Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Ja od kilku lat na płynie w ciągniku (cały rok) a w tym roku to nawet ten

2-3 letni do bizona wlewałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Należałoby chyba wtedy zmienić świece?

 

Jakie świece masz na myśli w 360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już zalejesz płynem to sprawdzaj sobie szczelność kurków spustowych i przewodów gumowych bo lubią się rozciec,szczególnie po rozgrzaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. mam c-360 z turem, chciałbym założyć do niej wydajniejszą pompę hydrauliki, żeby tur mi szybciej działał. podobno można założyć pompy zetorowskie? tyle, że kiedy pytałem się w sklepie, to gościu pokazał mi dwa rodzaje pomp: jedna ze kształtu i rozmiarów bardzo podobna do oryginału z c-360, a druga sporo większa (i wydajniejsza). tyle, że nikt nie wie, czy ta większa będzie pasować? a jeśli tak, to co musiałbym przerobić lub dokupić? Może ktoś zna się na tym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poco kombinować nie lepiej założyć ta do tura kosztuje ok 270 zł jak chesz mieć wydajniejszą pompe to weż od cyklopa wydatek ok 40l zakładasz zembatki na tył do womu łączysz to łacuchem, zbiornik z olejem i masz tura jak mażenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. U 4011 robiłem sprężarkę wymieniłem cylinder i pierścienie. Teraz jak ją włączyłem to trochę chlapie olej odolejaczem. Czy to musi tak być Czy to może musi się dotrzeć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam starą sprężarkę i prawie zawsze chlapie olejem, a jak było z twoją przed remontem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie temat krótki aczkolwiek może być skomplikowany, mianowicie potrzebuje zrobić coś w C-355 (C-360) aby szybciej jeździła. Może nie 40 km/h ale chodziaż ze 35km/h. Podobno trzeba wymienić wałek atakujący z kołem zębatym na taki z dwoma ząbkami więcej. Może inne rady np. pogrzebać coś w zwolnicach. Na sile mi nie zależy bo traktor chodzi tylko z opryskiwaczem dlatego musi szybko sie przemieszczać. Licze na ciekawe pomysły Pozdrawiam Nara

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można (podobno) wymienić zwolnice na zetorowskie tylko dopytać sie z którego dokładnie modelu.No i większe koła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C-4011 miał szybkie zwolenice.Kolego 35km/h to jeszcze osiągniesz na zwiększonej dawce paliwa na pompie lub wymianie pompy wtryskowej od suprai wtedy to bedzie jazda te pompy były dostępne w latach 70 XX-wieku.Aby jeżdzić tak szybko C-360 to na sztywnym przodzie ciągnik będzi skakał i może się złamać wpołowie już to widziałem jak gostek dał na luz z górki to była jazda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam starą sprężarkę i prawie zawsze chlapie olejem, a jak było z twoją przed remontem??

 

 

 

założ dopalacz !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może ktoś podpowie mi jak zlikwidować tanio luz kierowniczy u 4011

 

NAjlepiej będzie jak wymienisz układ na ten od C-360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki

 

 

Z tego co wiem to jest z tyłu ciągnika taka śruba i ona właśnie służy do regulacji prędkości podnoszenia ale jak ona działa to Ci nie powiem bo moja pompa podnosi bardzo dobrze, fakt że opuszcza bo pewnie uszczelnienie na tłoku poszło ale wezme się za to wolną chilą

Narazie to musze zwolnice zwalić bo mi simering poszedł i olej ze zwolnicy na bęben hamulcowy idzie i przez to hamulcy na jedno koło niemam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił

Jeśli pompa jest w dobrym stanie to nie powinno być problemów z podnoszeniem nawet na malych obrotach. Żeby było szybciej mozna wyregulować tą śrubą, o której była mowa albo zająć się pompą, a mianowicie zaślepić otwory przeciążeniowe, albo założyć pompę o większej wydajności (jakąś zetorowską dokładnie nie wiem od jakiego modelu pasuje).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na początek podkręć obroty do 3000obr/min, ale nie jeździj na takim gazie przy dużym obciążeniu. Jeśli myślisz o zwolnicach, to musisz wymienić całe i zastosować te od 4011. No może nie całe, wałek napędowy ma o jed ząb więcej niż w 360 (zrost prędkości o jakieś 8-9% bo dokładnie nie pamiętam czy chodzi o wzrost liczby zębów z 12 na 13 czy z 11 na 12), inny też jest korpus. Na upartego mógłbyś zostawić ten stary ale odległość między osiami wałka i koła głownego jest w 4011 minimalnie większa i mogłoby wyć. Mój wujas kiedyś zmienił w 360 tylko wałki napędowe a ja mając lat naście (jeszcze bez prawka) zwiększyłem obroty na wspomniane wcześniej 3000 i wtedy była jazda. Myślę, że koło 40 km/h to dało się nią jechać, a jaka przyjemność z wyprzedzania innych ciągników (ale to było dawno). Silnik w tym ciągniku chodził ładnych parę lat przy bardzo dużych przebiegach rocznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Mam problem z podnośnikiem . Co można poprawić żeby na wolnych obrotach szybciej podnosił Za pomysły wielkie dzięki

 

 

Z tego co wiem to jest z tyłu ciągnika taka śruba i ona właśnie służy do regulacji prędkości podnoszenia ale jak ona działa to Ci nie powiem bo moja pompa podnosi bardzo dobrze, fakt że opuszcza bo pewnie uszczelnienie na tłoku poszło ale wezme się za to wolną chilą

Narazie to musze zwolnice zwalić bo mi simering poszedł i olej ze zwolnicy na bęben hamulcowy idzie i przez to hamulcy na jedno koło niemam

 

Co do tej śruby,to o ile dobrze pamiętam jest ona w środku podośnika,nie wiem dokładnie gdzie,a co do zaślepiania otworu przeciążeniowego to radze cofnąć się do starszych postów w tym temacie,bo było napiane co się stanie z pompą-zostanie skrócona jej żywotność.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
co do zaślepiania otworu przeciążeniowego w tym temacie było napiane co się stanie z pompą-zostanie skrócona jej żywotność.

Zaślepianie to ostateczność, pisałem w jakich okolicznościach stosowałem te metodę. Jeśli pompa jest już na tyle zużyta, że wymiana oringów nie radzi wtedy zaślepienie jest dobrym rozwiązaniem. Należy jeszcze w spomnieć, że pompa szybciej chodzi, gdy jest napędzana przez skrzynię. Nie można jednak robić tego na 5 bo to będą za duże obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1,5 roku temu przyjechal do mnie sasiad i mowi czy bym mu nie zrobil podnosnika wziolem zaslepilem te otwory przeciazeniowe w pompie i do tej pory sie nie moze nacieszyc jak dobrze podnosi a ile jeszcze pochodzi nie wiadomo dam znac jak sie rozwali pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zaslepilem te otwory przeciazeniowe w pompie i do tej pory sie nie moze nacieszyc jak dobrze podnosi a ile jeszcze pochodzi nie wiadomo

U mnie koło 2 sezonów. Wszystko zależy od intensywności użytkowania i ewentualnego przeciążania. Myślę, że nawet z 5 sezonów da radę o ile nie będzie zbytnio dostawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...