wiarus 0 Napisano 15 Sierpnia 2010 Pierścienie ,zapieczone lub zużyte.Czy pilnowałeś stanu oleju i czy bierze olej. Oleju wcale nie bierze ile nawet bym nie robił . To Ci się trafił wyjątkowy egzemplarz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 17 Sierpnia 2010 witam właśnie zakupiłem nowy alternator do swojej "bestji" tylko ze stary ma bodajże 6 wyjśc kablowych i oddzielny regulator a nowy regulator ma w montowany w siebie i z tego powodu ma tylko 3 wyjścia kablowe niech ktos podżuci schemat jak to podpiąć bo sam nie nam za wiele czasu aby do tego dochodzic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 17 Sierpnia 2010 Znajdz temat " Elektryka w ciągnikach " tam jest opis podłączania alternatora z regulatorem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jeanz_1 0 Napisano 18 Sierpnia 2010 ja robię do 100 stopni . jak raz glebo-gryzowałem kukurydzę to mi skali brakło ze 14o miał ale go schłodziłem i jeździ dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 18 Sierpnia 2010 ja robię do 100 stopni . jak raz glebo-gryzowałem kukurydzę to mi skali brakło ze 14o miał ale go schłodziłem i jeździ dalej "Słuchać hadko" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych-kub61 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 [quo cześć koledzy mam problem z hydraulikom na pusto podnosi tylko musi wejść na wysokie obroty jak podepnę szpile do załadunku bel to ma już problem z podniesieniem a wiosną bez problemu podnosił Amazona 2,5 metrowego z ziarnem bez problemu a teraz to by go nawet nie ulżył tak mi się stało w jednej chwili jedną bel podniósł ale słabo zobaczyłem że niema stanu oleju i dolałem oleju takiego jak była zalana hydraulika czyli superol cc wiesz co postul miałem podobny problem jak wjechałem z płkugiem w pole nagle nie miałem podnoszenia jak chciałem nawrócić też mały stan oleju dolałem podnosi przejechałem razpole iznowu to samo brak podnoszenia oleju pełowszystko ok wycieki jak zawsze i wiesz co wystarczyło zrobić popuściłem zlacze na przewodzie do silownika kilak razy ruszyłem dzwigniąq podnoszenia w obie strony aż zaczeło dobrze chodzić trochę oleju ubyło w zbiorniczku dolałem i podnosi do tej pory wszystko dalej bez problemu a ciągnik mam z 1976 najstarszy model Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zbych-kub61 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 cześć koledzy mam problem z hydraulikom na pusto podnosi tylko musi wejść na wysokie obroty jak podepnę szpile do załadunku bel to ma już problem z podniesieniem a wiosną bez problemu podnosił Amazona 2,5 metrowego z ziarnem bez problemu a teraz to by go nawet nie ulżył tak mi się stało w jednej chwili jedną bel podniósł ale słabo zobaczyłem że niema stanu oleju i dolałem oleju takiego jak była zalana hydraulika czyli superol ccwiesz co postul miałem podobny problem jak wjechałem z płkugiem w pole nagle nie miałem podnoszenia jak chciałem nawrócić też mały stan oleju dolałem podnosi przejechałem razpole iznowu to samo brak podnoszenia oleju pełowszystko ok wycieki jak zawsze i wiesz co wystarczyło zrobić popuściłem zlacze na przewodzie do silownika kilka razy ruszyłem dzwigniąq podnoszenia w obie strony aż zaczeło dobrze chodzić trochę oleju ubyło w zbiorniczku dolałem i podnosi do tej pory wszystko dalej bez problemu a ciągnik mam z 1976 najstarszy model Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jest Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 19 Sierpnia 2010 spróbuj dokręcić głowice może to coś pomoże Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michaił04 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 jest krzywa głowica i przez to leci olej. trzeba dać głowicę do planowania. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o rade Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o radeKolego pomogę ale dopiero wieczorem. Prześlij mi zdjęcie tyłu alternatora to ci opiszę ( najlepiej z bliska ). Wcześniej jaki miałeś alternator ilu przewodowy wiąże się to z potrzebą dołożenia dodatkowych kabli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł1988 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o rade pod te trzecie nic nie podłanczasz. ja sam zmieniałem tydzień temu alternator i wstawiłem wlaśnie taki i pod te trzecie nic nie podłączyłem i jest w porządki. jesli poprzedni alternator miałeś na 2 przewody to nic nie musisz przerabiać.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł1988 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jest jak chwile poczytałem rad kolegów którzy ci radzą plantować lub dociskać głowicę to sprawdziłem czy ta aby akurat jest forum o T-25. najprawdo podobniej musisz zmienić gumki na laskach popychacza. może też być pęknięta glowica ale jeśli to płynie od strony wiatraka to raczej gumki.informacja do tych którzy tak radzą dociskając głowicę uszczelnia się tylko kompresję, a jeśli chodzi o plantowanie to głowica z cylindrem skłaada się na taki stożek i uszczelnia tylko kompresję więc skont tam pojawi się olej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 własnie w tym problem ze te cztery gumki sa czyste i suchutkie a na wiosne był u mechanika to moze odstawił fuszerke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 koledzy nie wiecie ci moze byc przyczyna wydostawania sie oleju przy głowicach z prawej strony i wiatrak przdmu(słowo zostało usunięte)e na lewa przez co cały błotnik zachlapany jestPrzyczyną chlapania może być:Złe uszczelnienie prowadnic popychaczy(8 uszczelek ,po 4 od góry i dolu).Zle uszczelnienie wtryskiwaczy(uszczelka miedziana pod wtryskiwaczem) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 zakupiem taki alternator http://moto.allegro.pl/item1172439178_alternator_t25a_t25_t_25_t_25_vladimirec_nowy.html i mam problem z jego podpiciem to znaczy wiadomo najgrubsze wyjscie to na akumulator troche ciensze na kontrolke a to trzecie cieniutkie nie wiem gdzie mam podpiac prosze o radeKolego pomogę ale dopiero wieczorem. Prześlij mi zdjęcie tyłu alternatora to ci opiszę ( najlepiej z bliska ). Wcześniej jaki miałeś alternator ilu przewodowy wiąże się to z potrzebą dołożenia dodatkowych kabli. właśnie tak mi się zdawało i tak podpiołem tylko ze alternator ładował przez pół dnia w poządku a nastepnie z przerwami raz tak raz nie a teraz już wcale czyzby się popsół popszedni alternator miał 5 wyjśc więc okadlowanie do nowego zrobiłem od zera wywaliłem nawet amperomięz bo tez wariował a i tak nie ma ładowania Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Sierpnia 2010 Witam.A ta trzecia śruba nie jest czasami masą? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 28 Sierpnia 2010 Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 29 Sierpnia 2010 Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady prawdopodobnie leją ci końcówki wtryskiwaczy i do oleju dostaje się nie poprzez nieszczelne pierścienie niespalona ropa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 29 Sierpnia 2010 Nie wiem co się dzieje. Dymi z rurki tej z boku silnika to powinno ubywac oleju w silniku a tu odwrotnie przybywa .Nie przybywa go jakos duzo ale mialem wczesniej maksimum a teraz mam trochę więcej niż maksimum na mierce .Proszę o rady Jeżeli dymi z rurki odpowietrzającej ,to gazy spalinowe dostają się do skrzyni korbowej przez tłok( pierścienie zapieczone lub zużyte) czasem przez zużyte prowadnice zaworów.Oleju przybywa z powodu dostawania się niespalonego paliwa do oleju pzez cylindry(sprawdzić wtryski), innej możliwości nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 7 Września 2010 witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolempozdrawiam i prosze o rade Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOLO11 0 Napisano 7 Września 2010 witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolempozdrawiam i prosze o radeCzy na pewno superolem - przeważnie zalewa sę hipolem ( olej przekładniowy) lub olejem hydraulicznym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 7 Września 2010 witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolempozdrawiam i prosze o radeSprawdż filter oleju-pod siedzeniem oraz przewód zasysający.Pod warunkiem ze jest stan oleju.Gdyby był rozdzielacz , to nie miałaby znaczenia gęstość oleju. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 7 Września 2010 Witam, chiałem zaciągnąć porady, którą umieściłem przez przypadek w nowym temacie pod nazwą akumlator, oczywiście chodzi o t 25. odpiszcie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach