Alberto 0 Napisano 30 Stycznia 2007 Ja od kilku lat na płynie w ciągniku (cały rok) a w tym roku to nawet ten 2-3 letni do bizona wlewałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paffa 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Należałoby chyba wtedy zmienić świece? Jakie świece masz na myśli w 360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ddan 0 Napisano 31 Stycznia 2007 Jak już zalejesz płynem to sprawdzaj sobie szczelność kurków spustowych i przewodów gumowych bo lubią się rozciec,szczególnie po rozgrzaniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przekeeeek 0 Napisano 1 Lutego 2007 witam. mam c-360 z turem, chciałbym założyć do niej wydajniejszą pompę hydrauliki, żeby tur mi szybciej działał. podobno można założyć pompy zetorowskie? tyle, że kiedy pytałem się w sklepie, to gościu pokazał mi dwa rodzaje pomp: jedna ze kształtu i rozmiarów bardzo podobna do oryginału z c-360, a druga sporo większa (i wydajniejsza). tyle, że nikt nie wie, czy ta większa będzie pasować? a jeśli tak, to co musiałbym przerobić lub dokupić? Może ktoś zna się na tym? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gufi83 0 Napisano 1 Lutego 2007 poco kombinować nie lepiej założyć ta do tura kosztuje ok 270 zł jak chesz mieć wydajniejszą pompe to weż od cyklopa wydatek ok 40l zakładasz zembatki na tył do womu łączysz to łacuchem, zbiornik z olejem i masz tura jak mażenie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 1 Lutego 2007 guffi83 to jest TO Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 2 Lutego 2007 Witam. U 4011 robiłem sprężarkę wymieniłem cylinder i pierścienie. Teraz jak ją włączyłem to trochę chlapie olej odolejaczem. Czy to musi tak być Czy to może musi się dotrzeć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 2 Lutego 2007 Ja mam starą sprężarkę i prawie zawsze chlapie olejem, a jak było z twoją przed remontem?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiciak 0 Napisano 2 Lutego 2007 Witam Panowie temat krótki aczkolwiek może być skomplikowany, mianowicie potrzebuje zrobić coś w C-355 (C-360) aby szybciej jeździła. Może nie 40 km/h ale chodziaż ze 35km/h. Podobno trzeba wymienić wałek atakujący z kołem zębatym na taki z dwoma ząbkami więcej. Może inne rady np. pogrzebać coś w zwolnicach. Na sile mi nie zależy bo traktor chodzi tylko z opryskiwaczem dlatego musi szybko sie przemieszczać. Licze na ciekawe pomysły Pozdrawiam Nara Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 2 Lutego 2007 Był pęknięty cylinder to jej nie używałem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ddan 0 Napisano 2 Lutego 2007 można (podobno) wymienić zwolnice na zetorowskie tylko dopytać sie z którego dokładnie modelu.No i większe koła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 2 Lutego 2007 C-4011 miał szybkie zwolenice.Kolego 35km/h to jeszcze osiągniesz na zwiększonej dawce paliwa na pompie lub wymianie pompy wtryskowej od suprai wtedy to bedzie jazda te pompy były dostępne w latach 70 XX-wieku.Aby jeżdzić tak szybko C-360 to na sztywnym przodzie ciągnik będzi skakał i może się złamać wpołowie już to widziałem jak gostek dał na luz z górki to była jazda. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S-Piotr 0 Napisano 2 Lutego 2007 Temat totyczy przedniego napędu w ???? jestem w szoku.http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.tractordata.co.uk/others/images/zetor_304s_1968.jpg&imgrefurl=http://www.tractordata.co.uk/others/pages/zetor_304s_1968/index.htm&h=590&w=700&sz=119&hl=pl&sig2=4VeoKqPvMXDsrpHG--1iFA&start=11&tbnid=y8kyABHYvpZVhM:&tbnh=118&tbnw=140&ei=F5nDRezuE7niwQH9-PCADg&prev=/images%3Fq%3Dzetor%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26sa%3DG Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny 0 Napisano 2 Lutego 2007 Ja mam starą sprężarkę i prawie zawsze chlapie olejem, a jak było z twoją przed remontem?? założ dopalacz ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charążka Witold 0 Napisano 3 Lutego 2007 Może ktoś podpowie mi jak zlikwidować tanio luz kierowniczy u 4011 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@roMM 0 Napisano 3 Lutego 2007 WitamMam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 3 Lutego 2007 Może ktoś podpowie mi jak zlikwidować tanio luz kierowniczy u 4011 NAjlepiej będzie jak wymienisz układ na ten od C-360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 3 Lutego 2007 WitamMam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki Z tego co wiem to jest z tyłu ciągnika taka śruba i ona właśnie służy do regulacji prędkości podnoszenia ale jak ona działa to Ci nie powiem bo moja pompa podnosi bardzo dobrze, fakt że opuszcza bo pewnie uszczelnienie na tłoku poszło ale wezme się za to wolną chilą Narazie to musze zwolnice zwalić bo mi simering poszedł i olej ze zwolnicy na bęben hamulcowy idzie i przez to hamulcy na jedno koło niemam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 3 Lutego 2007 Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosiłJeśli pompa jest w dobrym stanie to nie powinno być problemów z podnoszeniem nawet na malych obrotach. Żeby było szybciej mozna wyregulować tą śrubą, o której była mowa albo zająć się pompą, a mianowicie zaślepić otwory przeciążeniowe, albo założyć pompę o większej wydajności (jakąś zetorowską dokładnie nie wiem od jakiego modelu pasuje). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 4 Lutego 2007 Na początek podkręć obroty do 3000obr/min, ale nie jeździj na takim gazie przy dużym obciążeniu. Jeśli myślisz o zwolnicach, to musisz wymienić całe i zastosować te od 4011. No może nie całe, wałek napędowy ma o jed ząb więcej niż w 360 (zrost prędkości o jakieś 8-9% bo dokładnie nie pamiętam czy chodzi o wzrost liczby zębów z 12 na 13 czy z 11 na 12), inny też jest korpus. Na upartego mógłbyś zostawić ten stary ale odległość między osiami wałka i koła głownego jest w 4011 minimalnie większa i mogłoby wyć. Mój wujas kiedyś zmienił w 360 tylko wałki napędowe a ja mając lat naście (jeszcze bez prawka) zwiększyłem obroty na wspomniane wcześniej 3000 i wtedy była jazda. Myślę, że koło 40 km/h to dało się nią jechać, a jaka przyjemność z wyprzedzania innych ciągników (ale to było dawno). Silnik w tym ciągniku chodził ładnych parę lat przy bardzo dużych przebiegach rocznych Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Lutego 2007 WitamMam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki Z tego co wiem to jest z tyłu ciągnika taka śruba i ona właśnie służy do regulacji prędkości podnoszenia ale jak ona działa to Ci nie powiem bo moja pompa podnosi bardzo dobrze, fakt że opuszcza bo pewnie uszczelnienie na tłoku poszło ale wezme się za to wolną chilą Narazie to musze zwolnice zwalić bo mi simering poszedł i olej ze zwolnicy na bęben hamulcowy idzie i przez to hamulcy na jedno koło niemam Co do tej śruby,to o ile dobrze pamiętam jest ona w środku podośnika,nie wiem dokładnie gdzie,a co do zaślepiania otworu przeciążeniowego to radze cofnąć się do starszych postów w tym temacie,bo było napiane co się stanie z pompą-zostanie skrócona jej żywotność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 4 Lutego 2007 co do zaślepiania otworu przeciążeniowego w tym temacie było napiane co się stanie z pompą-zostanie skrócona jej żywotność.Zaślepianie to ostateczność, pisałem w jakich okolicznościach stosowałem te metodę. Jeśli pompa jest już na tyle zużyta, że wymiana oringów nie radzi wtedy zaślepienie jest dobrym rozwiązaniem. Należy jeszcze w spomnieć, że pompa szybciej chodzi, gdy jest napędzana przez skrzynię. Nie można jednak robić tego na 5 bo to będą za duże obroty. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 4 Lutego 2007 Acha,spoko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KamilZ 0 Napisano 4 Lutego 2007 1,5 roku temu przyjechal do mnie sasiad i mowi czy bym mu nie zrobil podnosnika wziolem zaslepilem te otwory przeciazeniowe w pompie i do tej pory sie nie moze nacieszyc jak dobrze podnosi a ile jeszcze pochodzi nie wiadomo dam znac jak sie rozwali pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 4 Lutego 2007 zaslepilem te otwory przeciazeniowe w pompie i do tej pory sie nie moze nacieszyc jak dobrze podnosi a ile jeszcze pochodzi nie wiadomoU mnie koło 2 sezonów. Wszystko zależy od intensywności użytkowania i ewentualnego przeciążania. Myślę, że nawet z 5 sezonów da radę o ile nie będzie zbytnio dostawać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach