wypłukany z układu chłodzenia.Jeżeli jest dostęp to według mnie lepiej zastosować klej"spaw na zimno".Takie preparaty to stosować gdy nie ma innej możliwości naprawy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 17 Maja 2010 zostanie wyplukany albo narobi syfu w kanalikach z woda i je zatka. ja mam dystans do takich wynalazkow... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikt 0 Napisano 17 Maja 2010 potrzebuje pomocy a nie reklamy produktu z resztą to nie mój produkt jakby nawet się nazywał kurze gówno do uszczelniania bloków to nie interesuje mnie nazwa tylko czy pomoże rozwiązać mój problem jak masz jakieś konkretną pomoc odp to pisz a nie cwaniakujesz!mozesz zapakowac albo proszku albo plynu do uszczelniania chlodnic i nic nie zaklei za grube kanaly sa a uszczelni i bedzie to trzymac tylko trzeba to zgodnie z instukcja zastosowac i w odpowiednim stosunku do ilosci wody-plynu.nie polecam tego do aut osobowych bo faktycznie potrfi nagrzewnice przytkac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusin 0 Napisano 17 Maja 2010 no wlasnie spotkalem sie z zatkaniem w osobwce. rzeczywiscie w ciagniku wieksze sa kanaliki wiec moze bedzie dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkeel 0 Napisano 19 Maja 2010 Witam. może było już to przerabiane ale jakoś nie udało mi się na szybko nic znaleźć, a potrzebuje na szybko info o tym z jaką prędkością jedzie c 330 na czwórce przy 1500 obr/min. Potrzebne mi to do ustawienia opryskiwacza. Jakby ktoś miał rozpiskę o prędkości na pozostałych biegach to też byłbym wdzięczny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Maja 2010 Witam.Podaję dane z instrukcji obsługi http://i45.tinypic.com/2is76dl.jpg może też zainteresuje ten materiał ,gdzie jest opisany sposób kalibracji opryskiwacza http://docs.google.com/View?id=dc95ht7v_3c5jd5rfc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majkeel 0 Napisano 19 Maja 2010 Dzięki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach