erolnik 0 Napisano 7 Września 2010 120Ah możesz śmiało zakładać. Ja mam taki w Mtz82, oczywiście rozrusznik Magneton. W C 330 71Ah rozrusznik oryginalny. Ostatnio bez problemu odpalałem C 360 3P z akumulatora 55Ah też na oryginalnym rozruszniku. Podstawa dobrego działania to czyste połączenia i dobrze naładowany akumulator. W T25 problemy może stwarzać wyłacznik masy( w Mtz wyrzuciłem po przerobieniu całej instalacji). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 8 Września 2010 witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolempozdrawiam i prosze o radeCzy na pewno superolem - przeważnie zalewa sę hipolem ( olej przekładniowy) lub olejem hydraulicznym napewno zalane superolem według zaleceń producenta filter czysty ostatnio zauwazyłem ze jak mam podniesioną maszyne nie do końca i chcąc ja podnieś wyżej ruszając dzwignią do góry to najpierw troszke opadnie a dopiero póżniej podnośi tak jagby układ się zapowietrzał oleju jest stan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Września 2010 Witam Panowie!Czy we Władku jest filtr oleju?Jak tak to gdzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 8 Września 2010 Witam Panowie!Czy we Władku jest filtr oleju?Jak tak to gdzie? Ale jaki oleju silnikowego czy podnosnika ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Września 2010 Silnika! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 8 Września 2010 takie pytanie , że ręce opadają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 8 Września 2010 witam mam problem z hydrauliką w t 25 to znaczy jak jest zimny olej to nie chce podnośić pompa chyba jest dobra bo na gorącym oleju podnośi nawet kośiarke rotacyjną tą dużą od c 360 przypuszczam ze coś z rozdzielaczem tylko co robi się coraz chłodniej i z rana zaczyna to byc denerwujące czekać 10 minut albo i więcej az podniesie przypiętą maszyne układ zalany mam superolempozdrawiam i prosze o radeDodam jeszcze że olej może być nawet z pestek winogron- liczy się olej jako ciecz. Poważnie lepszy rzadki bo lepiej schodzi i są różne oleje hydrauliczne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 8 Września 2010 Siema! To jest ten filtr oleju silnikowego czy nie? Jak tak to gdzie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 8 Września 2010 Witam.Proszę http://i55.tinypic.com/ifv2ie.jpg a po szczegóły do instrukcji obsługi.Jeżeli brak to proszę http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/W*c5*82adimirec+T-25A*2c1*2cInstrukcja+obs*c5*82ugi.pdf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 12 Września 2010 Witam, ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do T25 A bo chciałbym całą przerobić na nową. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trilowiec 0 Napisano 12 Września 2010 Siema! To jest ten filtr oleju silnikowego czy nie? Jak tak to gdzie? Kolego podnieś maskę popatrz na silnik dobrze:) jak ujrzysz taki bączek podobny do bąków od wirówek do mleka to to będzie filtr oleju Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 13 Września 2010 Ok znalazłem go już, przeczyściłem i jest ok. Ale dzięki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 14 Września 2010 Witam. Luzuje mi się obudowa prawej zwolnicy na szpilkach, dokręcanie nakrętek szpilek doprowadziło do wyciągnięcia 2 szt szpilek z gwintu w obudowie zwolnicy. Zamierzam zdemontować w całości prawą zwolnicę razem z wałkiem napędowym. Nie znam budowy skrzyni biegów mego T25, jeszcze tam nie grzebałem i nie wiem czy wysuwając kompletną zwolnicę w skrzyni nie pospadają któreś koła zębate czy też łożyska lub inne części i czy nie będzie później konieczności składania skrzyni biegów. Może od razu warto rozkręcić hydraulikę i zdjąć pokrywę skrzyni biegów by mieć pogląd na to co się dzieje w trakcie demontażu i montażu zwolnicy. W zwolnicy zamierzam przerobić gwinty na większe i dotoczyć nowe szpilki. Proszę o poradę w sprawie demontażu kompletnej zwolnicy aby było oczywiście jak najmniej straty czasu na zbędne kręcenie masy śrub. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 14 Września 2010 A może nie masz kołków ustalających i dlatego ci się tak luzują Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 15 Września 2010 Zarówno w lewej jak i w prawej zwolnicy są po 2 kołki, w lewej od czasu do czasu wysuwa się jeden kołek ale zwolnica się nie luzuje . W prawej zwolnicy kołki się nie luzują a luzują się szpilki, wkręcałem co niektóre na pastę i farbę, skutek na krótko. Dokręcając spowodowałem wyciągnięcie 2 szpilek z gwintu, gwint w zwolnicy do naprawy lub nowa obudowa. Dlatego moje pytanie o sposób demontażu zwolnicy. Przez noc pomyślałem czy może demontować zwolncę od strony koła, tak by wałek napędowy ( oś napędowa ) pozostał w skrzyni biegów - nie wiem jeszcze czy to możliwe. Ale jakby nie patrzył zabiorę się za to po wykopkach ziemniaków i siewach - a tu za oknem znowu leje.Pozdro. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 15 Września 2010 Możesz śmiało odkręcać całą obudowę od skrzyni i nic Ci nie pospada. Ja to już przerabiałem. I nie odkręcaj samej zwolnicy bo nie ma takiej potrzeby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prevgash 0 Napisano 15 Września 2010 Mam taki problem. Nie wiem jak założyć uszczelki w siłowniku podnośnika do T-25 A2. Pomożecie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 15 Września 2010 Zarówno w lewej jak i w prawej zwolnicy są po 2 kołki, w lewej od czasu do czasu wysuwa się jeden kołek ale zwolnica się nie luzuje . W prawej zwolnicy kołki się nie luzują a luzują się szpilki, wkręcałem co niektóre na pastę i farbę, skutek na krótko. Dokręcając spowodowałem wyciągnięcie 2 szpilek z gwintu, gwint w zwolnicy do naprawy lub nowa obudowa. Dlatego moje pytanie o sposób demontażu zwolnicy. Przez noc pomyślałem czy może demontować zwolncę od strony koła, tak by wałek napędowy ( oś napędowa ) pozostał w skrzyni biegów - nie wiem jeszcze czy to możliwe. Ale jakby nie patrzył zabiorę się za to po wykopkach ziemniaków i siewach - a tu za oknem znowu leje.Pozdro.Sposób demontażu zwolnicy.1.Jeżeli nie masz katalogu a nawet instrukcji obsługi,to sciąg z internetu.Jest dostępna bezpłatnie a będzie Ci przydatna. 2.Jeżeli chcesz zrobić dokładnie to musisz odkręcić również pochwę. ponieważ jest wtedy lepszy dostęp.Ponadto jeżeli ruszysz zwolnicę ,to trzeba wtedy wymienić również oba zimeringi na nowę -nie zakładać starych.Radzę wtedy zrobić przy okazji również hamulce,gdyż koło jest na półośce i będzie rozmontowane.Radziłbym Ci zrobić również lewą stronę z powodu hamulców.Strony robić pojedynczo nie z obydwu stron ,wtedy nic Ci nie wypadnie.Robiąc tymczasowo można popuścić zwolnicę jak przy podwyższaniu prześwitu,ale jak myślę w Twoim wypadku to odpada.Jak rozumiem będziesz Podwyższał średnicę gwintu szpilek Sprawdz dokładność i stan gwintu . Na nie uszkodzony lepiej dokupić szpilki oryginalne,a dopiero do uszkodzonych otworów dotoczyć szpilki z większą średnicą do przegwintowanego otworu a drugą strona jak na nakrętce. Najlepiej Wymień wszystkie szpilki na nowe.Zwróć uwagę również na stan kolkow ustalających,oraz otworów na kołki. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZETO 0 Napisano 17 Września 2010 Witam. Dzięki panowie za udzielenie mi informacji. Wiarus bardzo ładnie mi to opisałeś i tak wg Twego opisu będę robił. Ujawniła się po dokładnych oględzinach przyczyna luzowania nakrętek zwolnicy - przynajmniej mnie sie tak wydaje. Otóż jest pęknięcie pochwy, od strony przedniej tak gdzieś od jej połowy do otworu kołka i kołnierza stykającego się ze zwolnicą wcześniej mi się wydawało, że jest to skaza, Wyraźnie widać to pęknięcie przy pracy z pługiem. Jeszcze zostały mi wykopki i siewy ozimin i stawiam mego T25 na kołki i remoncik. Pozdrawiam . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek1990 0 Napisano 19 Września 2010 Mam taki problem jak kupiłem ciągnik jakiś rok temu z odmy nic się nie wydostawało teraz po roku zaczął lekki dymek lecieć ale gdy wczoraj podczas orki ciągnik nagle zwolniał i zgasł gdy wyszedlem zobaczyc co sie stało to bylo duzo dymu ale teraz gdy go odpale to z odmy leci nawet intensywnie dym . ale tylko jak jest nagrzany od 80 stopni bo jak jest zimny to prawie nie leci ?? Co się mogło stać czy to pierścienie ?? Proszę o porady ! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 19 Września 2010 Witam.U mnie kiedyś podobny objaw wywołało w ciągniku C-360 przedmuchanie uszczelki pod głowicą w stronę kanałów popychaczy zaworów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 19 Września 2010 Mam taki problem. Nie wiem jak założyć uszczelki w siłowniku podnośnika do T-25 A2. Pomożecie?Trudno udzieladż rad na odległość.Przy demontażu i montażu posłuż się katalogiem , który łatwo można sciągnąć z internetu, jeżeli go nie masz. Zwróć uwagę na stopień zużycia elementów metalowych .W przypadku nadmiernego ,czasem lepiej kupić nowy siłownik. Przy montazu zwróć uwagę na dokladne uszczelnienie rurki olejowej. Tam są częste wycieki. W sprzedaży są komplety uszczelek siłownika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiarus 0 Napisano 19 Września 2010 Mam taki problem jak kupiłem ciągnik jakiś rok temu z odmy nic się nie wydostawało teraz po roku zaczął lekki dymek lecieć ale gdy wczoraj podczas orki ciągnik nagle zwolniał i zgasł gdy wyszedlem zobaczyc co sie stało to bylo duzo dymu ale teraz gdy go odpale to z odmy leci nawet intensywnie dym . ale tylko jak jest nagrzany od 80 stopni bo jak jest zimny to prawie nie leci ?? Co się mogło stać czy to pierścienie ?? Proszę o porady !Wg mnie sa to zużyte pierścienie ,ale sam się przekonasz bo trzeba rozebrać silnik ,Nadmiernemu zużyciu pierścieni towarzyszy nadmierne zuzycie oleju.Przy zapieczonych pierścieniach dym wydobywa się stale,ponadto silnik jest slaby.Przeważnie wystarczy zmienić pierscienie.Radze założyć oryginalne. Przy zakupie zapytaj o radę sprzedawcy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sylipp 0 Napisano 19 Września 2010 Co do silnika to poszły zapewne pierścienie i albo zgrzały się z tłokami, albo któryś pękł. Co do siłownika to już wcześniej pisałem , że lepiej zamiast tych blaszek założyć uszczelniacz dopasowany do siłownika. Grubość 7mm, a średnice pomierzyć tłoczyska i miejsca osadzenia blaszek. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xxxskalpel114 0 Napisano 19 Września 2010 Witam Panowie! Mam pytanko, jak u was chodzi układ kierowniczy tzn czy w miarę lekko się kręci, bo u mnie się ukręcić kierownicą ukręcić, a przesmarowany jest dobrze, olej też jest, co mogę zrobić? Dziadek mówi ze jak oni mieli ruskiego to można było jednym palcem kręcić. Proszę o podpowiedzi! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach